מניין הביא פוטין את האסטרטגיה הזו - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
י״ב בניסן ה׳תשפ״ד | 20/04/2024
מחשבים מסלול

מניין הביא פוטין את האסטרטגיה הזו

ו׳ באדר ב׳ ה׳תשפ״ב (מרץ 9, 2022)

מניין הביא פוטין את האסטרטגיה הזו

הרושם המתקבל הבוקר הוא,
שאת מה שדרש פוטין לפני המלחמונת שלו,
הוא הולך לקבל מזלנסקי אחרי הסבב באוקראינה.

אני אומר סבב,
כי זה מאוד מזכיר אותנו ואת עזה,
לא באמת מלחמה,
מן הפגנת שרירים שכזו…

מה שברור הוא, שאוקראינה כבר לא תהיה חברה בנאט”ו, שפוטין יתקבע בתודעה כבריון הגלובלי המשוגע – שכדאי מאוד לקחת ברצינות ושאירופה תחזור ותעוט על הגז הרוסי.

לאיכר הרוסי, אולי יהיה תפוח אדמה אחד פחות, אבל גאוותו במנהיגו תרקיע שחקים – וזה הרי מה שבאמת חשוב שם…

אז מה למדנו:

קודם כל – שום סנקציות כלכליות לא עוצרות רודנים. אם זה או לחם או פצצה גרעינית – אז ברור שפצצה.

שנית – המערב הפרוגרסיבי מסוגל רק להכאיב כלכלית, לכן בעימות מוגבל כפי שפוטין שמר את העימות הזה, הרודן תמיד ינצח.

מעניין ממי הוא למד זאת?

שתף את הפוסט:

20 תגובות

  • פוטין לא רק נבל אלא גם טיפש גדול. מתקפות הסייבר שלו לא צלחו. הוא עדיין לא כבש עיר משמעותית אחת. אפילו בחרסון שנכבשה לפני שבועיים הוא לא שולט. החיילים שלו נטבחים. עדיין אין שליטה רוסית בשמיים. ההתקפה תוכננה באופן שלומאלי עם בעיות לוגיסטיות ופקקי תנועה. החיילים ללא מוטיבציה. נשיא רוסיה, לא למד על כישלון מלחמת החורף בפינלנד ב1939. לא שמע על הפרטיזנים, ולא ידע שאוקראינה מדינה חקלאית רחבת ידיים טובלת בבוץ עמוק. המרגל לשעבר לא ידע שהאוקראינים הולכים להתנגד בכל הכוח. מה שאפשר היה לדעת בקלות.
    לגבי העתיד קצת פחות ברור לי. כנראה שרוסיה הופכת למעצמה מדרג ב. עם שטח עצום שהיא לא תהיה מסוגלת להגן עליו כי הכלכלה שלה קטנה מהכלכלה של איטליה, והאוכלוסיה שלה קטנה בהרבה מהאוכלוסיה של פקיסטן וגם מבוגרת ממנה. הסנקציות הכלכליות אולי לא יעצרו את פוטין, כי הוא חולה רוח, אבל יהפכו את רוסיה למדינת חסות של סין.

  • אני לא מסכים עם הניתוח שלך לגבי המערב. במקרה הזה, ראית שלוקחים את פוטין מאוד ברצינות כבר למעלה מחודש – ואפילו גרמנית הפשרנית שינתה גישה ומקריבה מעצמה כדי להענישו.
    שנית, מה היית מצפה שהמערב יכנס למלחמה גרעינית? כי אם לא, אז סנקציות כלכליות זה המקסימום שניתן לעשות – והטילו הרבה מאוד סנקציות.

