שעתה הקשה של החירות - היכן הימין הישראלי? - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
ט׳ בניסן ה׳תשפ״ד | 16/04/2024
סימן קריאה

שעתה הקשה של החירות – היכן הימין הישראלי?

כ״ז במרחשוון ה׳תשפ״ב (נובמבר 2, 2021)

שעתה הקשה של החירות – היכן הימין הישראלי?

תופעה מוזרה מתרחשת בישראל.
בעוד בעולם הרחב, מתקיימת התאמה מובהקת, בין התומכים ברודנות הקורונה, לבין מצביעי השמאל –
ולעומתה בין המתנגדים לכל טירוף הסגרים, הבידודים וההזרקות בכפיה –
לבין אנשי הימין,
בעוד שבארה”ב – למשל – מדינות רפובליקניות דוחות על הסף את המגבלות והליכי הכפיה שמדינות דמוקרטיות אימצו בחום, בעוד רשתות התקשורת המזוהות עם הימין (כגון רשת FOX ) מציגות כל העת קו רעיוני המדגיש את חירות האדם ודוחה על הסף את ה”מדעיות” שמאחורי הטרללת –

בישראל זה פשוט לא קורה.

בישראל הימין מגוייס למען רודנות הקורונה ממש כמו השמאל
אין בכל הפרלמנט הישראלי, ולו ח”כ אחד המעז להרים קולו נגד אסטרטגיית השיעבוד והחיסונים – ולהתמיד בכך –
וגם ערוץ 20 מדברר כשאר הערוצים את קולה של העריצות הרפואית החדשה.

מדוע בישראל אין מאבק ימני למען החירות?

מדוע דובריה המובהקים של האינטליגנציה הימנית בישראל, הכותבים, אנשי התקשורת שהגיעו לעמדות בכירות (עמית סגל, יינון מגל ועוד) מדוע ערוץ 20, מדוע ‘מכון קוהלת’ – מדוע כולם בחרו להצטרף אל המפלצת במקום להילחם בה כפי שקורה בארה”ב.

סיפור אישי

כשפרצה הקורונה לחיינו (מרץ 2020), לא התעניינתי במיוחד באפידמיולוגיה, בחיסונים, בווירוסים ובשאר מרעין בישין. כרובה המוחלט של האנושות, שמתי מבטחי בממסד הרפואי ונמנעתי מלפשפש במניעיו.

בעצם זה לא כל כך מדויק…

בהיותי חבר כנסת, מצאתי עצמי נאבק קשות בנציגי הממסד הרפואי – משרד הבריאות וקופות החולים. המאבק התמקד בשני נושאים שונים. הנושא האחד היה קידום אישור השימוש בקנאביס באופן חופשי לחולים ולאזרחים בגירים. והנושא השני היה השחיתות המהותית בכל התנהלות משרד הבריאות, אשר את עיקר הרכש שהוא מבצע עבור בתי החולים הממשלתיים, הוא מבצע ללא מכרז ,מחברה פרטית, ‘שראל’ שמה, חברה המקושרת מאוד לבכירי מערכת הבריאות לשעבר.

ואולם למרות העוולות הרבות שמצאתי בהתנהלות הממסד הבריאותי בישראל, לא מצאתי סיבה מדוע שלא להישמע להנחיות המשרד עם פרוץ ה”פנדמיה” החדשה. מכל עבר – בארץ ובעולם – הוסבר שוב ושוב כיצד הוירוס החדש משכפל את עצמו באופן אין-סופי, כיצד הדרך היחידה להתמודדות היא להיכנס לסגרים ולבידודים (ובהמשך למסכות, בדיקות וחיסונים) על מנת לקטוע את שרשראות ההדבקה, לשטח את העקומה האקספוננציאלית ולהציל רבבות אזרחים ממוות ודאי – אם לא ננהג כך.

לא היתה לי שום סיבה לחשוב כי אין אמת מדעית מאחורי הצגת הדברים, הסכנה נראתה אמיתית ומוחשית, וכשהתותחים רועמים, אינך בודק בציציותיו של מי שנמצא איתך עכשיו בשוחה.

כך מצאתי עצמי מקפיד, יחד עם כל עם ישראל, על כל הכללים, דואג להדק היטב את המסיכה מעל אפי, ונוזף בכל אזרח מעצבן שנותן חירות לאפו לבצבץ אל מחוצה לה.

כשמונה לתפקידו פרויקטור הקורונה רוני גמזו, ששימש בתקופתי מנכ”ל משרד הבריאות, הנחתי בצד את כל המאבקים והמשקעים שנותרו לי מן ההתנהלות מולו כח”כ, ויצאתי להגנתו מול הביקורת שספג((https://www.facebook.com/MFeiglin/posts/3196161353796291)). גמזו אף מצא לנכון להודות לי על כך ולהתוודות בפני ברבים כי “שינה בינתיים את דעתו בעניין הקנאביס”.

כך התנהל הכל “למישרין” עד שפנו אלי קבוצת אנשי מדע, חוקרים ורופאים בכירים – ובקשו להיפגש. מדובר היה בקבוצה שכינתה עצמה ‘הגיון בריא’ ובהמשך, בשינויים כאלה ואחרים, ‘מועצת החירום הציבורית’ (מח”צ קורונה). לאחר כמה פגישות ושעות רבות של שיחה, שוכנעתי שגישת המערכת יסודה בטעות, שמשהו מאוד לא טוב קורה כאן ושככל הנראה שיקולי בריאות חפים מכל אינטרס אחר, אינם עומדים בראש סולם העדיפויות של קובעי המדיניות במשרד הבריאות.

