דבר תורה לראש חודש ניסן תשפ"ב - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
י״ט באדר ב׳ ה׳תשפ״ד | 29/03/2024
פרשת השבוע

דבר תורה לראש חודש ניסן תשפ”ב

כ״ט באדר ב׳ ה׳תשפ״ב (אפריל 1, 2022)

דבר תורה לראש חודש ניסן תשפ”ב

לר”ח ניסן שחל היום.

חודש ניסן הוא ראש השנה למלכים.
על החודש הזה נאמר: “בניסן נגאלו ובניסן עתידין להיגאל”.

מנהיגות (מלכות) וגאולה, באים בכפיפה אחת. אין גאולה ללא מנהיגות ראויה.

ניסן, אם כן, הוא חודש שבו מתעוררות שתי המהויות המיוחדות הללו, וראוי הוא חודש זה לחזק את המאמץ להוציא מן הכח אל הפועל , את המנהיגות הראויה ואת הגאולה שתבוא עמה.

מהי אותה מנהיגות, שעם ישראל ומדינת ישראל ראויים וזקוקים לה?
מהי אותה מנהיגות שטרם נראתה בישראל מאז הקמת המדינה, מנהיגות שמסוגלת לקדם את ישראל לשלב חדש?

מדובר במנהיגות הפועלת מתוך תודעת הברית הניצחית שבין עם ישראל ואלוהי ישראל.

שורש הזהות היהודית של העם ושל המדינה היהודית, היא אותה ברית מיוחדת במינה.
זהו סוד הניצחיות העל טבעית של עמנו. כל מי שהתכחש לברית הזו, אבד מישראל במהלך ההיסטוריה.
אין זהות יהודית שמחזיקה מעמד לאורך זמן, מתוך הכחשת אותה ברית נצחית שבין העם לאלוהיו.

הברית הזו חוזרת ונכרתת אצל כל יהודי, באפן איש, בברית המילה – ואצל האומה כולה, פעם בשנה, בהקרבת קורבן הפסח.

ליל הסדר, נועד לשמר בזכרון האומה את אותה ברית לאומית, עד ליום שבו נשוב אל הברית הלאומית האמיתית – שהיא הקרבת קורבן הפסח בהר הבית בירושלים.

כל עוד לא חזרנו אל הברית הלאומית, לא חזרנו בשלמות אל הזהות האומית וממילא גם לא אל הלגיטימציה הלאומית, ומדינת ישראל נותרת מעורערת (למשל – המדינה היחידה בעולם שלגטימי לירות טילים על עריה…).

קורבן פסח ניתן להקרבה עוד קודם לבניית המקדש – כלומר גם כיום.

נתפלל בראש חודש זה, כי בעוד שבועיים, בליל הסדר, נשוב אל הדבר האמיתי, ובליל הסדר ניסב כולנו סביב צלי קורבן הפסח בירושלים –
נתעלה מן הברית האישית ששמרנו גם בגלות
אל הברית הלאומית,
שניתן לשוב ולכרות, רק כאן בארץ ישראל בהר הבית, בירושלים.

שתף את הפוסט:

4 תגובות

  • אני נשואה שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג מוזר, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת ימרר לי את החיים. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על ד”ר אלאבה מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שאני עובר, אז יצרתי קשר עם ד”ר אלאבה והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הלחש כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה בזמן שהוא הטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות לאחר מכן בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי מהר לאלבה וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאומרת שהיא תרפא כל מחלות או זיהומים לא רצויים שמונעים ממני להרות, ואז הנחה אותי על כך. איך להשתמש בו לפני הפגישה עם בעלי. זה אחרי השימוש בצמח ובשורש המקומי הזה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי להרגיש סימני הריון בכל הגוף, אני ממש בהריון, בדיוק ילדתי ​​בן ב-1 לחודש. אני מבטיח ליידע את כל העולם על ד”ר אלאבה כדי לשמר את מערכת היחסים שלי, כמו גם לתת לי ילדים, אני יכול לקרוא לעצמי בגאווה היום. לכל אישה שמוצאת שזה בלתי אפשרי, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם דוא”ל DR Alaba: [email protected] או צור קשר עם הוואטסאפ שלו / ויבר אותו עם המספר הזה: +1(425) 477- 2744, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.

השאר תגובה