מרי אזרחי בלתי אלים - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
י״ב בניסן ה׳תשפ״ד | 20/04/2024
מחשבים מסלול

מרי אזרחי בלתי אלים

א׳ בשבט ה׳תשפ״ב (ינואר 3, 2022)

מרי אזרחי בלתי אלים

לפני שבוע וחצי, במזג אויר סוער, עלו לחומש כ 15,000 יהודים נאמנים לארצם ולמולדתם.

לא קדם להתארגנות הספונטית הזו, מסע יחסי ציבור מיוחד – אני שמעתי על כך רק כמה שעות קודם לכן – הקושי הלוגיסטי גדול, הסערה ‘כרמל’ המכה בכל עוזה בהרי השומרון הגבוהים, קידמה במלוא עוזה את הצועדים אל פסגת היישוב החרב – ובכל זאת – כ 15,000 איש הגיעו.

ותיקי גוש אמונים, חשו בוודאי תחושת ‘דה ז’ה וו’ – כמו העליות הגדולות לסבסטיה, שפתחו את מבצעי ההתנחלות הגדולים שלאחר מלחמת יום כיפור.
כשראיתי את התמונות מחומש, אמרתי לעצמי שאולי אולי – בזכות הלחץ שממשלת כל ערבייה לוחצת את המחנה הנאמן, נלדק בע”ה אותו זיק שמעורר מחדש את הלהבה.

הלוואי.

במקביל, יוצא בכל שבוע ציבור גדל והולך, מתעמת עם המשטרה ומשלם מחיר כבד, בכדי לשמור על חירותו וחירות כולנו, בתקופה אפלה של טוטאליטריזם כבד ושלילת כל חירויות האדם בזו אחר זו במדינת ישראל.

אני יודע שזה עוד לא ברור, אבל אני משוכנע, שמפגיני חומש ומפגיני רעננה, מפגינים למעשה בעבור אותו עניין.

אלא מבקשים לשמור על זהותם וריבונותם הלאומית
אלה מבקשים לשמור על זהותם וריבונותם האישית

וגם הזהות וגם החירות נשללות כיום מאזרחי ישראל.

זהות וחירות אילו שני צידיו של אותו מטבע ולכן גם בחומש וגם ברעננה מפגינים למעשה עבור אותו עניין. כששני הצדדים יבינו זאת – תבוא הגאולה…

יש לי ניסיון רב בארגון מחאה והפגנות.

כשהרוח שם – לא צריך קמפיין, ולא צריך הרבה השקעות.

ב1995, הוציאה תנועת ‘זו ארצנו’ שהקמתי, כמאה אלף אנשים, שחסמו בו זמנית ובידיים קשורות – כ 80 צמתים מרכזיים בכל רחבי הארץ, על חולצותיהם נכתב (להקרין את תמונת החולצה)

“אני מוכן להיעצר למען מולדתי – כי זו ארצנו”

כלומר רבבות אזרחים שומרי חוק השתמשו באקט הדמוקרטי העליון ביותר כנגד עריצות הרוב – אקט המכונה ‘מרי אזרחי בלתי אלים’.

כמו באוסלו, כך גם היום – האקט הזה לא הופעל כנד עריצות הרוב אלא למעשה כנגד עריצות המיעוט שנבחר מתוך הונאה גמורה של ציבור בוחריו.

גם ממשלת רבין, וגם ממשלת בנט – היו מיעוט שבאמצעות התחייבויות הפוכות לבוחר, ותוך השענות על קולות הערבים – דרסו את הרוב היהודי ויצרו מציאות טוטאליטארית.

מכירת החיסול לכל ערבייה, ואובדן החירות לכל יהודיה – מצדיקים שיבה אל השימוש בנשק האולטימטיבי של האזרח האחראי –

מרי אזרחי בלתי אלים.

שתף את הפוסט:
הפוסט הקודם

9 תגובות

  • המשפט “אלא מבקשים לשמור על זהותם וריבונותם הלאומית” מטריד אותי. יש בו סתירה פנימית. הריבונות הלאומית, הלא היא המדינה, היא זאת שהחריבה את חומש, כמו גם את גוש קטיף, ימית, עמונה, וכו’ וכו’ וכו’. ואת רובן החריבו דווקא ממשלות הרוב היהודי ולא ממשלות כל ערבייה. אי ציות אזרחי בחומש, ככל שהוא יצליח, יביא למעשה לחוסר יכולת של המדינה לממש את ריבונותה. לכן המאבק בחומש הוא בעד הזהות הלאומית, בעד מצוות יישוב הארץ ובעד הקשר בין העם לארצו, אבל הוא נגד הריבונות הלאומית. אולי כשאנשי חומש יבינו את זה ויירדו מהריבונות הלאומית, אולי אז תבוא הגאולה.