הקורונה והקנאביס

או אז, חזרו צפו ועלו בזכרוני, הדיונים האינסופיים מול בכירי המשרד בוועדות ובמסדרונות הכנסת, כשניסיתי לשחרר לשימוש חופשי את השימוש בקנאביס, עבור חולים, שהצמח הזה פשוט הציל את חייהם. תשובתם של הרופאים נציגי מערכת הבריאות היתה – “עוד אין לנו הוכחה מדעית לכך שזה עוזר…”.

“עוד אין לנו הוכחה מדעית”

כמה ניבזית היתה הטענה הזו שמשמעותה היתה, שמצידנו,כל עוד לנו אין הוכחה מדעית – כלומר הליך הריפוי לא עובר דרך יתרון הידע שלנו (וכמובן דרך קרן השפע של תעשיית הפארמה) – אז שימותו כמה חולים…

את עומק השפל ניתן לראות כיום כשהטענה הנטענת בעד החיסונים -הפוכה. “אמנם אין לנו באמת יכולת להוכיח שהחיסון יעיל ובטוח” אבל מכייוון שיש לנו את כל השליטה והתגמול מהתהליך – אנו מאשרים ואף מאלצים את האוכלוסיה לנוטלו (ומעלימים מהשוק תרופות אחרות שהוכחו כיעילות)


כשחזרתי מהלווייתה של סיוון מימוני ז”ל, צעירה בת 25 שחלתה בסרטן קשה בעמוד השדרה והחזיקה את עצמה בחיים בזכות תמצית שמן המופק מצמח הקנאביס, ונפטרה לאחר שהחומר המושיע נמנע ממנה – איבדתי את עשתונותיי. הבנתי אז שההתנגדות לצמח, נובעת ממשהו שאין לו כל קשר לטובת החולה – ולכן בולמוס החיסונים.חסר ההגיון המדעי, לא מפתיע אותי.

עכשיו, כשהבנתי שכך הם פני הדברים גם בהתנהלות המשרד נוכח אתגר הקורונה, התחברו אצלי זכרונות העבר למציאות החדשה. גם במאבק למען הקנאביס הרפואי, טענתי כי מדובר למעשה ברצון לשלוט בכל הליך הטיפול – ולא “להפקירו” בידי צמח פשוט שניתן משמים ואין אפשרות להוציא עליו פטנט.
והנה – באורח פלא, אותו סיפור בדיוק חזר והתברר, כשראיינתי את ד”ר זאב זלנקו.

זלנקו – כך הסתבר, היה כנראה הראשון להשתמש בהידרוקסיכלורוקווין, לטיפול בנדבקי הקורונה. התוצאות שהשיג היו מצויינות והתרופה הביאה בסופו של דבר גם להחלמתם של הנשיא האמריקני טראמפ, של שר הבריאות הישראלי ליצמן, של נשיא ברזיל בולסנרו ועוד אלפי מטופלים שטופלו ישירות בידי זלנקו – וכמיליון שטופלו בפרוטוקול שפיתח.

זלנקו יצר קשר עם ממשלת נתניהו והסביר את ממצאיו. על אף שהתרופה המושיעה כבר הורדה באורח פלא ממדפי העולם (יחד עם האייברמקטין הפועל פעולה דומה), הצליח נתניהו בזכות קשריו עם הנשיא ההודי – מודי – לייבא לארץ מיליוני כדורי הידרוקסיכלורוקווין – ואולם ככל הנראה בזכות התערבות בכירי מערכת הבריאות נעלמו הכדורים כלא היו (אוחסנו במקום נידח או שנשלחו למדינה שלישית) על מנת להשאיר את הבמה ריקה לשחקן החדש שהופיע לפתע – החיסון של חברת פייזר.

כמו בסיפור הקנאביס הרפואי, שוב התברר, ששיקולי בריאות הציבור, אינם עומדים בראש סדר העדיפויות, בקביעת המדיניות של משרד הבריאות.

איך זה יכול להיות?

כיצד ייתכן הדבר? כיצד קורה שאנשי רפואה מעדיפים שיקולים זרים על פני הערך העליון של חיי אדם?

נדגיש כי רובם ככולם של הרופאים, האחיות והצוותים הרפואיים, עושים ימים כלילות כדי להציל חיים. מדובר במלאכת קודש שלא ניתן להגזים בערכה.

ואולם אל הילת החסד, האופפת  – ובצדק – את מקצוע הרפואה, נלווים גם לא מעט נספחים בעייתיים.

האם תעשיית התרופות העולמית היא תעשייה של חסד?

כולנו כבר מבינים שמדובר בתעשיה מסחרית שמגלגלת סכומי עתק (התעשיה השניה בגודלה בעולם אחרי תעשיית הנשק) ושפועלת משיקולי רווח והפסד ציניים ביותר. מדובר בתעשיה שלעיתים קרובות מדי, וביותר מאחד ממפעליה, מתבררות פרשיות של שחיתות מהותית, פרשיות שוחד חמורות, זילזול גמור בחיי אדם במהלך ביצוע ניסויים – תעשיה שתעשה הכל בכדי להציף את השווקים במוצריה, ועושה כל שביכולתה כדי לחמוק מאחריות לנזקים העצומים שלעיתים היא מעוללת.

