עליית דעא"ש באירופה וארה"ב - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
י״ט באדר ב׳ ה׳תשפ״ד | 28/03/2024
אקטואליה ופוליטיקה מאמרים ופוסטים מהעבר ריבונות ומדיניות חוץ

עליית דעא”ש באירופה וארה”ב

ג׳ בכסלו ה׳תשע״ו (נובמבר 15, 2015)

עליית דעא”ש באירופה וארה”ב

הכל כל כך צפוי, כולל התגובות המתלהמות של עיתונאים שרק אתמול פרסו בכל כחם את כל השטיחים האדומים בפני האג’נדה המוסלמית – וכמובן ישובו לסורם ברגע שיחלוף מצב הרוח…
עכשיו אגיד לכם משהו מוזר, משהו שלא תשמעו בשום ערוץ.
אני יודע, לרוב הישראלים אין את הכלים להבין את השפה שבה אדבר, בנינו כאן מדינה מערבית מודרנית, מדינת לאום כמו צרפת – ואיבדנו את התודעה המאפשרת להבין את עצמנו ואת אויבנו.
אבל דאע”ש לא מחכה – הוא נלחם בנו מתוך התודעה הזו, אז כדאי שנתחיל ללמוד את השפה.
מי שאשם בטבח בצרפת, זה אנחנו – הישראלים.
משום שישראל היא העמדה הקדומנית של עולם החירות מול האופנסיווה המוסלמית שאיננה לאומית ואיננה טריטוריאלית.
מדובר כאן במאבק רוחני מאוד – תרצו תקראו לזה דתי – אבל זה יותר עמוק מזה.
הנקודה שבה מתחבר הכל – פיסיקה ומטא פיסיקה, קודש וחול, דת, לאומיות וטריטוריה – היא המקום בו בחר האל להשכין שכינתו בעולם הזה – אליבא דכל הדתות – כלומר הר הבית.
העמדה הזו הופקדה בידנו לפני 48 שנים ואנו בחרנו למסרה לידי האיסלאם.
כלומר פתחנו בפניו את השער, נתנו בידיו את הכח – ועכשיו הוא כובש את העולם.
אז אנחנו אשמים.
זהו – אעצור כאן. הטבח בצרפת ממש לא מספיק בכדי לייצר הקשבה לאמת הזו – ששוב ושוב מוכיחה את עצמה.
הנה דברים שפרסמתי בנובמבר 2006 בזמן ממשלת אולמרט – כהמשך לדברים שפרסמתי לאחר הפלת מגדלי התאומים. בפרספקטיבה היסטורית, ראו עד כמה האמת הזו שאני מדבר עליה מאפשרת לחזות באופן מדויק את המציאות, עד כמה הדברים התגשמו ועד כמה הם רלוונטיים ומדויקים גם עכשיו:
*
” לאחר שהופלו מגדלי התאומים, כתבנו את הדברים הבאים: (מתוך המאמר מדוע אמריקה הפסידה במלחמה, בספר מלחמת החלומות – משה פייגלין)
“ביום חמישי הבנתי שאמריקה הפסידה במלחמה.”…
” אמריקה הפסידה במלחמה. האמריקאים נתפסו בדיוק באותה נקודה שבה נתפסה ישראל, וכמו שישראל נסוגה מתבוסה לתבוסה כך גם האמריקאים נמצאים עכשיו במסלול של התרסקות.”…
” הרבה המראות ונחיתות נראה בחודשים הקרובים. משחתות ומטוסים, ומיליוני טונות של ט.נ.ט. בחולות המדבר העירקי ובמערות אפגניסטן. הם יהרגו אלפי חפים מפשע, ואחרי כל זה הם יפסידו, כי הם לא זיהו את האויב.”…
“בימים אלו מושלמת התבוסה האמריקנית. הנשיא בוש התעקש להילחם באויב המוסלמי על פי תפיסת המציאות הדמוקרטית/נוצרית המדומיינת שלו. במקום לרדת לשורשי התרבות שהכריזה מלחמה על ארצו, במקום להילחם באויב במגרש הערכי, תרבותי, דתי שעליו הוא משחק, נלחם בוש ב”מדינת הלאום העיראקית”, אשר כל כולה פיקציה מערבית תולדת מלחמת העולם הראשונה. בוש אף ניסה לכפות דמוקרטיה על המוסלמים, משל ניתן ללמד את הזאבים לרעות באחו.
הדגל הלבן שמרימה ארה”ב מול האופנסיבה המוסלמית, מצטרף אל הכניעה האירופית הנמצאת בתהליך אל חזור של כיבוש מוסלמי. בקרב הכוחות הבריאים במערב, היתה ציפייה כי ישראל תהווה מגן קדמי מפני התפשטות האיסלאם. תבוסתה של ישראל מול קומץ לוחמי חיזבאללה הפכה אותה משותף אסטרטגי בכיר, לנטל שעדיף להקריבו על מזבח היחסים עם מדינות ערב.
לא ארה”ב, ובוודאי שלא שום מדינה מערבית אחרת, מתכוונת היום לעצור את ההתחמשות הגרעינית האיראנית. ישראל נותרה בודדה מול איום קיומי חד וברור, כשבהנהגתה חבורת נוכלים וחדלי אישים העסוקים בהישרדות פוליטית, במקום בהתמודדות עם הקטסטרופה המתקרבת.
האם מסוגלת הנהגה ישראלית כלשהי, להתמודד מול האתגר הניצב בפניה? ונניח שאולמרט יפנה את מקומו לנתניהו – האם יש לו לנתניהו תפיסת מציאות אחרת מזו שהנחתה את בוש מול המתקפה המוסלמית?
אמריקה אולי יכולה להרשות לעצמה להפסיד – האם לנו יש את הפריבילגיה הזו? “

שתף את הפוסט:

השאר תגובה