לכבוד חברי סיעת הליכוד בכנסת - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
י״ט באדר ב׳ ה׳תשפ״ד | 29/03/2024
מדריך החירות בימי הקורונה

לכבוד חברי סיעת הליכוד בכנסת

כ״ד בכסלו ה׳תשפ״ב (נובמבר 28, 2021)

לכבוד חברי סיעת הליכוד בכנסת

האמירה של ח”כ יובל שטיניץ, לפיה יש להטיל חובת חיסונים על כל אזרחי מדינת ישראל מגיל 16 ואילך, היא אמירה מזעזעת, שאין לה דבר וחצי דבר עם שום היגיון רפואי ואפידמיולוגי.
שטייניץ טוען ש”אם היינו מטילים חובת חיסונים”…לפני 8-9 חודשים, לא היה את הגל הרביעי.” ואף הצהיר ש”ברגע שהממשלה תביא חוק חובת חיסונים נגד הקורונה, אתמוך בו ואעשה הכל כדי לשכנע את חבריי באופוזיציה לתמוך בו”.

אני פונה אליכם היום ומזהיר כי אם אכן יצביע הליכוד בעד החלטה נוראה, בלתי מוסרית בעליל וחסרת כל פשר רפואי ואפידמיולוגי שכזו, אנו נשמוט תחת רגלינו, לא רק את היסוד הלאומי, אלא גם את היסוד הליברלי. הצבעה שכזו תותיר את הליכוד ככלי ריק, תרחיק אותנו מאוד משיבה להנהגת ישראל ותיזכר לדיראון עולם בדברי ימי המפלגה.

בתחילת הדרך, היה בחיסונן של אוכלוסיות בסיכון, היגיון רב. לעולם לא נדע, כמה זקנים וחולים בקבוצות סיכון גבוה, חייבים את חייהם לראש הממשלה בנימין נתניהו שהביא ראשון את החיסונים הללו לישראל.

ואולם כל ההיגיון התומך בחיסונים הללו, נעלם כלא היה כשהחל משרד הבריאות לכפות (בפועל) את הזרקת החיסון הניסיוני של פייזר על אוכלוסיות שאינן בסיכון. 

כשהגיע מסע ההזרקות הזה אל ילדי ישראל שאינם בשום סיכון יוצא דופן מהקורונה (הרבה פחות משפעת רגילה((

https://pecc.org.il/docpdf/positionstatement_childvac/

https://www.york.ac.uk/news-and-events/news/2021/research/risk-covid-severe-illness-children/
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.07.08.21260210v1

))), החלה להסתמן תמונה מבהילה של רשלנות פושעת של ממש מצד מקבלי ההחלטות במשרד הבריאות, רשלנות בהיקף שלא ידענו מעולם בעבר.

הסיכוי של נער בריא בן 16 להיפגע באופן משמעותי מקורונה, אפסי((

https://pecc.org.il/docpdf/positionstatement_childvac/

)). לעומת זאת, החיסונים הניסיוניים של פייזר ומודרנה, כבר גבו באופן ישיר את חייהם של רבבות מתחסנים ברחבי תבל. במערכת הדיווח האמריקנית הוותיקה VAERS לבדה, כבר דיווחו עד כה למעלה מ- 18,000((https://openvaers.com/index.php
https://vaers.hhs.gov/)) מקרי מוות. זהו מספר גבוה יותר מסכום כל הדיווחים שהתקבלו מכל שאר החיסונים יחד, בשלושים השנים האחרונות! בנוסף, דווחו גם אין ספור תופעות לוואי קשות אחרות ׁ(ומעריכים כי רק חלק קטן מהמקרים מדווח). בשל דווחים בהיקף קטן בהרבה במערכת הזו, הורדו בעבר חיסונים מן המדף. 

על פי מחקרו של פרופסור רצף לוי (אוניברסיטת MIT), עולה חשד סביר, כי דווקא בקבוצת הגיל הצעירה בארץ, הופיעה עלייה של 25% במקרי הפגיעה הלבבית (דום לב וכדומה), בסמיכות לגל החיסונים הקודם(( https://twitter.com/RanIsraeli/status/1456965362860400642)). במקום לעצור ולחקור עד תומם חשדות מסוג זה, משרד הבריאות מתמקד בלצנזר ולהכפיש כל רופא או חוקר המעלה תהיות דומות((

 https://www.facebook.com/machatzlakorona
https://www.facebook.com/machatzlakorona/photos/pb.100843218609488.-2207520000../297139648979843/?type=3&theater

)).

לא רק שאין ראייה שחיסון האוכלוסייה שאינה בסיכון מונע את התפשטות הגלים, אלא שקיימות ראיות הפוכות. נתונים מעשרות מדינות מצביעים על היעדר קשר בין שיעור המתחסנים באוכלוסיה הכללית ועוצמת גלי המגפה(( https://www.ncbi.nlm.nih.gov/labs/pmc/articles/PMC8481107)) ולעתים, על גלים חמורים במיוחד, דווקא במדינות בהן שיעור המתחסנים בקבוצות שאינן בסיכון, גבוה במיוחד.

