תכנית שלושת הנקודות - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
י״ז בניסן ה׳תשפ״ד | 25/04/2024
אקטואליה ופוליטיקה מחשבים מסלול

תכנית שלושת הנקודות

ט׳ בסיון ה׳תשפ״ב (יוני 8, 2022)

תכנית שלושת הנקודות

רק בישראל יכול יאיר גולן,
 להצביע בעד תקנות החלת החוק הישראלי על תושבי יש”ע,

 ומאי גולן להצביע נגדם’ –

כך כתב בביקורת חגי סגל בעקבות הפלת החוק השיפוט הישראלי ביו”ש.

” לעולם לא תיתכן אפשרות שהדמוקרטים בארה”ב יצביעו בעד הפלות, והרפובליקנים נגד” – הוסיף סגל באירוניה.

ייתכן שעולם פוליטי הפוך שכזה לא תמצא בארה”ב, אבל ככול הנראה, גם לא תמצא שם שרים שמסרבים להניף את דגל ארה”ב, מסרבים לעמוד ולשיר את המנונה, ומכנים חיילים ממוצא רוסי או סיני, המשרתים בצבא ארה”ב – בוגדים…

אז כן, צודק בהחלט הליכוד כאשר הוא מניח בצד את התוכן הטקטי, ודבק במטרה האסטרטגית – שהיא, להפיל בכל מחיר את ממשלת כל ערבייה.

לתפוס את ההגה של האוטובוס הדוהר אל הצוק, ומצוי כרגע בידי האחים המוסלמים, חשוב הרבה יותר מאשר לטפל במזגן המקולקל.

אז נזיע קצת ביש”ע – לא נורא, נסתדר.

קודם כל בואו ונחזיר את האוטובוס לנוסעיו
בואו ונחזיר את המדינה היהודית, לרוב היהודי.

האווירה בליכוד עכשיו היא אווירה של ערב פריימריס.
כמעט בכל ערב אני מוצא את עצמי באירוע אחר, לעיתים שניים.

כולם נפגשים עם כולם, חברי ליכוד, חברי מרכז, ח”כים ושרים לשעבר –
ובפי כולם שאלה אחת.

מתי?

מתי זה קורה?

מתי תיפח סוף סוף גווייתה של ממשלת כל ערבייה את נשמתה,

מתי נלך לבחירות – ולפניהם,
לפריימריס בתנועה?

וגם – האם הבחירות הללו בכלל יתקיימו, או שמה יצליח נתניהו להקים ממשלה חלופית עוד בכנסת הנוכחית?

הליכוד מתרכז עכשיו במשימה אחת, והיא להביא את הרגע הזה כמה שיותר מהר.

ואולם נראה שתובנה אחת חשובה מחלחלת אל התודעה במפלגת השלטון של הרוב היהודי – אסור לחזור אל מה שהיה.

לא יהיו לנו 100 ימי חסד.
גם לא חמישים.

עלינו לשוב לשלטון עם תוכנית מסודרת ומיידית למהפכה מוחלטת בשלושה תחומים עיקריים:

התחום הראשון והחשוב ביותר:

השבת הריבונות מהבג”ץ לכנסת –

שזה אומר:

* מינוי העליונים בכנסת – לאחר שימוע
* איסור פסילת חוקים,
* ויועץ משפטי לממשלה, שעובד רק אצל הממשלה – ואין לו שום נגיעה לפרקליטות.

התחום השני הוא השבת המדינה – מהערבים ליהודים:

שזה אומר:

* ביטוח לאומי רק למשרתי המדינה, בצבא, בשירות לאומי או בלימוד תורה.

* כל מוסדות המדינה, אוניברסיטאות, בתי חולים, וכו יעסיקו ויעדיפו קודם כל את משרתיה באחת משלושת האפשרויות הללו.

* ומי שמזדהה עם אויבי המדינה, מניף את דגלם ומבזה את סמליה – מאבד את אזרחותו.

* וכמובן – ביטול מוחלט של הסכמי אוסלו – שכבר בוטלו כמה פעמים על ידי הצד השני – והשבת המשטר הצבאי, כצעד מקדים לפתרון אמיתי וכולל של החלת ריבונות.

