הטירוף מתחיל - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
י״ב בניסן ה׳תשפ״ד | 20/04/2024
מחשבים מסלול

הטירוף מתחיל

כ״ח בסיון ה׳תשפ״א (יוני 8, 2021)

הטירוף מתחיל

שלום לכם
כ-1,100 ילדים בגילאי 12 עד 16 התחסנו ביום החיסונים הראשון שבו אושר עבורם החיסון – כך מדווחת קופת החולים הכללית.
אינני יודע מה קצב חיסוני הילדים בשאר הערוצים, אבל אפשר להניח שבסוף השבוע הראשון לחיסון הילדים נגיע לכ 5000-6000 ילדים מוזרקים.


פרופסור דרור מבורך, האחראי מטעם משרד הבריאות על חקר תופעות הלוואי של הזרקת החומר הנסיוני הגנטי של פייזר, הסביר בראיון רדיו כי בקרב קבוצת הגיל של אנשים צעירים, שכיחות תופעת הלוואי של דלקת שריר הלב היא בין אחת ל 3000 לאחת ל 6000.


במכתבה של מועצת החירום הציבורית למשבר הקורונה המופנה למנכ”ל משרד הבריאות – ומדובר בגדולי המומחים בארץ בנושא – מתריעים המומחים מפני חיסון הילדים ואומרים: “בשם מורשתם של היפוקרטס, הרמב”ם ואסף הרופא, אנו קוראים לכם להימנע מסיכון לא צורך – ‘ראשית אל תזיקו’: השהו את חיסון הצעירים והילדים הבריאים שאינם נמצאים בסיכון מן הקורונה”


כצפוי – איש לא שעה לקריאתם אלא להיפך, משרד הבריאות פתח במבצע הזרקות לילדים תוך שהוא מבצע מניפולציות תודעה מתוחכמות.
המושג ילדים הפך לפתע ל ‘מתבגרים’, המושג ילדים בסיכון הפך לפתע לילדים שמבקרים את סבתא, והחשוב מכל – החיסון נועד לעזור לאלו הרוצים לפוש בקיץ בחו”ל.
אבל בואו ונחזור למספרים.


אז כ 6000 ילדים יוזרקו כבר בשבוע הראשון – וגם מי שאחראי מטעם משרד הבריאות אומר לנו שבקרב צעירים – אחד או שנים מהם ילקה בליבו.
עכשיו שימו לב לעוד דבר מה שכתבו המומחים במכתבם למשרד הבריאות. “…ככל הנראה ילדים בני 12-15 נמצאים בסיכון מוגבר עוד יותר”. אתם מבינים –הנתונים של מבורך הם מאנשים בגילאי 16-30 לערך. ככל שהגיל יורד, תופעות הלוואי חמורות יותר. יש לנו עליה של כ 50% במקרי המוות של קבוצת הגיל 20-29 בארבעת החודשים הראשונים של 2021 – כלומר במקביל למבצע החיסונים הגדול – והתמותה הזו היא ממש לא מקורונה.צעירים בריאים לא מתים מקורונה.
אז ניתן להניח שמתוך ה 6000 ילדים שיוזרקו השבוע – לפחות שלושה ילקו בלבם.


ואנחנו מדברים רק על דלקת שריר הלב, אנחנו לא מדברים על שלל תופעות לוואי אחרות – וכמובן שלאיש אין שום יכולת לחזות את תופעות הלוואי לטווחים בינוניים וארוכים יותר – מהחומר הגנטי הניסיוני של חברת פייזר.


עכשיו תגידו לי – הורה שמצרף את ילדיו הבריאים, ילדים שאינם נמצאים בשום סיכון מקורונה, לניסוי הגנטי הזה – כשהוא יודע שכבר השבוע שלושה ילדים לפחות ילקו בליבם כתוצאה מכך –


הוא הורה אחראי?


להתראות מחר במחשבים מסלול.

שתף את הפוסט:

5 תגובות

השאר תגובה