האם העסקונה הבכירה, משוחררת משיקולים זרים מלבד שיקולי חסד?

ב1976, הורד מן המדף חיסון נגד שפעת העופות, לאחר שדווחו 26 מקרי מוות כתוצאה ממנו.

מספר הדווחים על מקרי מוות כתוצאה מחיסוני הקורונה, שדווחו במערכת VAERS האמריקנית לבדה, כבר חצה את רף ה 16,000 !!! מספר הדווחים על תופעות לוואי קשות ביותר שאינן מוות, גדול כמובן פי כמה וכמה.

ובכל זאת, לא זו בלבד שהחיסון לא מושלח לעמוק והמרוחק שבפחי האשפה, הוא נדחף ונאכף גם על ילדי ישראל – וכל זאת כאמור ללא שום התנגדות מצד נציגי הציבור וקובעי הדעה משמאל ומימין כאחד.

למה הם עושים את זה?

“למה שיעשו את זה? אתה רוצה להגיד לי שיש כאן איזו קונספירציה עולמית?” מטיח בי המראיין

ובכן ראשית לכל קיים כאן המניע הכספי. רווחי פייזר מכל הבל פה ב-FDA ובעקבותיו באופן אוטומטי במשרד הבריאות הישראלי ומקביליו, נאמדים בעשרות מיליארדי דולרים. בוודאי שקיים כאן מניע של רווח כספי. 

כפי שציינתי, שחיתות כלכלית מהותית קיימת זה עידן ועידנים בצמרת משרד הבריאות שלנו, וממש לא מן הנמנע שהכסף הענק של פייזר מצא את דרכו לעידוד ההחלטות הנוחות לו בצמרת המשרד. רק לאחרונה דווח רופא (בראיון עם גיא לרר) כי תרופה נגד קורונה, של חברה ישראלית, נרכשה באופן תמוה ובכמויות גדולות, ללא שנבדקה כראוי, ניתנה לחולים וגרמה למותם של חלק מהם

כן – הכסף הגדול בהחלט מסוגל לעוות כל שיקול מוסרי.

ואולם יש כאן משהו עמוק אף יותר מחמדת הממון.

כבר לפני כשנה, כשעוד לא החלה מלחמת בני האור (המחוסנים) בבני ה”חושך” (הלא מחוסנים), בימים בהם עוד ניתן היה לדבר ולהתראיין כבני אדם בנושא, שאל אותי אברי גלעד את אותה שאלה – וזו היתה תשובתי.

במילים פשוטות, מדובר כאן בתהליך של העברת הכח מן האזרחים אל הממשלות, ומן הממשלות (הנבחרות) אל מוקדי כח בין-לאומיים (כמו ארגון הבריאות העולמי, בית הדין בהאג, חברות התרופות והרשתות החברתיות – ועוד) שאינם נבחרים.

ובמילים פשוטות עוד יותר – מדובר כאן בהווצרותו (בין אם באופן מתוכנן ובין אם באופן ספונטני) של טוטאליטריזם מסוג חדש, טוטאליטריזם גלובלי, מקיף וחודרני יותר מאי פעם בעבר.

נשוב עכשיו לשאלה שעמה פתחנו.

מדוע אותם כוחות המתייצבים כיום במדינות הרפובליקניות ובימין האינטלקטואלי בארה”ב (ובמקומות נוספים בעולם) כנגד הופעת העריצות החדשה, לא מקבלים את ביטויים גם בימין הפוליטי והאינטלקטואלי בישראל.

יותר מזה – מכון ‘קוהלת’ המקדם את ערכי השמרנות בישראל ומצופה היה ממנו כי יעמוד לצידה של החירות בשעתה הקשה, הוא ושלל עיתונאים, רבנים ומובילי דעה – מצטרפים בעיזוז ובגבורה לציד המכשפות המתנהל אחר אזרחים המבקשים לשמור על חירויותיהם הבסיסיות ביותר (כגון ריבונותם על גופם).

הנקודה האמונית

נראה לי כי ההבדל נעוץ בנקודה האמונית.

שורשו של הימין האמריקני ביסודות האמוניים שעליהם הושתתה החוקה. 

בבואם לייסד את אומת החירות, פנו האמריקנים אל בשורת ישראל. פסלו של משה רבינו ועשרת הדברות, ניצב בפתח בית המשפט העליון האמריקני מעל כל פסלי דמויות המופת המוצבות שם. האבות המייסדים הבינו, כי סוד החירות נעוץ בבשורת האל האחד. בלעדיו ובלעדי עשרת הדברות שלו – כלומר ללא נקודה ארכימדאית (מחוץ ליקום) למוסר, ללא מלך עליון שגם החזק והשולט כפוף לאמת המידה שלו, לא תיתכן באמת חירות לאדם. הבולטות שבאידאולוגיות השוויון והחירות מוצאות עצמן משעבדות את האנושות לסולם הערכים שהמציאו לעצמן כשהן מגיעות לעמדת הכח. ‘לא תרצח’ מעולם לא מוצב אז בראש הסולם.

הימין האמריקני, שבשורשו נמצא היסוד האמוני עליו ניצבה פעם ארה”ב של אמריקה, עודנו מחובר אם כן – ליסוד החירות.

אך לימין הישראלי, ולמבועי השמרנות, אין דבר מכל אלה.

הימין הישראלי, הוא ממשיך דרכם של ז’בוטינסקי והרוויזיוניסטים. 

