מצעד האיוולת בשיאו - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
י״א בניסן ה׳תשפ״ד | 19/04/2024
מחשבים מסלול

מצעד האיוולת בשיאו

ח׳ בשבט ה׳תשפ״ב (ינואר 10, 2022)

מצעד האיוולת בשיאו

טרפת הקורונה מגיעה השבוע לשיאים חדשים.

“אין כעת מצב חירום רפואי” – סיכם פרופסור קמרון את מאמרו המטלטל באתר ‘מאקו’ – ” אך אתם כבר במשך שנתיים, מטפחים מצב כזה, בגלל תאוות כח, תקציבים ושליטה.
החירום היחיד השורר כעת, הוא שאתם עדיין קובעים מדיניות, ואוחזים בתקציבי עתק, לתעמולה ולהנדסת תודעה”.

קמרון משמש כראש החוג למיקרוביולוגיה ואימונולוגיה קלינית באוניברסיטת תל אביב, כשמאחוריו 55 מחקרים ומאמרים פורצי דרך – חלקם בשיתוף פעולה עם זוכי פרסי נובל עולמיים – מחקרים שפורסמו בעיתונים המדעיים הנחשבים בעולם. בניסוח קצת פחות עדין אפשר לומר שפרופסור אודי קמרון הוא “סופר סטאר” בקנה מידה עולמי, בתחומים הרלוונטיים להתמודדות המדעית והרפואית עם משבר הקורונה.

אם יש מישהו שיודע באמת לומר לנו מה המצב, זה האיש הזה, ואם ראש החוג למיקרוביולוגיה ואימונולגיה קלינית אומר לנו שאין כרגע שום מצב חירום מלבד טרפת הכוחנות של בכירי משרד הבריאות – טרפת שכמובן מזינה גם את תאוות השררה והכח של הפוליטיקאים שמרעיפים עליהם את התקציבים האלה – אזי אפשר בהחלט לסמוך על דבריו.

חברים – זה פשוט מדהים. מדינה שלמה תקועה בבידודים ובתורים לבדיקות ללא שום צורך. ילדים מושבתים מלימודים ומטפסים על הקירות בביתם. הורים מושבתים מעבודה. עצמאיים חוזים בעינים כלות כיצד קורסים עסקיהם. צעירים מתמכרים לאלכוהול ולסמים. אחוז ההתאבדויות מזנק. משפחות מתפרקות. הכלכלה על סף קריסה ובריאות האזרחים הולכת ומתדרדרת. טרפת שלמה ומהומה על על לא מאומה. פשוט כלום.
שכנינו בעזה וברמאללא, נמצאים במצב טוב הרבה יותר מאיתנו פשוט משום שלהם אין את משרד הבריאות המשוכלל שיש לנו.
ישראל, שהיא הראשונה לזריקה השלישית והרביעית (בכפיה כמובן) התדרדרה למקום ה 21 בסולם מצב הקורונה הבין לאומי – אחרי איראן…
אבל איילת שקד, עמית סגל והגנרל בנט הצועד בראש צבא הגמדים – מתחרים ביניהם מי ישמיד ראשון את האוייב הגדול – כלומר את האזרחים שבחרו לשמור על חירותם ובריאותם, ולהימנע מהזרקת התרכיב הגנטי הנסיוני של פייזר, תרכיב שהוכח כבלתי יעיל בעליל אך עתיר בתופעות לוואי ומוות.

אילו אני היום ראש הממשלה הייתי מודיע כי החל מרגע זה כל ההנחיות מבוטלות. התו הירוק בטל ומבוטל כעפר הארץ. שימוש במסיכה במרחב הציבורי יאסר משום שאינו מועיל לכלום מלבד ליצירת אימה ופחד. את כל מלאי הזריקות הישראלי הייתי משמיד מיד. הייתי מוודא כי תרופות יעילות כמו אייברמקטין והידרוקסילורוקווין נמצאות בהישג ידו של כל אזרח. ולסיום הייתי מקים וועדת חקירה בלתי תלויה לחקירת פשעי ראשי משרד הבריאות שדרדרו את מדינת ישראל למצב מטורף ועלוב שכזה ללא שמץ של צורך.

תבינו חברים, זה כל מה שנדרש כדי לחזור לחיים. פשוט לצאת מהסרט המטורף הזה.

תחליטו שאצלכם זה נגמר – וזה פשוט ייגמר.

שתף את הפוסט:

7 תגובות

  • אני מסכים רוב הדברים, אבל איסור שימוש במסכה והשמדת הזריקות זה לא רעיון מוצלח לדעתי. אם אנחנו רוצים חירות, אנחנו צריכים לכבד גם את החירות של הכבשים להזריק ולהשתמש במסכות. מספיק שזה לא יהיה חובה.

