משטרת כל ערבייה - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
י״ט באדר ב׳ ה׳תשפ״ד | 29/03/2024
מחשבים מסלול

משטרת כל ערבייה

ב׳ בסיון ה׳תשפ״ב (יוני 1, 2022)

משטרת כל ערבייה
שתף את הפוסט:

20 תגובות

  • אגב “מדינה יהודית”, שמעת שאישרו להביא עוד 3,000 נוצרים גמורים מאתיופיה באיחוד משפחות של פאלשמורה נוצרים שכבר הגיעו?
    למה “משה פייגלין האמיץ” ממלא פיו מים בנושא הזה?

    האם ידעת שמאז 1993 עלו מאתיופיה כמעט 60,000 נוצרים גמורים, וביחד עם צאצאיהם הם מהווים למעלה ממחצית מכלל האתיופים בארץ?

    אשמח לדעת למה אתה ממשיך לשתוק.

  • כן,גם בשישי האחרון נתקלתי בכך,ירדנו אני וילדיי אל המפל הלבן שליד היישוב אליעד ברמת הגולן,תוך כדי הירידה ראיתי איך עשרות מטיילים ממש נמלטים מהאיזור.כששאלתי מה קרה,סיפר אחד המטיילים כי עשרות ערבים רעולי פנים עם דגלי אש”ף הגיעו למקום והתחילו להלהיט ולהרתיע את המטיילים,שנמלטו מחשש לעימות.כשצלצלתי למשטרה והשוטרים הגיעו למקום,דיבר עמי בטלפון אחד השוטרים(בעל מבטא ערבי) שטען כי להד”ם וכי הכאפיות על ראשם ופרצופם הוא חלק ממסורתם וחופש הביטוי ובלה בלה,כמובן שהנימה שלו כלפיי הייתה כעוסה ותוקפנית משהו,כמובן שהוא לא בדק ועשה חיפוש בכליהם או כל בדיקה משטרתית אחרת זולת שיחה עם נהג האוטובוס שחצי ישן חצי היה ער,כך שבשורה התחתונה הרגשתי כנאשם בסיפור שהעז לצלצל למשטרה ולדווח על כך.

  • איזה מדינה ואיזה יהודית , תאגיד בחסות הכתר הבריטי והאו”ם
    ה”שוטר” הביריו הערבי הוא שמפעיל את כל המערכת החולנית הזו ? או שהוא ”משתמש הקצה ” שמרגיש את רוח הפיקוד ? או וזה לא פחות הגיוני בעיני – דגלים כוזבים עליך ישראל !

  • אני לא כל כך מבין משה? אני רואה בסרטון אדם שמתנגד למעצר באלימות וזה חמור מאוד. משהו בשיקול דעתו כנראה השתבש ואינני רואה שום צורך להעלות פינה שעוסקת בטיעוניו היות ורואים לפי התיעוד שהם אינם אמינים. אכזבה גדולה משיקול דעתך משה, מנהיג לא יכול להעלות כזה סרטון ועוד עם כותרת כל כך מתסיסה ופוגענית. אכזבה גדולה.

      • משה יקר , ששוטר מבקש מאזרח יהודי או ערבי להזדהות , אין להתווכח ,להתחכם או להתנגד. אתה מציג תעודת זהות ומזדהה. אני מגבה את השוטרים במקרה הזה ולא מעניין אותי אם הם ערבים או יהודים. אני לא רואה במקרה הזה בריונות אנטישמית. חולק עליך בעניין זה . שבת שלום וחג שמח לכולם.

      • משה, אני גדול אוהדייך . אבל אנחנו לא יכולים להיות אל-גזירה, זאת פגיעה אנושה באינטגריטי שלנו. אנחנו לא יכולים לפרשן ככה את האירוע. יש כאן התנהגות בלתי הולמת מצד האזרח בחוסר רצון להזדהות לשוטר וגם התנגדות אלימה למעצר. אתה גם שופך את המים עם התינוק בקשר למשטרה וגם מצדיק התנהגות בלתי הולמת מצד האזרח ואני לא אסכים לזה מבחינת הצדק עם כל אהבתי אליך. הצלחתך הצלחתנו. נעשה ונצליח .

  • ח”כ משה פייגלין,
    אני מזועזע עד עומק נשמתי שדברים האלו קרו בארץ ישראל במה שאמורה להיות מדינת העם היהודי.
    הייתי כועס, אבל מבין שדברים יכולים לקרות בחו”ל, אבל בארץ ישראל??? כוחניות כזאת על ידי משטרת ישראל???
    לאן הגענו!!!
    כבר לפני זמן סיפר חבר שחזר מאוחר מאימון ספורט בחדר כושר בירושלים וכשהוא נסע דרך גן העצמאות התנפלו אליו שוטרים שחסדו בו ללא עוול בכפו. רק אחרי זמן הצליח להשתחרר ולחזור הביתה.
    היום אין לי יותר אימון ברשויות, רק האמינו שבשמיים.
    עצוב מאוד!😔

  • תשכחו מחברי כנסת , נתניהו,בנט , הכל מגיע מהדרג המדינים והפקידות הבכירה שנמצאים שם כבר עשרות שנים , אם לנו יהיה שקט ברחובות, הפחד של מקבלי ההחלטות הוא שנתחיל לבדוק למה הכל עולה לנו כפול שלוש….מי שלא מכבד את עצמו = לא יכבדו אותו , בזה מסתכם, שמדינה שלמה תקום על הרגליים, הדוקטורינה הזו תעלם…
    בינתיים עד אז נסבול כולנו…

  • הפיקוד של משטרת ישראל לא מבין ששוטר ערבי מתגייס למשטרת ישראל אך ורק מטעמים של משכורת לפנסיה. בתוך תוכו , השוטר הערבי מת מבושה ברגע שהוא לובש את המדים של משטרת ישראל. הוא יודע שבעיני התושבים הערבים הוא נחשב לבוגד בפוטנציה והוא עלול להירצח עי עבריינים ערבים במידה שהוא יבצע נגדם פעולת שיטור כלשהי. אין ספק שמבחינתו של שוטר ערבי עצם עבודתו במשטרת ישראל היא הזדמנות לנקום ביהודים.

  • הפיקוד של משטרת ישראל לא מבין ששוטר ערבי מתגייס למשטרת ישראל אך ורק מטעמים של משכורת ופנסיה. בתוך תוכו , השוטר הערבי מת מבושה ברגע שהוא לובש את המדים של משטרת ישראל. הוא יודע שבעיני התושבים הערבים הוא נחשב לבוגד בפוטנציה והוא עלול להירצח עי עבריינים ערבים במידה שהוא יבצע נגדם פעולת שיטור כלשהי. אין ספק שמבחינתו של שוטר ערבי עצם עבודתו במשטרת ישראל היא הזדמנות לנקום ביהודים.

השאר תגובה