גדולה זכותם של אלה, ואולם שורשם הרעיוני אינו באמונה אלא בכפירה.

“ב-1928 פרסם אחימאיר סדרה של שמונה מאמרים בעיתון דאר היום, בעריכתו של איתמר בן-אב”י, שנשאו את הכותרת “מפנקסו של פשיסטן”. (ויקיפדיה)

אבא אחימאיר נושא דברים בוועידה הארצית הרביעית של תנועת החרות

מדובר כמובן בפאשיזם רומנטי, פאשיזם רך, פאשיזם שדבר אין לו עם מה שהתפתח ממנו כעבור עשור באיטליה ובאירופה. מאוחר יותר, בהשפעת ז’בוטינסקי, חזר בו אבא אחימאיר מתמיכתו בפאשיזם, ואולם בהגות הציונית הרוויזיוניסטית, זו שכמו הציונות, ביקשה להקים את המדינה על יסודות הנאורות –  ואולם באמצעות בחירה באידאולוגיה (דת) אחרת מתוך הארבעה שהצמיחה הנאורות((ארבע הדתות החילוניות שהצמיחה הנאורות בכדי לתת משמעות למאמיניה, הן: הדמוקרטיה (חירות) הקומוניזם (שוויון) פאשיזם (מדינה) נאציזם (מנהיג וגזע) – ראה מאמרי ‘אתגר המשמעות הישראלי’.)), במרחב הרוויזיוניסטי הזה היו בהחלט יסודות פאשיסטיים. 

נאמר בפשטות – לאומיות בלי אלוהים, לאומיות שמקדשת את המדינה במקומו, היא פתח לפאשיזם.

הימין האמריקני מאמין שהמדינה שייכת לאזרחיה.

הימין הישראלי מאמין שהאזרחים שייכים למדינה.

לא במדע ולא ברפואה עסקינן.

האתגר שהתגלגל אל פתחנו הוא אתגר החירות

בלי אלוהים אין חירות

ובעניין זה – אין הבדל בין השמאל לבין הימין הישראלי.

כמובן שמיד נשאלת השאלה היכן הימין הדתי?

ובכן הימין הדתי גרוע מכולם ולכן הצייתן מכולם לטוטאליטריזם החדש. המתגייסים ראשונים להיות שוטרי הרודנות החדשה במוסדותיהם – הם הסרוגים.

מדוע?

משום שמוביליו הרוחניים של הצעבור היקר הזה, הציבו את המדינה במקומו של האל עצמו. 

לא בכדי – אותם רבנים שפסקו כי יש לבצע את פקודת הגירוש של אחיהם מגוש קטיף – כי הפקודה הפאשיסטית הנואלת הזו, פקודתה של המדינה היא ולכן זהו דבר הבורא בכבודו ובעצמו –  לא בכדי רבנים אלו הם גם הראשונים להתייצב לצד דיקטטורת הקורונה (ולאחרונה גם לצד דיקטטורת האקלים). עד כדי כך מגיעים הדברים שהרב שרלו אף “פוסק” כי יש להעדיף בבתי החולים, חולים צייתנים שהתחסנו, על פני חולים שלא התחסנו.

מדובר בתועבה מוסרית (אולי נעדיף רזים על פני שמנים, לא מעשנים על פני מעשנים, משרתים בצבא על פני משתמטים – זו בדיוק מהות הפאשיזם שנותן את סולם הערכים בידיה של המדינה) גדולה בהרבה מהימין התמים – מדובר בפאשיזם אמוני…

לכן קולו של הימין הישראלי, לא נשמע נוכח צמיחת הטוטאליטריזם החדש.

שתף את הפוסט:

27 תגובות

  •  קבלנו תשובה על השאלה בכותרת המאמר היכן הימין הישראלי בשעתה הקשה של החרות?, וגם הסבר על הסיבה לצייתנות של הציבור הדתי לאומי: התשובה נעוצה בגישה האמונית, שממליכה פעם את המדינה ופעם את האידאולוגיה במקום את אלוהים, והולכת באופן עיוור אחרי המולך החדש אבל כיצד מסבירים את צייתנותו של הציבור הדתי החרדי? זה שלא המליך את המדינה, או את הציונות, או הדמוקרטיה על עצמו? זה שממליך לכאורה את בורא עולם? זה שאין לו בעיה לצפצף על חוקים מחייבים של המדינה, או הדמוקרטיה, כשאלה לא עולים בקנה אחד עם ההלכה? אז אולי התשובה לכך היא שגם הציבור ה”מאמין” הזה, סטה והלך אצל בורות, נשברים והמליך על עצמו מלך בשר ודם, בדמות אדמורים, צדיקים, רבנים גדולים, שעל פסיקותיהם אין לערער משום ועשית “עַל פִּי הַתּוֹרָה אֲשֶׁר יוֹרוּךָ וְעַל הַמִּשְׁפָּט אֲשֶׁר יֹאמְרוּ לְךָ תַּעֲשֶׂה לֹא תָסוּר מִן הַדָּבָר אֲשֶׁר יַגִּידוּ לְךָ יָמִין וּשְׂמֹאל” דברים (יז’ י”א)? וכך מופיע הפירוש לפסוק בקישור המצורף כאן: (ירושלמי הוריות א א): “יכול אם יאמרו לך על ימין שהוא שמאל, ועל שמאל שהוא ימין תשמע להם?! – תלמוד לומר: “ימין ושמאל”, שיאמרו לך על ימין שהוא ימין , ועל שמאל שהוא שמאל”, כלומר, יש לבחון את דברי המנהיגים בשכל ישר, ואם רואים בבירור שהם טועים, אין לשמוע בקולם.” https://he.wikisource.org/wiki/%D7%91%D7%99%D7%90%D7%95%D7%A8:%D7%93%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D_%D7%99%D7%96_%D7%99%D7%90 הרב יונתן זקס ז”ל, אומר באחת ההרצאות המוקלטות שלו ש”בכל דור קם מולך, ומשימת הדור היא לנפץ את אותו מולך, “נראה שבדור הזה, המולך הוא הממסד הרפואי המושחת. ככתוב בבראשית כ’ י”א, “כִּי אָמַרְתִּי רַק אֵין יִרְאַת אֱלֹהִים בַּמָּקוֹם הַזֶּה וַהֲרָגוּנִי”