התחום השלישי שבו חייב הליכוד לחולל שינוי מיידי הוא מחירי הדיור.

כדי שלצעירי ישראל תהיה אפשרות לרכוש דירה. עלינו להפריט את קרטל הרקעות של רשות מקרקעי ישראל, ולה את הקרקע לבניה, ממדינת ישראל, לעם ישראל.

זהו חברים:

להפיל את הממשלה זה חיוני.

אבל בלי שלושת הנקדות הללו – לא נחולל באמת שינוי אמיתי.

החזרת הריבונות מהבגץ לכנסת

החזרת המדינה, מהערבים ליהודים

והחזרת הקרקע – ממדינת ישראל, לעם ישראל.

שתף את הפוסט:

21 תגובות

  • תוכנית מצויינת , רק מה היא יכולה לעבוד במצב שיש מדינה עצמאית , ולא תאגיד בחסות הכתר הבריטי הרוטשלדים והאום, כל מעמדה של הכנסת כרשות מכוננת ורשות מחוקקת שנוי במחלוקת משפטית וביתר שאת החל מ1958 למנינם עם חוק יסוד הכנסת, אז קודם חייבים להכריז עצמאות ולהתנער משליטת התאגיד הגלובלי הנשלט ע’י משפחות הפשע הגלובליות הידועות ,אחרת הם ימשיכו למשוך בחוטים הידועים של השחקנים הידועים כמנהיגי העם ,ולא יתנו לעשות כלום ,צריך מהפכה קודם כל נגד התאגיד התמנוני , אחרת לא מה שהיה(רע )הוא שיהיה , אלא עוד נתגעגע קשות לרע הישן והרע

    • הנשר הגדול-הרמב”ם מציע,יותר נכון קובע ומנבא בהלכות מלכים תוכנית טובה פי כמה מזה של משה שאת חלקה הוא תפס ואת השאר הוא מכנה בזלזול “אידישקייט”, מאשים את הדוגלים בתוכנית זו (כל גדולי ישראל כמעט ..) בחטא המרגלים ובשואה, וכשעולה שמו של המבצע העתידי של התוכנית קרי המשיח פתאום בו הוא לא מבין ולא רוצה להתעסק..
      בשורה התחתונה גם חזונו של משה שנשמע קסום יחסית להרצליאנים או לסרוגים של ימינו לוקה בחסר גדול ביחס ליהדות האמיתית לצערי, הוא תפס רק את רעיון ההר ואת העצים והאבנים שירכיבו את בית שלישי מתוך עולם שלם של יהדות שכל פרט בה חשוב ועיקרי, “יהדות גלותית” הוא קורא לה בלא להבין שהגלות האמיתית של היהדות לא החלה בחורבן עצים ואבנים (בטח שלא קשורה לאי קיום ישות מדינית פה, גלות הייתה פה בארץ גם בימי בר כוכבה למשל) אלא בשבירת הלוחות הראשונות שקרתה אי שם או אם רוצים יותר פרטני בדבר ה שקבע מציאות שאמר (הרבה לפני הבחירה בירושלים) “אם את חוקותי תשמורו” וכו וכו.

        • לעניות דעתי נראה שלא הבנת. “רק משיח” זה אומר לוותר על ההשתדלות שלנו. התורה אומרת לנו איך לחיות, אבל מי שאומר “רק משיח” בעצם אומר שחלקים מהתורה לא שייכים לחיים שלנו ולהשאיר אותם למישהו אחר שיעשה עבורנו. אם אנחנו נעשה הכל בעצמנו, אז מי שיהיה המנהיג של עם ישראל בתקופה שהכל מתקיים ממילא יהיה המשיח. מצד שני, אם לא נעשה את ההשתדלות שלנו, לא נהיה ראויים למשיח. הגישה שצריך לחכות למשיח שיעשה הכל בשבילנו בזמן שאנחנו יושבים בחיבוק ידיים מזכירה לי את הנצרות, שגם היא וויתרה על החיים, על האפשרות שבני אדם יקיימו את התורה, ותלתה הכל במשיח שיושיע באופן ניסי.

