הם אומרים שמשפחה זה רע. צריך לפרק אותה - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
י״ט באדר ב׳ ה׳תשפ״ד | 29/03/2024
חברה ומדינה יהדות ותרבות מאמרים ופוסטים מהעבר

הם אומרים שמשפחה זה רע. צריך לפרק אותה

כ״ט בתשרי ה׳תשע״ח (אוקטובר 19, 2017)

הם אומרים שמשפחה זה רע. צריך לפרק אותה

מירב מיכאלי לא חידשה דבר, היא פשוט אמרה באופן ישיר, את מה שהיא וכל רודנות ה’פוליטיקלי-קורקט’ השולטת בתודעה המערבית והישראלית, אומרים כל הזמן – אבל בצורה מתוחכמת.
הם אומרים שמשפחה זה רע. צריך לפרק אותה.
עד היום ידעו הכוחות הללו – שאני מדגיש שוב כי על אף שהם מייצגים מיעוט ערכי, הם שולטים בתודעה הישראלית באמצעות כל מוקדי הכח שאינם נבחרים, כלומר באמצעות האקדמיה, התקשורת, מערכת המשפט, מערכות הרווחה, הבירוקרטיה הממשלתית ומערכת הביטחון –
ובכן עד היום ידעו הכוחות הללו לטשטש את האמירה הזו בדרכים מתוחכמות.
במקום לומר שמשפחה זה רע,
הם אמרו:
‘הכל זה משפחה’ (ולכן שום דבר זה משפחה…).
במקום לומר שילדים זה רע,
אמרו – חייבים לשמור עליהם (כלומר לנתק אותם מהוריהם).
מיכאלי רק אמרה את הדברים במפורש – המשפחה הגרעינית היא המקום המסוכן ביותר לילדים* וצריך לפרק אותה (כך ממש).
וגם במשתמע, המדינה צריכה לתת רישיון להורות (כמה חבל שלילדי תימן לא היה רישיון שכזה…).
מיכאלי לא חידשה דבר, היא רק חשפה את המסכות, היא רק נתנה לקצה הקרחון הענק והקטלני הזה, לבצבץ במלוא כיעורו מעל פני הים,
ובכך עשתה מיכאלי שירות חשוב מאוד לחברה הישראלית.
משום שכשמישהו מעז לומר את האמת הפשוטה, הוא מוקע מיד על ידי תמנון הפוליטיקלי קורקט. כך נוצר מצב שאם אינך שייך לקהילה סגורה, אם אתה חלק מהציבור הרחב שצורך את התקשורת הרגילה ונסמך על מנגנוני הלגיטימציה הרגילים כדי שיחליטו עבורך מה טוב ומה רע, מה מואר ומה חשוך – אז אתה נאלץ לאמץ את העמדות המטורפות הללו. כי אף אחד לא יעז להתייצב בחדשות ולומר לך את האמת.
הנה קחו למשל את שר העבודה חיים כץ. הכנסת והשר בתוכה, החליטו שילדים יאומצו רק על ידי משפחות נורמטיוויות, הגיוני לא? אבל תמנון התודעה התגייס מיד וראה זה פלא – בתוך זמן קצר הודיע השר כי החוק ישונה והמדינה לא תפלה יותר בין מסירת ילדים לאימוץ אצל זוגות רגילים לבין מסירתם לזוגות חד מיניים.
חשוב להבין, אין חשש שהילדים הללו יזרקו לרחוב, ברוך השם הביקוש לאמץ גדול בהרבה מן ההיצע. השאלה שעומדת על הפרק היא כביכול מה היא ‘טובת הילד’. לא צריך להיות גאון כדי להבין שילד צריך גם אבא וגם אמא. אבל את התמנון לא באמת מעניין הילד. את התמנון מעניין פירוק מוסד המשפחה ולכן חשוב לעגן מכל עבר שהכל זה משפחה ולכן שום דבר זה משפחה ובסוף – איזה יופי אין יותר משפחה וחברה ועם – עולם ישן עדי יסוד החרבנו.
ובכן עכשיו גם השר “יחשוב” אחרת – ובסוף כולנו נחשוב אחרת כי כמו השר, גם אנו נפחד להקשיב לקול הפנימי. הרי כולנו רוצים לחשוב את עצמנו ל’נאורים’ (אני מניח שהשר מן הסתם רוצה גם להיות בצד בו מרוחה החמאה לכשייפגש עם המנגנונים – בתי המשפט למשל). מדובר בפוליטיקלי קורקט אלים מאוד. ל’שיחדש’ הזה, לתכנות מחדש של ערכי החברה ופירוקה באופן מעשי, אין שום שוליים של סובלנות לדעות שונות. יש למישהו ספק כיצד ייראו התגובות לפוסט הזה?
אז בואו ונכיר תודה למיכאלי ונציץ לרגע בזכותה על הקרחון כולו.
מה שמניע את מתקפת הפירוק הוא הרצון לערער כל זהות וכל מהות – לקעקע כל מסגרת שמעידה על אחדות כל שהיא, בריאה שמעידה על קיום הבורא.
היות ואין אלוהים ואין מציאות, אין אמת ואין מוסר. אנחנו האלוהים ואנחנו חייבים לברוא את העולם וערכיו מחדש – כל הזמן.
הקיים הוא פרי דמיוננו ואנחנו רשאים ואף מחוייבים לפרק מסגרות ישנות ולהרכיב אותן כיד הדמיון ללא הפסק – מהפכה מתמדת, עולם ישן עדי יסוד נחריבה.
אין זהות לאומית, אין זהות משפחתית, אין זהות מינית, אפילו זהות אנושית כבר לא קיימת (בשר זה רצח…) – כל הקונסטרוקציה הערכית הבונה את החברה מפורקת – כאילו כדי לבנותה מחדש טוב יותר.
שווה להציץ אצל סטאלין ומאו וללמוד כיצד זה נגמר.
*
* הטענה כי המשפחה הגרעינית היא המקום המסוכן ביותר לילדים היא קשקוש גמור אבל מי בודק…
ילדים מותקפים במקום שבו הם נמצאים. אם הם בפנימיות או בכל משמורת אחרת מחוץ למשפחה, הם מותקפים הרבה יותר.
מיכאלי יכלה גם לטעון שלנשום אויר זה הכי מסוכן, כי 100% מהמתים גדלו בסביבה חמצנית…

שתף את הפוסט:

השאר תגובה