  • משה היקר, איך אתה מסביר את התייצבות האמונית של הסרוגים? קודם העזת להצביע על ז’בוטינסקי . כאן מי או מה השורש של ה”עגל הזהב” הזה.
    אני אתן לך רמז לשורש כאן לתפישתי – גם אהרון הכהן היה שותף בחטא העגל ובגלל שהיה אדם צדיק הכתוב לא מדגיש זאת…

    **מילא זה היו הרבנים ה”ליברלים” כמו הרב שרלו יכולת לטעון שהשורש שלהם הוא ממיקום אחר … מה לעשות שזה ממש לא מדוייק…

  • אה ושכחתי …
    ביבי הסוכן של פייזר שבזכותו קיבלנו את בנט הנוכל לא יחזור להיות ראש ממשלה בוודאות .
    ביבי רחוק שנות אור מלהיות המנהיג של עם ישראל
    חסרונתיו
    חסר אמונה בתורת משה
    מחוברלגלובלסיטים ולעקרונותיהם
    פחדן
    מחושב מדי
    חסר עמוד שדרה
    ולדעתי גם מתנשא

  • תשמע ….אחד המאמרים המצויינים כל הכבוד
    גדולים בתורה נפלו במלכוד ולא חשו
    מהרב שרלו לא ציפיתי ליותר
    אבלללל מכבוד הרב אורי שרקי כן ציפיתי
    מה שנשאר זה לצפות מי יחשב מסלול מחדש ויודה על האמת
    עדיין לא מאוחר וזו הגדולה באמת

  • “במילים פשוטות, מדובר כאן בתהליך של העברת הכח מן האזרחים אל הממשלות, ומן הממשלות (הנבחרות) אל מוקדי כח בין-לאומיים (כמו ארגון הבריאות העולמי, בית הדין בהאג, חברות התרופות והרשתות החברתיות – ועוד) שאינם נבחרים” ?? סליחה משה, אבל נראה שאת הרשתות החברתיות, אפשר להוציא מרשימת המאיימים על החופש שלנו. נראה שהמציאות הפוכה! ממשלות נאבקות ברשתות החברתיות, דווקא משום שהן פלטפורמות שמאפשרות העברה חופשית של מידע וידע, וידע וגם מידע הם כח! נראה שממשלות נאבקות להגביל את הרשתות החברתיות ולהכפיף אותן לכללים שנוחים להן. כפי שהן פועלות בנושא “מגפת הקורונה”, הן מגייסות את הציבור שמאמין בהן, למאבק נגד הרשתות הללו, ומציגות אותן באמצעי התקשורת (המגויסים), כמי שמאיימות על החופש שלנו, וזה כאשר בפועל, הממשלות עצמן גוזלות את חרותנו, בלי למצמץ. רשתות חברתיות, זה אנחנו, האנשים, הסכנה האמתית היא לא, איזה שטות מפלסטיק יצליחו למכור לנו דרך מידע שנאסף עלינו ברשת, הסכנה האמתית, היא נסיונם של שליטים ובעלי אינטרס, להגביל את החופש התקשורתי שנוצר, הודות! לרשתות חברתיות.
    .