          • נראה שממש לא הבנת כלום מהתגובה שלי שם ,רק משיח ונביא אמת יכול להביא את כלל עם ישראל לעשות את רצון ה’ ולקיים את תורתו ”הִנֵּ֤ה אָֽנֹכִי֙ שֹׁלֵ֣חַ לָכֶ֔ם אֵ֖ת אֵלִיָּ֣ה הַנָּבִ֑יא לִפְנֵ֗י בּ֚וֹא י֣וֹם ה’ הגדול והנורא וְהֵשִׁ֤יב לֵב־אָבוֹת֙ עַל־בָּנִ֔ים וְלֵ֥ב בָּנִ֖ים עַל־אֲבוֹתָ֑ם פֶּן־אָב֕וֹא וְהִכֵּיתִ֥י אֶת־הָאָ֖רֶץ חֵֽרֶם ” (מלאכי ג’)
            ביאת אליהו הנביא להחזיר את לב עם ישראל לה’ ותורתו היא חלק מהמהלך של ביאת המשיח.
            שבת שלום

        • הטענה פשוטה, בחמש על חמש של ראש חודש ניסן כמדומני האשמת את גדולי ישראל בחטא המרגלים, את יהדות מזרח אירופה בשואה של עצמה כמדומני בעודך נותן פירוש מעוות לסיבת מציאות רדיפות היהודים בגלות בכלל ונתינת העדפה ברורה בתעמולתך להר ואבנים שהוא סהכ עוד נדבך ביהדות, למה נגרעה מצוות תפילין מתעמולתך למשל?
          החשיבות הרבה שהינך מייחס למצב מציאותי (המדינה) ולא לאיך שהדברים אמורים להיראות (את הרמבם אתה מכיר מן הסתם) לא מבדילה אותך מעוד ציוני דתי מצוי למרות שאתה בין המבקרים החריפים שלה, כל ביקורתי מבוססת על דברך בערוץ.

  • מי שמזדהה עם אויבי המדינה, מניף את דגלם ומבזה את סמליה – מאבד את אזרחותו.

    מי קובע מיהו אויב המדינה? אם היית שואל למשל את משרד “הבריאות”, אני חושב שהם היו עונים: “מכחישי אקלים אנטי-גלובליסטיים כדוגמת רוברט מלון”. ח”כים מהשמאל וודאי היו עונים: “המתנחלים”.

      • אה באמת משה? צריך חזון כדי לסגור דבר כ”כ ברור כמו הברוך המשפטי שקיים מאז ששת הימים ביו”ש?,כיון שלא אז אחת מהשתיים: או ש”מניהגו הנבחר” של הרוב היהודי שישב על הכיסא הכי הרבה זמן מכולם הוא אדם עיור וכיון שגם זה לא אז הוא סה”כ זקן תאב שררה שמנצל את כישוריו אך ורק לשם שרידותו וטיפח לשם כך פולחן אישיות שאינו מבייש במאומה את סטאלין..
        וכיון שאתה כעת במפלגתו ועסוק בטיהורו בד בבד עם הצבת חזון שלא תואם במאומה השתלבות במפלגה חסרת התוכן הזו אז נשאלת עליך אותה שאלה, סביר להניח שגם עינך פועלות כיאות ולכן נשארה תשובה אחת, אתה עסוק סה”כ בלהעביר קולות לבובות חסרות התוכן ששלטו כאן 12 שנה בעוד למצביעך המאוכזבים אתה ממשיך להציג חזונות שוא,
        “התחלת כל שינוי היא הצבת חזון ויעדים” ברור משה,להציב חזונות היא אחלה ניסיון למשוך קולות ולהביא את הישן שאתה קורא לו שינוי חזרה לעוד קדנציה חסרת תוכן ומעש.

  • משה שלום,
    אתה רוצה להעביר את השליטה ביהודה ושומרון למפקדי הצבא, שלא יודעים מי האויב, ולפרקליטות הצבאית??
    לדעתי עדיף ליצור כוח לביטחון פנים במקום המשטרע הקימת, שיהיה מסוגל לטפל גם בבעיה הזו.
    לדעתי צריך לצמצם את מוסדות המדינה(מדינה קטנה יותר חרות) ולקבל רק את העובדים שצריך(לדוגמה: רופאים) ללא הפליה תוך הסרת חסמים בירוקרטים.

השאר תגובה