אג'נדת הדמים של מ.ד.א - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
י״ז בניסן ה׳תשפ״ד | 25/04/2024
מחשבים מסלול

אג’נדת הדמים של מ.ד.א

ה׳ באדר א׳ ה׳תשפ״ב (פברואר 6, 2022)

אג’נדת הדמים של מ.ד.א

הכיפות הסרוגות, כך מסתבר, אינן אחראיות רק לרוב תרומות הכליה בישראל (מה שהוביל את ישראל למקום הראשון והמכובד בתרומות כליה מן החי), הכיפות הסרוגות אחראיות כנראה גם לרוב תרומות הדם בישראל.

וזה לא באמת צריך להפתיע אף אחד.
כי מדובר כאן במגזר שהמאפיין המובהק שלו זו אחריות כוללת לגורלו של עם ישראל. הכלל “כל ישראל ערבים זה לזה” זורם בעורקיהם – כפשוטו. כששאלו אותי אם יש לי העדפות למי אני רוצה לתרום כליה, עניתי שממש לא אכפת לי – גבר אישה דתי חילוני, סטרייט או הומו – העיקר שיהיה יהודי.

אתם יכולים לקרוא לי גזען וחשוך ולצרוח מכאן ועד להודעה חדשה – וזה פשוט יצחיק אותי – אתם יודעים למה? כי כל הצווחנים הנאורים הללו לא תורמים לאיש – לא ליהודי ולא לגוי – כלומר הערכים הפרוגרסיביים הללו, אלו שמעלים על נס את השוויון כביכול, אינם חפצי חיים באמת – כי הרי בסופו של דבר הם לא באמת מוכנים להקריב משהו מגופם, מה שהם באמת רוצים עם השוויון שלהם הוא לבטל את ההבדלות שבאמצעותם נברא העולם. כשאין הבדל בין גבר לאשה אין את הבורא ש “זכר ונקבה ברא אותם” – וכשאין את ההבדלה בין העמים והכל גלובלי כזה – אז אין “יצב גבולות עמים” – כלומר כל עניין השוויון הפרוגרסיבי הוא לבטל את ההבדלות שמעידות על המבדיל – המבדיל בין קודש לחול, בין אור לחושך, בין ישראל לעמים, בין יום השביעי לששת ימי המעשה – וגם בין זכר לנקבה.
ובמילים יותר פשוטות וישירות – לא השוויון מעניין אתכם ולא ערך החיים מעניין אתכם – מה שמניע אתכם הוא הכפירה המתוחכמת שלכם בבורא עולם.

היא מתוחכמת הכפירה הזו כי אתם חילחלתם אותה אל התודעה דרך כוונה טובה כביכול – לא לגרום בושה להומואים ולטרנסג’נדרים. אז החלפתם עבור הקבוצה הקטנטנה הזו – שגם לה יש אמא ואבא – את כל הטפסים בצה”ל ובעוד מקומות – להורה 1 והורה 2.

והדוסים האלה, שהם אלו שתורמים לכם את גופם – כי אתם הרי לא עושים את זה – שיסתמו את האף וימלאו טופס שכזה – טופס, שכשמבינים את משמעותו, אז מבחינה דתית הוא הרבה יותר גרוע מטופס עם תמונות של כותלי חזיר בחמאה ופורנוגרפיה.
לדוסים האלה הרי אין רגשות…

אז באיחור הבינו שם בישיבות הסרוגות, את מהותה של החזית.

חסר 2000 מנות דם! מזדעקים במ.ד.א.

אין בעיה אומרים ראשי הישיבות. תחזירו את הטופס הקודם ותוך 24 שעות תקבלו 4000 .

ומ..ד.א. מסרב.
שמעתם טוב. הם מעדיפים את האידאולוגיה הפרוגרסיבית שלהם, על פני הצלת חיים.

וכמובן כל הצקצקנים, שמעולם לא תרמו ולו טיפה מדמם, מפנים עכשיו את חיציהם אל הדוסים הללו, שלפתע הבינו ששמירת העולם מן החורבן הפרוגרסיבי, היא ההצלה הנדרשת עכשיו, ושכל מצעד החורבן המטורף שבתוכו אנו חיים, נשען למעשה על הקיום שהאנושות שיש בה אלוהים ולכן יש בה משפחה ויש בה חיים – ממשיכה לקיים אותו.

אז כן – אל תתבלבלו שם בישיבות. כולנו נמשיך להציל את הפרט. אבל עכשיו הזמן להציל את הכלל – להציל את האנושות כולה.

אל תמצמצו שם – אל תתנו ללחץ הרגשני הזה לבלבל אתכם – אף לא טיפת דם למי שמוחק לכולנו את אמא ואבא.

שתף את הפוסט:
הפוסט הקודם

הפוסט הבא

16 תגובות

השאר תגובה