  • הרפואה מיזה עשורים רבים, תלויית ממון ופוליטיקה, ושבוייה בידי תעשיית פארמה רבת עוצמה ודורסנית שמונעת מרדיפת בצע. התעשייה הזאת קובעת את מה יחקרו, מממנת מחקרים וחוקרים, ובתי ספר לרפואה אשר מכשירים את שליחיה ה”רופאים” לשווק את מוצריה. זאת תעשייה שהורגת אנשים, מתוך יוהרה וזילזול בחיי אנוש מידי יום, מכונה משומנת היטב עם קמפיין תמיכה מתמיד של חינוך הציבור, ופרסום מתמיד שמאדיר את מעמדה כמעט ללא עוררין. הבן שלי, בן 33 בלבד, נרצח בבית החולים בילינסון ע”י רופאים יהירים שטבחו בגופו בביטחון מופרז וללא כל אחריות מוסרית ונקיפות מצפון. כשנכשלו, הודו שבעצם אינם יודעים מה לעשות… אחרי שהרסו את גופו חוררו, דקרו, תקעו צינורות מכאיבים, ומה לא? לפני כל פעולה מכאיבה, הבטיחו, שהפעם, זו תקל את מצבו, אבל מצבו הורע והתדרדר עוד ועוד, ולאחר ש”גמרו אותו” הודיעו לו בקרירות מקפיאת דם, שהוא “הגיע לסוף חייו ואין להם יותר מה לעשות…”. הבן שלי איננו יחיד! הייתי אתו בעמק הבכא הזה במשך יותר משנה כשהוא נאבק על חייו, ושנינו איננו מזהים את האויב האמתי. וראיתי עוד אנשים, צעירים ופחות צעירים, שעברו את הגהינום הזה. בני הגיע לבית חולים, חסון וחיוני, עם גידול שמור בדרגה 3 בלבד. לאחר ה”טיפולים”, עבר תופת שרק זוועות בשואה (או באירועי זוועה דומים), משתווים אליה. אומר מה שאמרתי ל”רופאים” ש”טיפלו” בו אז: ללא התרופות והרעלים בהם הלעטתם אותו בשל “מחלת הקרוהן” שאותה “אבחנתם” בילדותו, היה אדם בריא, עם “בטן רגישה” לכל היותר, ולא היה מתפתח בגופו גידול ממאיר בכלל. אך גם כאשר כבר התפתח גידול כזה בעקבות ה”טיפול” שלכם, וגם אם נגזר עליו לסיים את חייו בשל כך, אין לי ספק שזה לא היה הופך למסע מזעזע של תופת איומה, כפי שאתם גרמתם, בכאילו, “טיפולים מצילים” ש”הענקתם” לו. בשנה הארורה ההיא, אי אפשר היה לדבר עם ה”רופאים” היהירים ה”חשובים”, שהסתובבו בחלוקיהם הלבנים, עטורים בסטטוסקופ שבו הם כמעט לא משתמשים, משל החיים והמוות של המטופלים, שייכים להם, ומי אנו בכלל המטופלים? “עדת נבערים ללא כל שליטה על גופם” שנעז להעיר להם משהו?… כל בקשה קטנה, הייתה צריכה להיות עם אלף התרפסויות והשתחוויות בפני אנשי העל, “הרופאים הנכבדים” ומיותר להזכיר, הון ששילשלנו לכיסם עבור חוו”ד חסרות ערך, באופן פרטי. אין לי כוונה רק לקונן כאן על הזוועה שעשו בגופו של בני. דרושה מהפכה ברפואה הציבורית! המדע איננו חזות הכל! וברור שאיננו מדויק, כפי ש”הכמרים” של דת זו שמכונים אנשי מדע, מציגים/מוכרים לנו. מדע הרפואה של היום, נשלט בידי רודפי ממון ופוליטיקאים למטרות שאינן טובת האדם הקטן. תעשיית הפארמה, (שהינה במציאות, תעשיית חולי ) משווקת לציבור דרך המדיה ומערכות החינוך, כ”אינסטנצית על”, “תורה מסיני שאין להרהר אחריה” ובכלל מה הציבור כבר מבין בגופו שלו… (אבסורד! ) . רופאים עושים שימוש במעמד עליון זה לגריפת רווחים, לעצמם ולתעשיית הפארמה המושחתת, על גבם וגופם של קורבנות תמימים, אשר נותנים בהם אמון מלא, מפקידים בידיהם את חייהם, ובולעים כפתאים את שלל הרעלים, והפתרונות הפולשניים שהתעשייה מייצרת ומשווקת. לאחר שהגוף קורס, יעברו הליך של ביתור וניקור ושלל המצאות שכביכול יאריכו את חייהם ולמעשה יעצימו ויאריכו את סבלם עד המוות הנורא. “מגפת הקורונה” בין אם מדומה, יזומה או אמתית, היא הזדמנות לשינוי. היא מציגה את עולם המדע, בתחום הרפואה, את הרופאים ואת תעשיית הפארמה, במערומיהם, צריך רק לפתוח את הראש, לצאת מהקופסה ולבחון את הנתונים, עם שכל ישר ולא את מה שממשיכה למכור לנו תקשורת מגוייסת ומשוחדת. אנו הציבור, שמממן בדמו את הזוועה הזאת, חייבים לדרוש מהפכה בתחום הבריאות, חייבים לדרוש רפואה אחרת, טבעית, אמתית, ולא בתשלום נוסף ויקר וכ”טיפול אלטרנטיבי”, וכ”רפואה משלימה” וכד’, אלא כרפואה העיקרית, הראשית, זו שיודעת את מגבלותיה ומכבדת את מורכבות הטבע ואת יכולותיו של הגוף האנושי, זו שפועלת לסייע לבריאותו של אדם ואיננה מתייחסת אליו כ”מטופל” (שזה בעצם שם של משאב עבורה, הגוויה, שעליה היא ניזונה ומתעשרת ). צריך שתהיה רפואה שמכבדת ורואה את האדם, גופו, נפשו ורוחו בשלמותו, על כל רובדיו, (ובסדר הפוך, רוח, נפש, גוף). רפואה שיש בה צניעות מול הבריאה, הטבע או איך שתבחרו לקרוא לזה… כזאת שרווחתו ובריאותו של האדם מול עיניה ולא רדיפת בצע שלוקחת אותו בדרך פתלתלה של יסורי גהינום עלי אדמות אל מוות נורא. אסור!!! שהטבח והזוועות שבוצעו בגופו של בני, ימשיכו להתרחש, זאת “שואה” שחייבים לעצור!!

