המתרס העולמי האחרון - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
י״ז בניסן ה׳תשפ״ד | 24/04/2024
המתרס העולמי האחרון

ר”ח חשוון תשס”ח

המתרס העולמי האחרון משה פייגלין/nrg

שאריות כוחה של תרבות המערב עודנה מחזיקה בקליפה החיצונית של ההגמוניה העולמית. הטכנולוגיה, הארגון החברתי והצבאי, מציאות הטוב והרע הפותחת שער לאבחנה בין אמת ושקר ומאפשרת הפקת לקחים והתקדמות, קפיטליזם וזכויות אדם. כל אלה יצרו עצמה תרבותית שלמזרח הקרוב – המוסלמי, והרחוק – האלילי, לא היה שום סיכוי נגדה. גם הסוציאליזם האתאיסטי קרס מול עוצמת חירות האדם המערבי הנסמך על האל – כפי שנכתב בפירוש על הדולר שלו.

אך כל זה מתפורר במהירות לעיננו – כמו התאומים, קורס המערב אל תוך עצמו. את האבחנה בין טוב לרע החליף הפוסט מודרניזם, את החירות – שיעבוד ניהליסטי, הקפיטליזם איבד את מוסרות העידון והריסון התרבותי ובמקום לשחרר את האדם שיעבד אותו והפך את ההמונים – עניים ועשירים כאחד – לעבדי השיטה. אמנם לא ב’גולאגים’ אלא בכלובי זהב- אבל עבדים ומיואשים יותר מאי פעם. לא שבת ולא חול, לא שעות עבודה ולא שעות מנוחה, לא זמן למשפחה ולא זמן לתרבות – הכל קניון, הכל זורם אל תוך בור הצריכה שאין לו תחתית – האויר, המים, הנפט, העצים –חירות האדם, הכל נשאב ומתכלא ומזדהם. יסודות מגדל בבל המערבי הולכים ומתפוררים.

הקפיטליזם החדש, זה שאין לו אלוהים – מצא עצמו, כך מסתבר, מתאים הרבה יותר למזרח האלילי. העמלניות חסרת הפשר, המשמעת, תרבות השיעבוד, המעגליות האלילית חסרת המוצא והייעוד – פתאום מתברר שתיאוריות הקפיטליזם והדמוקרטיה הנדרשים זה לזה – אינן מחזיקות מים. להיפך – הקפיטליזם שאין לו אלוהים, מסתדר הרבה יותר טוב במזרח הרחוק, בסין האלילית, הרודנית – זו ששיעבוד האדם אצלה הוא עניין לכתחילי. שם – בארצות בהן תיאסר בגין לעיסת מסטיק בשטח ציבורי, ואם תיתפס כמאיים על המשטר ייכרתו איבריך ויימכרו בעודך בחיים (לבתי חולים במערב כמובן), בארצות כאלה פורח הקפיטליזם החדש. היסוד האמוני החרות על הדולר – הפך אות מתה ולכן גם הדולר גוסס. “באלוהים אנו” – כבר לא – “בוטחים”. כולם בורחים מן השטרות הירקרקים עם דיוקנאות האבות המייסדים אנשי החירות והאמונה. המלך החדש הוא ה’יואן’ האדמדם עם דיוקן רוצח ההמונים הגדול בהסטוריה.

כלכלית – הולך המזרח הרחוק וכובש את העולם. אך את הקופה המדינית המהותית- לא יכולה כיום לכבוש תרבות שיסודה אינו מונותיאיסטי. את ההגמוניה האמיתית גורף האסלם. אירופה הופכת לערבייה, למדינות רבות אין סיכוי לשרוד ללא גלי המהגרים המוסלמים – פשוט משום שאחוז הילודה שלילי. רבים מהוגי הדעות המערביים כבר הרימו דגל לבן וקיבלו את הגזירה. אך המאחז הראשון והאחרון הוא ירושלים.

מסירת ירושלים לאסלם – ובכך מדובר תחת שם הקוד האורווליאני “האגן הקדוש” – משמעה נפילת המתרס המשמעותי ביותר בידי האסלם.

היהודים בגדו בהר הבית. עכשיו הם מוכרים את העיר כולה ועוד מעט – במקום “כי מציון תצא תורה”, בשורת המוסלמים היא זו שתצא מעיר הקודש ותכה בעולם כולו. כשרבין ונתניהו – כלומר מיצגי הריבונות היהודית בארץ ישראל – אימצו אל קרבם את יו”ר הארגון לשחרור פלסטין (כולה) מהיהודים (כולם), נגזר דינם של מגדלי התאומים. קודם לכן, לא היתה קיימת בעולם קונספציית המחבל המוסלמי המתאבד. פתיחת תיבת הפנדורה המוסלמית הנוראה הזו – זו מורשתו האמיתית והיחידה של יצחק רבין.

“השולט בהר שולט בארץ” – כתב משורר הקטרוג והאמונה – אורי צבי גרינברג. ויתרנו על השליטה בהר ואנו מאבדים במהירות את הריבונות בארץ.

אם חלילא תעלה מזימתו של אולמרט בידו, המשא ומתן על ירושלים יקרום עור וגידים, והעם היהודי ימסור באופן רשמי וסופי את הריבונות על מקור הבשורה הרוחנית העולמית , תשטוף “הבשורה” המוסלמית שתצא מציון, תחריב בחטף את הארץ, ותכבוש את העולם התרבותי כולו.

שתף את הפוסט:
הפוסט הבא

השאר תגובה