    #אצלי_זה_נגמר

  • כל מילה בסלע.

    אני אוסיף כמה מילים מיותרות, כי מה עוד נותר לעשות כאן ועכשיו?

    (מיותרות, כי את זה שבסה”כ מדובר במיתוג מחדש של “ההתחממות הגלובלית” במעטפת אפידמיולוגית כל אדם שעיניו בראשו כבר רואה)

    1. יש לנו כ-8300 נפטרים עם בדיקת PCR חיובית. כ-50% מהם מעל תוחלת החיים בישראל. (בני 80+).

    2. נותרנו עם כ-4200 נפטרים שאכן איבדו שנות חיים לבדיקת ה-PCR החיובית. כ-3400 מהם הם בני 60+. מדובר בכ-40% מהנפטרים.

    3. נותרנו עם כ-800 נפטרים מתחת לגיל 60. מדובר במגפת בני ה60+. והמדיניות, אם אכן היה מדובר באירוע בריאותי, הייתה מתחשבת בזאת.

    4. הזריקה לא עובדת במניעת הפצה או הדבקה בקרב האוכלוסיה שמהווה 90% מקורבנות הנגיף.
    בקבוצת בני ה 60+ הלא מוזרקים הם כ- 10%.

    הלא מוזרקים בני ה 60+ הם 10% או פחות מסה”כ המאומתים בני

    ה 60+ בגל הנוכחי, וזאת למרות מדיניות הבדיקות שמפלה נגדם.

    מדובר במידע ציבורי של משרד “הבריאות”. התרכיב לא מונע הדבקה.

    נקודה. סוף פסוק. סוף דיון.

    הזריקה לא עובדת למניעת הדבקה. יכול להיות שפעם היא עבדה (אם כי זה מעולם לא נבדק בניסוי המקורי או הוכח לאחר מכן בפועל), אבל היא לא עובדת כיום.

    אבל… אם משרד “הבריאות” ומסך הטלוויזיה היו רק יכולים, אם רק היה להם את הכוח, הם כבר מחר היו מזריקים את התרכיב הנסיוני הזה שהסיכון בו לא ידוע למיליון ילדים.

    מיליון ילדים. (הם כבר עכשיו הזריקו אותו לשלוש מאות אלף).

    ויש להם עשרות מיליוני אחים קטנים מסביב לעולם שגם להם המזרק רוצה להגיע כמה שיותר מהר.

    יש משהו שמשה אמר לא מזמן שתופס את מהות הדבר:

    אנשים שיסכנו מיליון ילדים תמים ללא שום סיבה לגיטימית ומבלי שיש בכך שום תועלת – יסכנו גם מבוגרים, וגם זקנים, וגם.. את כל העולם.

    בכל מקרה, אדם יכול להיות שפוי גם בסביבה לא שפויה. וגם הטרללת הזו תעבור. וכל הנזק שהביא לא ידבק במציאות – האדם לא יכול לפגום בבריאה יותר משהוא יכול לשפר אותה.

  • החלטתי שאצלי זה נגמר כבר לפני שנה. עדיין לא נותנים לי לחזור להתאמן בחדר הכושר או ללכת לסרט או להופעה או הצגה.
    המדהים הוא שאנשים לא רואים מה שקורה פה. או שהם תומכים בשיעבוד או שהם משנים את נושא השיחה לצוללות של ביבי

      • משה בקשר לביבי אתה ”הולך על ביצים” במקום ללכת עם האמת, לאור הנתונים על המתים והנפגעים הרבים שהולכים ונערמים , ביבי לא חזר בו , עוד דחף בכל הכח לזריקה השלישית ועוד שלח את הפודל שלו שטייניץ עם בלון ניסוי לכפיית חיסונים ביבי גורם לכל הימין כמעט ”לישון על האף”, בגללו חלקים גדולים בימין נעדרים מהמחאות , כמי שהלך להפגנות למען ביבי על התיקים התפורים אין לי אלא לומר בצער ” הבלפוריסטים” צדקו ביבי אשם , לא בתיקי האלפים , אלא בפשעי ”השקרונה” אני מתחיל לחשוב שכל תיקי האלפים היו מסך עשן והכנה ,אין מצב שהוא אינו יודע את הנתונים הקשים ,כאשר עכשיו נותנים זריקות רעל לילדים בני 5 , ואם כמי שהביא ודחף לפייזרלנד הוא” רק” היה שבוי בקונספציה ו עכשיו לא יכול לחזור בו מחשש למחיר פוליטי, ולהודות בטעות ולהציל ילדים , אז הוא אינו ראוי לאמוני כמנהיג

השאר תגובה