  • ואיפה כל אלה שלא חוגגים את יום העצמאות נמצאים על מפת הכפיה ?
    “במקרה” ממש הם בצד החירות החל מברסלב עד נטורי קרתא ואנשי העדה החרדית
    להבדיל מהחרדים הממלכתיים כאגודת ישראל שכיום יותר מתמיד קרובים לציונות הדתית

    • לעניות דעתי , אותם חרדים מתנגדי ציונות ששומרים על מודל החירות כראוי , אותה שמירה נובעת מאי אמונם העיוור בממסד וממילא הסתכלות אמיתית על המציאות הניצבת כנגדם , בשונה מהציונות הדתית שמאמינה בממסד כאילו הוא אלוקים בעצמו , כמו שמשה פייגלין היקר הזכיר במאמר.

  • שלום משה,תודה על המאמר-באותו הנושא-גם הימין באירופה שונה מהימין באמריקה,האחרון דוגל בממשלה קטנה קפיטליזם ואלוהים ואילו באירופה לאומיות וטריטוריה הם הבסיס המאפיין,הגדרת הימין,כך מסתבר היא כוללנית מדי ולא מייצגת את החלוקה נכונה,לדעתי,אותו הדבר עם השמאל באמריקה,ליברלים\דמוקרטים הם קבוצה שמאופינית אחרת מהשמאל,לדוגמא-הם יכולים להכיל אדם שלא מוכן לעשות עסקים שסותרים את תפיסותיו האמוניות בעוד שהשמאל יתגד לזה בכל כוחו ואף ינסה להרוס את האיש,אותו ואת העסק שלו.

  • חד כרגיל.

    אם היית צריך לתאר את ה”התעוררות” של הציבור הישראלי למול העוולות שהממשלה ומשרד הבריאות מבצעים עליו, איך התהליך הזה היה נראה? מה הוא יגרום? האם זה יגרום לאתחול מחדש של המערכת הפוליטית?

    נראה לי כמו צירי לידה קשים במיוחד בדרך לבירור הגדול.

  • משה היקר
    תודה על העלאת הנושא החשוב הזה! לפני שבוע נרשמתי לספידיבייט במטרה לעורר את את תשומת ליבך בדיוק לנושא הזה.
    חייתי בארה”ב מספר שנים והתגאתי לראות את אותם מובילי דעת שאחריהם עקבתי ותמכתי, נשארים נאמנים לערך החירות והאמת גם אל מול ההיסטריה המהונדסת של הקורונה. בן שפירו, מארק לוין, דניס פרגר, גלן בק, טאקר קרלסון, דוס סנטוס, טד קרוז וכו… למעשה כל הימין האמריקאי התייצב בכל כוחו אל מול שלילת זכויות וחרויות האזרח. אתה כמובן צודק לחלוטין שזה נובע מהיות עיקרון חירות האזרח הערך החשוב ביותר למקימי ארה”ב, למייסדי החוקה שלה ולכן גם לאנשי הימין שנאמנים לחוקה ולאותם ערכים ולגבול הברור שחייב להיות שאותו אסור למדינה לעבור אל תוך עולמו של האזרח, ולכן מותר לאדם לשאת נשק, למקרה שיצטרך להגן על עצמו מפני המדינה.
    וכאן לעומת זאת, כואב לי מאוד מהתנהלותו של “הימין” הישראלי. מצאתי את עצמי בלי בית. מזל שיש את משה ואת ישראל מחר שמדברים את האמת שלי ושל הימין האמיתי.
    גדי טאוב, ינון מגל, אראל סגל וכל חבריהם בתשקורת ובפוליטיקה פשוט מביישים את הימין. אראל סגל הרחיב לעשות שאמר בתכניתו שאחת הבעיות היא שהתשקורת נותנת במה לאותם מכחישי חיסונים… באמת לא בסדר לפגוע במינסטריון האמת…
    ובכל זאת, אולי מפה גם יכול להגיע השינוי. הרי אם היו רק שניים וחצי עיתונאים כאלה שהיו מצטרפים לצד של החירות ואפילו מקדישים כמה דקות ביום כדי להביע דעה בעד החירות ונגד הכפייה, אז זה היה יכול ליצור שינוי עצום, ולכן אני חושב שאנו צריכים לרכז מאמץ גדול אל מול אותם האנשים. וגם אתה, משה היקר, אם אתה מתראיין או משוחח עם אחד מאלה (ברור שהם מתחמקים מלראיין אותך), אנא שים מולם מראה: “איך זה שאתם מוצאים את עצמכם בצד של הפרוגרסיביים והדיפ סטייט?”, “איך זה שאתם עם ביידן, דמוקרטים, דיפ סטייט, ידיעות אחרונות ושאר ערוצי המיינסטרים ובדעות הפוכות מטראמפ, דוס סנטוס, שפירו, לוין, פרגר וכל שאר אנשי הימין האמיתי?”. “איך זה שאתם אנשי “הימין” איבדתם כל קשר עם החירות ואתם נאמנים רק למדינה הטוטליטרית?”.
    אולי אם נצליח להזיז במילימטרים חלק מאנשי התשקורת “הימנית” לצד של החירות, אולי אז יתחיל להיווצר איזשהו שינוי תודעה בימין. אני רוצה להאמין שזה עדיין אפשרי.

    • כמי שעבר תהליך ונפתח מתוך הימין הישראלי לאמוני אמריקאי/מה שזהות ניסתה לעשות .

      התשובה לשאלה שלך, חצי בצדק היא, “מה זה מעניין מה עושים באמריקה ”
      לדעתי יש בשורש הימין הישראלי ובכללי בישראל מאין התנשאות/קנאה כלפי ארה”ב.