הדוגמה האחרונה היא גיברלטר בה כבר ניתנו 278 מנות חיסון לכל 100 תושבים ואף על פי כן היא חווה בימים אלה את גל הדבקות נרחב.

תופעות דומות אירעו בעשרות מקומות שונים בעולם((

https://www.bmj.com/content/372/bmj.n783/rr

)). לא ברור אם הסיבות הן התנהגותיות, כמו תווים ירוקים המעניקים אשליה של ביטחון למחוסנים, או ביולוגיות (התופעה של חיסונים שמאפשרים ואף מעודדים הדבקת יתר למשך זמן מה, ידועה ממספר חיסונים קודמים((

https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/21645515.2020.1750249
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7131326 

))).  אך מה שברור הוא שהריצה לעבר חיסונם של אלה שאינם בסיכון ובמיוחד ילדים בריאים, בחיסון שפותח בחופזה ושאינו מונע הדבקה או העברה של הנגיף לאדם אחר, אינה עומדת במבחן הסבירות((

 https://youtu.be/6rpwap44S-I
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/labs/pmc/articles/PMC8437699/pdf/main.pdf 

)).

מכיוון שמחוסנים נדבקים ומדביקים בדומה ללא מחוסנים((

 https://brownstone.org/articles/16-studies-on-vaccine-efficacy/
https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(21)02243-1/fulltext
https://www.thelancet.com/journals/laninf/article/PIIS1473-3099(21)00648-4/fulltext
https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2114114?s=08
https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=3949410 

)), קיימת סבירות רבה, כך  על פי מומחים רבים (כמו פרופ’ שושי אלטוביה ונוספים), שדווקא מבצעי החיסונים הנרחבים (הנערכים תוך כדי גלי המחלה) הם שדוחקים בנגיף לפתח מוטציות שעוקפות אותם. כלומר בטווח הארוך, דווקא החיסונים הם שעלולים להאריך את משך המגפה ולהחמירה. 

ואולם חמור פי כמה הוא העיוורון המוחלט של של ח”כ שטייניץ למשמעותה ההרסנית של החלטה שכזו, באשר למה שעוד נותר מזכויות האדם, כבודו וחירותו, במדינת ישראל.

ככל הנראה מבקש שטייניץ להוביל בטוחות את זכויות האדם בישראל, למקום הטוטליטרי שאליו צעדו אוסטרליה, אוסטריה ומדינות נוספות – בהשראת סין העממית. 

באוסטרליה, לאחר יותר ממאה ימי סגר חסרי תועלת, וכמעט שמונה חודשים של סגר בעיר מלבורן((

https://www.reuters.com/world/asia-pacific/australias-victoria-posts-slight-rise-covid-19-cases-2021-06-03/

)), הוחלט להמשיך ולהטילו על לא מחוסנים בלבד. במקביל בונים האוסטרלים מחנות הסגר (לשון מכובסת) ללא מחוסנים. 

האוסטרים, החליטו להטיל חובת חיסון((

https://www.theguardian.com/world/2021/nov/19/austria-plans-compulsory-covid-vaccination-for-all

)) (כפי שדורש שטיניץ) ומלבד קנסות בגובה אלפי יורו או לחילופין עונשי מעצר שיוטלו על מי שלא יתחסן, מכינים הם כוחות מיוחדים לחיסון בכפיה – 

כך נראית בימינו, רפואה בכפיה, במחוזות הטוטלטריזם

האם את הזוועה הזו אנו מבקשים להביא  לישראל? 

האם אנו באמת רוצים שהתועבה הזו תירשם על שמנו?

הליכוד – שהוא מפלגה לאומית ליברלית – שכח לא פעם בעבר את היסוד הלאומי עליו הוא נשען. כולנו שילמנו על כך מחיר יקר. 

אם אכן יצביע הליכוד בעד החלטה נוראה, בלתי מוסרית בעליל וחסרת כל פשר רפואי ואפידמיולוגי שכזו, אנו נשמוט תחת רגלינו, לא רק את היסוד הלאומי, אלא גם את היסוד הליברלי. הצבעה שכזו תותיר את הליכוד ככלי ריק, תרחיק אותנו מאוד משיבה להנהגת ישראל ותיזכר לדיראון עולם בדברי ימי המפלגה.

אין לי ספק כי בשלב כזה או אחר, יתברר לחברה הישראלית, כי ממשלת בנט הובילה את כולנו אל מחדל שמגמד בחומרתו את מחדל מלחמת יום כיפור. 

האם אנו רוצים ששמנו יירשם  בדברי הימים כחלק מהמחדל הזה?

כמעט שנתיים, שאני נמצא בקשר על בסיס יום-יומי, ישיר ועקיף, עם גדולי המומחים בארץ ובעולם בנושאים הרלוונטים למשבר הקורונה. חלקם הובילו את מערכת הבריאות הישראלית בעבר, חלקם בעלי שם בין לאומי.  אשמח לעזור ולספק לכם כל חומר מדעי שתבקשו.

אנא התעוררו, לימדו היטב את הנושא ואל תתנו יד להצבעה ולעוון שלעולם לא יכופר לנו.

חברכם ומוקירכם,

משה פייגלין

שתף את הפוסט:

10 תגובות

השאר תגובה