מושתל עם לב - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
ט״ו בניסן ה׳תשפ״ד | 23/04/2024
יהדות ותרבות כלכלה מאמרים ופוסטים מהעבר

מושתל עם לב

י״ג בניסן ה׳תשס״ז (אפריל 1, 2007)

מושתל עם לב

ביציאת מצריים זרחה שמש החירות לאנושות כולה. המעצמה העולמית המצרית, אימפריית הפרעונים המדהימה שאת השגיה המטריאליסטיים, איננו מצליחים להבין עד עצם היום הזה, ואת הישגיה המיסטיים איננו מנסים כלל להבין, המעצמה המדהימה הזו ששיעבדה את האנושות כולה לרודנים בשר ודם, קרסה מול עם העבדים העבריים שהחליף את השיעבוד לאדם בנאמנות לאל היחיד, בורא העולם, אביהם שבשמים. למה מה קרה? אומר פרעה בזילזול “…מי ה’ אשר אשמע בקולו לשלח את ישראל, לא ידעתי את ה’ וגם את ישראל לא אשלח.” (שמות ה’ ב’) .

פרעונים שאין להם אלוהים, קמים לאורך כל ההסטוריה. מפרעה ועד סטאלין – שליטים המתכחשים למציאות הבורא מנסים להשמיד את בניו. עצם קיומו של עם ישראל מרתיח אותם שכן עצם שרידותו המופלאה, היא היא העדות הניצחת לכך שלא הם, אלא מישהו אחר מנהל את העניינים מעבר לפרגוד.

לפני למעלה מ-300 שנה ביקש המלך הצרפתי לואי ה-14 מהפילוסוף הצרפתי הגדול, בלייז פסקל, לתת לו הוכחה לקיומו של העל-טבעי. פסקל ענה: “ובכן, היהודים, הוד מעלתך – היהודים”.

לב טולסטוי – גדול סופרי רוסיה אמר על היהודים:
“היהודי הוא סמל הנצחיות… הוא שהיה הראשון להביא לעולם את דברי האלוהים…עם כזה לא ניתן להשמיד. היהודי הוא נצחי כמו הנצח עצמו.”

וגם הסופר האמריקני הנודע – מארק טוויין לא טמן ידו בצלחת:
” …היהודי ראה את כולם… כולם בני תמותה בעולם, מלבד היהודים. כל הכוחות חולפים, אך הוא נשאר.”

אבל למה לנו כל זה בעצם… תן לחיות בשקט… בואו נהיה נורמליים, נפסיק לשגע את כל העולם עם כל היהודיות הזו, נפסיק לחיות בצל תאי הגזים והאטום של האייטולות. העניין הוא שאי אפשר לברוח מהייעוד שלנו. יצאנו ממצריים כדי לבשר את החירות לאנושות כולה, היא מצפה לזה, וכשאנו בורחים מייעודנו אנו מאבדים את זכותנו ויכולתנו להתקיים – בתל אביב.

*

לאחרונה כתבתי כאן ובמקומות נוספים, נגד תופעות של עבדות בשיתוף פעולה ישראלי. יש טוענים שמיסוי בפועל של כ70% מהכנסות האזרח, החל במס ההכנסה, המשך במיסים הסוציאליים וכלא במיסי הקניה – הוא כשלעצמו שיעבוד מוחלט. ובכלל מישהו בארץ הקודש מרגיש שהוא אדון לגורלו? שיש לו איזו השפעה כל שהיא בצמתי קבלת ההכרעות הגורליות? אך אני מעדיף להתייחס במאמר הזה לדוגמאות שאין עליהן ויכוח. לא נראה שלמישהו בישראל – נושא הסחר בנשים באמת מפריע. במדינת החירות היהודית פשע שכזה צריך היה לגרור עונש מוות. ישראל היא המדינה היחידה בעולם המממנת השתלות באימפריית העבדים האדומה של סין. מדינת היהודים שהיתה צריכה להיות הראשונה שתזדעק נגד התופעה הזו – כמו גם תופעות שיעבוד אחרות בארץ ובעולם, היא היחידה שלמעשה שותפה בכסף ממלכתי לכריתת איבריהם של מתנגדי המשטר הקומוניסטי בסין. כמה שמחתי לקבל בתגובה את המכתב הבא:

“שלום רב,
קראתי את מאמרך ב”מקור ראשון” והתרגשתי. לפני שנה הייתי צריך להגיע להחלטה לאן לנסוע לצורך ביצוע השתלת כליה. תחילה חשבתי לנסוע לסין. משלמדתי על הזוועות, העדפתי מקום אחר, למרות ששם המחיר היה כפול. נפגשתי עם מושתלים שחזרו מסין והתחרטו לאחר שנודע להם מקור האיבר המושתל.

חזק וברוך. סוף סוף יש מנהיג אמוני שמדבר בריש גלי על נושא שפוליטיקאים ומנהלי קופות חולים וחברות הביטוח מנסים להסתיר מהציבור.

חזק ואמץ בעד עמנו, בעד ארצנו ובעד תורתנו.

חג שמח.
יהונתן פוני ”

מחג החירות היהודי, עלינו להפנים את ייעודנו כעם, ואת תפקידה של מדינת הלאום היהודי. כשנהפוך כוון ונתחיל לנהוג עם אחריות של בני חורין, תאיר שוב שמש החירות בעולם. זו תכלית קיומנו, והאנושות כולה מצפה שנקיימה.

שתף את הפוסט:
הפוסט הקודם

הפוסט הבא

השאר תגובה