      אישית לקח לי זמן באמת דרך הרצאות של הרבה דוברים שציינת להבין שארה”ב מייצגת בצורה טובה יחסית את הערכים התנ”כים בשיטת הממשל שלהם.

      אבל אילו היית מדבר איתי כשהייתי נער, כנראה הדמות בראשי של מהיא ארה”ב הייתה של השמאל הפרוגרסיבי, כך גם יוצא מדרישותיהם של רוב הרבנים בארץ שאינם קשורים לארה”ב.

      יש לנו גם מקומות בהן האינטרסים של ארה”ב וישראל סותרים והלחץ האמריקאי גורר אותנו למטה, אם פרשיית המטוס לביא, ואם עסקת הנשק עם פולין ואם כל הפעמים בהם קראו לנו לקרר את הגזרה במקום להגן על עצמנו מעצמאות ועד האיום האירני בימינו…

      וכמובן…השימוש בארה”ב כדוגמה שלילית כביכול, כמו עניין הנשק, שאני מסכים אתך הכרחי ברמה העמוקה היותר שיהיה נגיש לאזרח שומר החוק.
      יטענו עליו בימין כבשמאל הישראלי: “מה אתה רוצה לביא לפה פיגועים בבתי ספר”
      או
      “אתה יודע כמה יקר ביטוח בריאות או טיפול רפואי למי שאין בארה”ב”
      או הכי גרוע: “אתה יודע שבארה”ב אפילו לנאצים מותר להביא דעה ולעשות הפגנות לא אלימות”

      שוב בסקלה האמריקאית זה שמאל קשה, אפילו השמאל המתון מסכים על שם על חופש הביטוי זכות להחזקת נשק ושהמערכת האמריקאית הקיימת על כל מגרעותיה בעלת מעלות שאסור לוותר עליהם.

      בארץ הימין לוקח את זה כמובן מעליו שאלו דברים רעים בלי הנואנס של האם זה מתפקיד המדינה או שלנו כחברה לפתור את זה.

      לכן הייתי נזהר מלהשוות לימין האמריקאי, אנשי ימין ישראלים לרוב פשוט לא משתכנעים מזה.

      מה שכן כדי לטעמי ומשה אכן עושה זה להצדיק מתוך המסורת שלנו התנ”ך והתושב”ע את אותן נקודות

      בסוף זה היה מקור ההשראה למקימי ארה”ב וישראלי הממוצע מדבר את תרבותו שלו יותר מזו של ההגמון המתפורר מעבר לים.

      • אני לא מנסה להשוות את ישראל לארה”ב. אני מנסה למצוא דרכים לפקוח עיניים ולהשפיע על תושבי ישראל לאמץ את גישת החירות של הימין האמריקאי. שהיא כמובן גם מאוד דומה למצע של זהות. הצעתי שאלות שנראות לי אפקטיביות כדי ליצור קצת אי נוחות לאנשים שמתיימרים לייצג את הימין בזמן שהם מעודדים כפייה על ידי המדינה. ואני חושב שטאוב, סגל וחבריהם דווקא מעריצים ושואבים הרבה מהשקפת עולמם מאנשי הימין שציינתי שמעבר לים, ולכן הצעתי זאת.

        בנוסף, זה כמובן דבר גדול שמשה מצביע על הקשר הישיר שבין תורתנו לבין ערך החירות, אולם אני לא בטוח שנושא האמונה הוא הסיבה להבדל בין הימין האמריקאי לישראלי. בוחרי הליכוד לדוגמא המסורתיים הם ברובם הגדול בעד הכפייה וחסרי תפיסה חירותית, ואילו רוב המפגינים והמתנגדים לכפייה בישראל הם אנשי שמאל. כמובן שיש פה אבסורד כי הרי שמאל סוציאליסטי לא באמת יכול להיות חירותי, אלא רק במקומות שנח להם… בקיצור, אני חושב שמשה צודק בתיאור המציאות, אבל אני לא בטוח שנושא האמונה זה ההסבר היחיד או המרכזי לתופעה

        • מסכים אתך הנקודה שלי שהתשובה לשאלה שהצאת היא דחיית השאלה, “אם כל הכבוד לימין האמריקאי אנחנו בישראל”, לא מסכים אם הגישה הזו אבל היא מדברת לרוב הישראלים.

          לגבי הבוחר הימני הממוצע אני לא בטוח אבל מה שכן, הציונות כשקמה השתמשה בשפה תנ”כית לא פחות מכל תנועה משיחית אחרת, הרצל הושווה למשה וכו וכו.
          ברור לי שניתן לנסח רעיונות זרים בשפה יהודית, וזה לדעתי שורש הסיבה למה יש מסורתיים ודתיים שמערבבים חמלה וחסד עם סוציליזם לדוגמה יש בסרט כנר על הגג סצנה בה פרציק סטודנט בולשיביקי דורש מהיחס של לבן ליעקוב שכל המעסיקים הם נצלנים מרושעים ואסור לסמוך עליהם…

  • מדהים!!
    אחד ממאמרי העומק היפים והמדויקים ביותר שקראתי!
    ניתוח אינטלקטואלי ברמה גבוהה ביותר!!
    יישר כח משה!
    רק חשוב לי להדגיש שאמנם המיינסטרים ורוב רבני הציונות הדתית היו נגד סירוב פקודה לצה”ל, אבל היו גם רבנים שתמכו ועודדו סירוב המוני, כדוגמת הרב אליהו זייני.

השאר תגובה