גלימות שחורות משחור - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
י״ט באדר ב׳ ה׳תשפ״ד | 29/03/2024
גלימות שחורות משחור

מערכת המשפט הישראלית אינה ראויה להכרה מצד הבנות בהן היא מתעללת. הנערות הצעירות תולות את חוסר שיתוף הפעולה שלהן בכך שאין הן מוכנות להידון שלא על פי חוקי התורה. בנקודה זו אינני מסכים עמן, אך זו כמובן זכותן המלאה לנהוג כך וזו גם זכותה של המערכת להעמידן לדין ולהענישן על פי החוק. הבעיה היא שמערכת הצדק שלנו פועלת בניגוד מוחלט לחוקיה שלה. אין ספור פעמים הסבירו שופטים כי מעצר אינו תחליף לעונש. הבנות נעצרו בגלל שהייה בשטח צבאי סגור (מה שנערות פרימטיביות שכמותן מכנות – ארץ ישראל…). אם תתעקש המערכת, היא יכולה להוסיף עכשיו כתב אישום כלשהו בשל חוסר שיתוף הפעולה. אך בכל מקרה – כל הנתונים הנדרשים להגשת כתבי אישום – קיימים במערכת כולל זהותן הברורה לחלוטין של הבנות. הסוהרים קוראים להן בשמן ויכולים להעיד על כך. טביעות אצבעות נלקחו מהן בכח – ובכלל בעידן ה DNA ברור לגמרי שלא בעיה טכנית של זיהוי היא זו שהביאה להמשך המעצר ולהתעללות הגובלת באונס, שמעבירה מערכת הצדק שלנו את הבנות היקרות הללו.

הבנת הריקבון שפשה במערכות הצדק הישראליות, כבר אינה נחלתו של הימין בלבד. אהרון ברק – שקיבל מערכת עם כ 80 אחוזי אמון ציבורי בתחילת דרכו, החזיר את המפתחות עם כ 40 אחוזי תמיכה, ומאז פרש, אמון הציבור התדרדר עוד. לשופטים אין דרך להתמודד עם חוסר האמון התיאורטי, אולם יש ויש בידם כלים להשיב מלחמה שערה מול חוסר האמון המעשי שמביעות הבנות. ההיסטריה שבה מטפלים השופטים בעניינן, האופן שבו מערכת המתהדרת כל כך בשמירת זכויותיו של כל מחבל, רוצח, ואנס – האופן שבו מערכת שכזו הופכת פתאום למערכת צדק תורכית בסגנון “אקספרס של חצות”, התופעה הזו מצביע באופן ברור על עובדה אחת: הבנות הללו, מתוך אינטואיציה נערית בריאה, זיהו בדיוק את הנקודה הארכימדאית עליה נשען כל השקר הישראלי שמתפוצץ לכולנו בפרצוף. הבנות הללו נמצאות בחזית המשמעותית ביותר של המאבק על הכל מכל כל. על עם ישראל, על ארץ ישראל, וגם אם אין הן מבינות זאת – על עצם קיומה של מדינת ישראל. כי בסופו של דבר ה’דין’ הוא יסוד המדינה. אצלנו היסוד הזה רקוב מאוד – ומול הרקב היסודי הזה מתמודדות עכשיו אותן נערות.

זו תמימות מצידן לתלות את סירובן לשיתוף פעולה בתביעה למשפט התורה. אילו היו הבנות נתבעות בשל עברת תנועה, סביר להניח שגם מבחינה תורנית היו הן חייבות לשתף פעולה (מוראה של מלכות, דינא דמלכותא וכו’). אולם בכל הקשור בליבת הויכוח המתנהל בתוך החברה הישראלית – ויכוח הסובב בסופו של יום סביב שאלה אחת – מדינה יהודית – כן או לא! – בכל הקשור בשאלה הזו, בתי המשפט עצמם הפשיטו עצמם מכל סמכות לדון. לא הבנות עושות זאת לבית המשפט – בית המשפט עצמו – כשתפס באופן ברור, בוטה ועקיב (וגם מאוד אכזרי) – צד בויכוח! הוציא עצמו מגדר בית משפט ואיבד את סמכותו המוסרית לדון. המערכת הזו – הרואה עצמה ככלב השמירה של זכויות האזרח והדמוקרטיה, השכירה עצמה בנפש חפצה לשמש ככלבי התקיפה של מושחתי פורום החווה. אפס הסובלנות המפורסם של ‘מזוז’ תורגם להתעללות משפטית מתמשכת בכל מי שניסה לעצור את טירוף המערכות. החוק האנטישמי שכונה חוק “פינוי פיצוי”, החוק השולל את זכויות האדם והאזרח הבסיסיות ביותר מאוכלוסיה שלמה – רק בשל היותה יהודית, חוק שמבחינה מהותית אינו שונה במאומה מחוקי נירנברג – חוק זה צלח בקלות את חוקי היסוד ‘כבוד האדם וחירותו’ – שמערכת המשפט ידעה להחילם על כל תחום אחר מלבד זכויות היהודים.

מאז הפוגרום הרגיש והנחוש שכונה בלשונכם האורווליאנית “התנתקות” – פוגרום בו נתגלה פרצופכם כששימשתם בתוכו ציר מרכזי, מאז והלאה אתם יכולים לעטות גלימות שחורות ואפילו מוזהבות, לעטוף עצמכם בכל גינוני הכבוד וכללי הטכס – בעניני הליבה של הויכוח המתנהל כאן, הוצאתם עצמכם מהמשחק – מבחינה טכנית אתם שופטים, מבחינה מוסרית – כבר ממש לא.

שתף את הפוסט:
הפוסט הקודם

השאר תגובה