  • משה פייגלין יקר יום מבורך, נכנסתי לחפש לחדש את המנוי שלי שלפי דעתי פג תוקפו, אך לא מוצאת את האפשרות הזו. כמובן ששמחה גם להשתתף כך מדי פעם במתן כתף לאתר אך הדבר הבסיסי, לפי דעתי, אמור להיות המנוי השנתי. לכן מחפשת לחדש אותו. האם תוכל בבקשה להאיר את תשומת ליבי היכן בדיוק המקום שבו אפשר לחדש את המנוי ? תודה ! ותודה על מגזין באמת מצויין “ישראל מחר”.

  • משה היקר, אם יווצר מצב שאתה ו/או אנשים המחזיקים בדיעות דומות לשלך כלומר באים מכיוון הזהות היהודית ומאמינים בחירות יחברו ללוחמים נגד כפיית החיסונים זה יהיה דבר גדול. אני מסכים שהלוחמים נגד הכפייה צריכים לזוז לכיוונך יותר משאתה לכיוונם.

  • למען ההגינות חייבים להודות שנתניהו הוא זה שהחל במציאות הטוטליטארית, וגם עכשיו לא מבקר אפילו בשביל רווח פוליטי את בנט על הטוטליטאריזם- כלומר ברגע שיתאפשר לו הוא מתכוון להמשיך בה בכל הכח.
    לגבי חומש וחוק ההתנתקות, אני מקווה שברור שגם בזה בנט לא מחדש גדול..

    • יש משהו במה שאתה אומר אבל התקשורת גם יודעת להביע תמיכה בביבי כשהוא מקדם את האג’נדה שלה כפי שהיא שיבחה אותו על קמפיין הזריקות. צריך לזכור שהתקשורת שונאת אותנו, האזרחים שוחרי החירות, יותר מאשר היא שונאת את ביבי. אני מעדיף להעניש כל מפלגה שתומכת בטוטליטאריזם (שזה כולן), ולא להצביע להם כדי שיפיקו את הלקחים שלהם ויתנערו מהטוטליטאריזם. אבל אין לי אמון בהם שהם יתנערו. לכל היותר הם ישקרו שהם התנערו כפי שפוליטיקאים נוהגים לשקר. אני מקווה שאתבדה, אך חוששני שאין פתרון פוליטי למצב הזה. כשהם ישלחו מזריקים בכפיה, זו תהווה תקיפה אלימה שתצדיק הגנה עצמית.

    • האמנם נתניהו היה הראשון ? רגע רגע … האם מי שתמכתי בו בבחירות 1992 והיה ראש מפלגת העבודה שנבחר לא אמר דבר אחד והלך כמה חודשים אחר לדבר עם אסד על הפקרת רמת הגולן עד קו המים של הכינרת – שעה שבמציאות לא היה לזה רוב בציבור. רגע רגע … האם הוא היה הראשון … אוהו עם המהפך של 1977 קרה דבר בישראל וקבלנו שר חוץ שכל הציבור תיעב אבל המנהיג ההוא שעמד בראשות הממשלה והמדינה עמד על כך שיהיה שר חוץ שלמעשה בדיעבד מתברר שדי לחץ על אותו ראש ממשלה לפנות את כל סיני על הישובים והעומד האיסטרטגי החשוב כל כך למצבי חרום … אבל מי זוכר היום …. את מי זה מעניין מי היה ראשון. ניתן יהו הביא את זה לשיאים חדשים. וזה של עכשיו עולה על כולם

  • משה שלום,
    שים לב שקמפיין מיתוג הסופה “כרמל” הוא חלק מהאג’נדה הפרוגרסיבית שדוחפת את קונספציית ‘משבר האקלים’, פעם קראנו לזה חורף..היום החלו לקרוא לסופות בשמות כאילו היינו בארהב שם זה נעשה שנים רבות (קטרינה, אל ניניו, סנדי) בסופות שגרמו לאסונות כבדים..
    אבל מה לעשות אנחנו לא ראינו מעולם טורנדו או טייפון במחוזותינו אז איך אפשר לשכנע שיש איזשהו משבר ולא סתם חורף חורפי? ניתן לגשמים שם, רעיון גאוני…

השאר תגובה