"מקום המשפט שם הרשע" - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
י״ב בניסן ה׳תשפ״ד | 20/04/2024
מחשבים מסלול

“מקום המשפט שם הרשע”

כ״ג בטבת ה׳תשפ״ב (דצמבר 27, 2021)

“מקום המשפט שם הרשע”

כמה מפתיע! היועץ המשפטי לממשלה, אישר להטיל הגבלות על לא מוזרקים – גם בלי הצדקה אפידמיולוגית!

ולפי הדווח הראשון ב’הארץ’ הסיבה לשיגעון הרשמי הזה היתה – ‘כי כך קורה במדינות רבות בעולם’…

בינתיים הוא חטף קצת ביקורת, אז הוא סידר לעצמו איזה רשת ביטחון שלפיה אפשר להטיל מגבלות רק לאחר חוות דעת של משרד הבריאות…

במילים אחרות, היועמ”ש אישר להעניש אזרחים ללא חוק וללא משפט – זה בעצם מה שאמר היועץ המשפטי – נכון? – סתם כך, כי מתחשק – ואחר כך נבהל קצת, כי גם הוא מבין כנראה שהוא הפך הן את עצמו והן את הביטוי האומלל ‘שלטון החוק’, לאחת הבדיחות היותר עצובות שנראו במקומותינו –

אז הוא חזר בו ואמר לא לא – זה רק אם יש חוות דעת מקצועית של משרד הבריאות.

כלומר מה שבעצם אמר היועץ המשפטי למשרד הבריאות הוא – “אתם תגידו שהלא מוזרקים מסכנים את סביבתם, ואני לא אקשה עליכם עם העובדה שמרבית אנשי המקצוע הרלוונטיים, מן השורה הראשונה בעולם, חושבים שזה קשקוש גמור במקרה הטוב, ואף הולכות ומצטברות עדויות וחוות דעת, שההיפך הוא הנכון – כלור שהמוזרקים, הם שגורמים לנזק בריאותי להם ולסביבתם ושאם יש איזה סיכוי לצאת מהפנדמיה הזו, הוא נשען דווקא על הלא מוזרקים”.

אם היתה הממשלה מחוקקת חוק שחובה ‘להיזרק’ – (אני מקווה שאני אומר את זה נכון – ‘להיזרק או להזדרק’ – אני מזמין את אנשי העברית לתקן אותי – אני פשוט משתדל להוציא מהשיח את המילה חיסון על הטיותיה השונות כי הזריקה הזו היא כל דבר חוץ מחיסון…) –

בכל אופן אם היתה הממשלה מחוקקת חוק שמחייב להיזרק, הייתי חושב שחובה שלא לציית לחוק הזה. אבל כנראה שיש להם קושי להגיע לחקיקה מטורפת שכזו, אז הם מחפשים מתחת לאדמה דרכים לאנוס את הציבור בלי חוקים.

האמת – הם כבר עושים זאת זמן רב, עם התו הירוק, והמסיכות, והבדיקות ושלל האמצעים שהם נוקטים נגדנו ללא שום היגיון וצורך אפידמיולוגי.

אממה – הציבור שנפל בפח, מתחיל להתפקח ולאבד אמון, ונוצרת למטורפים הללו בעיה עם אחוזים ניכרים ממנו, שפשוט הפסיקו לשתף פעולה עם הטרללת הכפייתית והמסוכנת הזו.

תזכרו חברים, ככל שמתברר שהזריקה הזו: לא יעילה, לא בטוחה, ושגם אין בה שום צורך – בטח שלא בילדים, כך הנחישות, האלימות והטוטאליות שהממשלה תנקוט כדי לאכוף אותה – תלך ותגבר.

ככה זה במשטרים טוטאליטאריים וישראל כבר מזמן אינה דמוקרטיה.

החדשות הטובות הן, שישראל אינה צפון קוריאה. הישראלים לא פראיירים, והסיוט הזה של ממשלת כל שמאלניה, ערבייה, גנביה ורודניה – יחלוף בסופו של דבר מן העולם.

אז תחזיקו מעמד חברים. וזכרו – לא מסכנים את בריאות ילדיכם ואת עתידם, בשביל טיול בחו”ל.

שתף את הפוסט:

4 תגובות

  • למה לא לחבור להפגנה הגדולה שמתוכננת ל 8/1/121 ביוזמת ארגון ”מחאת הריבון ” ולסייע להפוך אותה ל ”אם כל ההפגנות ” , אז מה אם יכול להיות שזה יהיה ברעננה ליד בית הרמ”נוכל בכל זאת הוא היום ”הבובה מטעם … ” עם האצבע על הכפתור או שאולי כדאי לעשות זאת מול ביתו של נתניהו בעל זכויות היסוד על פארסת/ טרגדית הזריקות , כדי שיתחיל לעשות תשובה בנושא זה , ואולי יהפוך לראש אופוזיציה אמיתי , כל עוד נתניהו בראש הליכוד ולא עשה מהפך בנושא , קשה מאוד לרתום את הרוב היהודי למאבק !!!

השאר תגובה