  • שמתי לייק רק בשביל , התקווה שמה שכתבת נכון , ומישהו יתן סוף סוף בראש לשלטונות הפרוגרס האנגלו אמריקנים , אבל אם להיות יותר חשדני , אז נראה שהטורפים הגלובליסטים עובדים על כולם ,מעלים פה מסך עשן של הפקה מתוכננת עם שני נראטיבים סותרים , כאשר בפועל השחקנים הראשים עובדים אצל אותם מפיקים שצוחקים כל הדרך לשיעבוד המוחלט של האנושות בסדר העולמי החדש דרך שלבי הכאוס בריאותי ,מלחמתי וכלכלי לאיפוס הגדול

    • אם באמת יש פה מאבק אמיתי , אז גם דעתי היא לטובת הרוסים בגלל כל מה שהזכרת גם בגלל ההקשר ההיסטורי וגם בגלל האנגלו אמריקנים (שלאורך השנים הפכו מפוסט מודרנים לפרוגרסיבים) וועשורים אחורה לא הפעילו פחות חתרנות רשע מהחתרנות הקומוניסטית
      אבל אם יש משהו שהשנתיים האלו צריכות ללמד הוא להטיל ספק באמינותם של אלו הנקראים מנהיגי העולם ולהטיל ספק בתקנות וחוקים ומדיניות פנים וחוץ של המדינות השונות ככאלו שנובעים מהם עצמאית מתוך דאגה לרווחת ושלום הציבור במדינות השונות , וכחפים מאינטרסים זרים של תאוות בצע , תאוות שלטון או אג’נדות כאלו ואחרות .

    • כמה הערות:
      ברוסיה תוחלת חיי גברים נמוכה בכמעט עשר שנים מזו של נשים, ומחלות אלכוהול בראש סיבות המוות של גברים.
      נשים כמעט ולא שותות שם, והן הרוב (כי כאמור הגברים מתים …).
      אני מעריך שהנתונים לפחות לגבי רוסיה אינם מהימנים. יתכן שזה קשור להפקת אלכוהול ביתי שנפוץ שם מאד, ויתכן שאינו נכלל בהערכות הצריכה הרשמיים.

      • יש לי אח שגר במוסקבה מתוך שיחות איתו נראה שרוב המוסקבאים מעל גיל ארבעים והצעירים הלא מוסקבאים בדעה לוותר על המרצדס ולנהוג בטרארנטה והעיקר לשמור על הראש למעלה ראש התאפיין בלאומיות סלאבית ודתית האורטוקסית שלהם שעליהם פוטין מייצג בגאון

        • אני חושב שהעיקר לרוסים זה לשתות וודקה ולשמור על הראש מתחת לפוטין, שמתנהג כסוכן סיני.
          לנאט”ו המתפוררת אין שאיפות ברוסיה. אבל סין דוקא כן רוצה להשתלט על המזרח-הרחוק הרוסי, שחלקו נכבש ממנה ע”י רוסיה בזמן מלחמת הבוקסרים. התבוסות הגדולות של רוסיה היו מהמזרח כולל כיבוש ממזרח ולא מהמערב. גם התלות בסין שפוטין יוצר, מסוכנת לרוסיה הרבה יותר מכל מדינה אירופית.
          גם ניקולאי השני יצג פאן-סלביות ופרבוסלביות פנטית ובסוף הוא לא גמר טוב אצל הרוסים.

  • פוטין תכנן לכבוש את אוקראינה תוך כמה ימים ופחות או יותר ללא קרב, לפי התכנונים שלו בשלב זה הוא כבר היה אמור להיות ביעד הבא.
    בפועל קיבל מלחמה מטורפת, הכי רחוק שיכול להיות ממבצע מוגבל בעזה, כל הכוחות שהוקצו למבצע, בערך 200,000 חיילים, כבר שקועים בבוץ האוקראיני וסובלים אבידות בהיקף של 1000 חיילים ביום, זה אינטנסיבי יותר ממלחמת יום הכיפורים.
    פוטין לא יכול להרחיב את המלחמה הקונבנציונלית פשוט כי אין לו צבא בשביל זה.
    מלחמה גרעינית זה כבר משהו אחר.

    נאט”ו באוקראינה זה תירוץ כמו הסודטים בצ’כוסלובקיה, פוטין תכנן להרוויח הרבה יותר במהלך הזה ותודות ללחימה האוקראינית זה לא צלח.
    האוקראינים מכפרים על פשעיהם ההיסטוריים בדם ומצילים את העולם מהחיקוי החדש של היטלר.

השאר תגובה