אני תומך ללא סייג בדרישה לשלם פנסיות לעולי ברית המועצות - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
י׳ בניסן ה׳תשפ״ד | 18/04/2024
כלכלה מאמרים ופוסטים מהעבר

אני תומך ללא סייג בדרישה לשלם פנסיות לעולי ברית המועצות

ט״ז באייר ה׳תשע״ו (מאי 24, 2016)

אני תומך ללא סייג בדרישה לשלם פנסיות לעולי ברית המועצות

אני תומך ללא סייג בדרישה לשלם פנסיות לעולי ברית המועצות.

לא מדובר כאן בתמיכה של המדינה אלא בחוב כלכלי פשוט: בשלושים השנים האחרונות הכפילה כלכלת ישראל את עצמה פי 10! ומה קרה לפני 30 שנה? … נכון! הגיעה עליית שנות התשעים מברית המועצות.

ישראל הוצפה באנשים מוכשרים, חרוצים, מלומדים – שלא בוחלים בשום עבודה. הם באו לידי ביטוי בכל מעגלי הכלכלה, ובעיקר בהיי-טק הישראלי, והפכו אותנו מכלכלת ישרא-בלוף למעצמת היי-טק ותחומים נוספים. נהנינו בחינם מהכשרה רבת שנים של האנשים הללו.

לא לשלם להם פנסיה, זה כמו לקבל ‘רולס-רויס’ בחינם ולהתקמצן על תשלום החניה.
אני יודע שתשלום חוב מוסרי (בלי שאתה נאלץ לעשות זאת) הוא לא בדיוק כללי הכלכלה החופשית המקובלת, אבל בעיני מדובר באותו הדבר בדיוק.

רוצים לדעת מאיפה להביא את הכסף? משכבות גדולות של “פנסיה” תקציבית שמקבלים כאן פונקציונרים שונים ומשונים בשכבות העליונות (לא מדבר על סכומים סבירים) שלא תרמו פרומיל ממה שתרמו עולי ברה”מ, אבל הצליחו להתחבר לעטיני המדינה – וכל זוג צעיר עובד היום שעות נוספות בכדי לשלם את הגזלה המטורפת הזו וגם להרוויח בעצמו קמצוץ מסכום ה”פנסיה” שהוא למעשה משלם להם.

מציע לכולכם לבדוק איזו “פנסיה תקציבית” – כלומר, קצבה לכל דבר שלא נחסכה מעולם ושמגיעה הישר ממיסיכם – לוקח הביתה שופט עליון או נגד שסגר את המחסן בצריפין ב-14:00, ויצא ל”פנסיה” בגיל 45.

שתף את הפוסט:

השאר תגובה