אולפן הבוקר בערוץ 14 עם דנה ורון ועידו טאובר - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
כ״ט בניסן ה׳תשפ״ד | 07/05/2024

12 תגובות

  • שלום משה,

    מצד אחד אמרת בתכנית הקודמת שעילת הסבירות היא קשקוש ורק גורמת לאנרכיה, וצריך לבחור באחד הקצוות – או למסור את המפתחות או לפטר את כולם וללכת עד הסוף,
    ומצד שני בתכנית הזו שיבחת את עילת הסבירות. אמרת שהיא גורמת למשילות, כי בזכותה המשטרה מתפקדת יותר, והיא צעד חיובי בדרך לשינוי בבית המשפט למרות שאין בה ממש. ואנחנו הרי יודעים שנתניהו לא מתכוון לממש שום דבר מעבר לעילה הזו.

    בנוסף, תהית למה האדם שלידך לא הגיש תביעה לבית המשפט נגד הביג. אבל אמרת גם שאין סיבה להגיש תלונה לבדואים כנגד הפרוטקשן..

    אשמח להסבר.

    • לך פי מה שאני מבין זה
      א. עילת הסבירות באמת לא אומרת כלום אבל עצם זה שמשהו זז מבחינת הבעה גורם להרגשה שהכנסת היא בעלת הבית ואז המשטרה החלה לעבוד כמו שצריך, כי עד אז הכל היה דיבורים

      ב. פרוטקשן.. אין מה להגיש עתירה לבג”ץ לאדם ימני כי הבג”ץ הוא פוליטי.. אבל בעל מנייה בביג החברה הציבורית ששובתת בניגוד לחוק זה משהו אחר, שבית המשפט חוטית ויענה וייצר תקדים

  • אהוד ברק הוא לא החלילן מהמלין. אף אחד לא יוצא לרחובות בגלל אהוד ברק, ברק אולי מתפעל מאחורי הקלעים ופעיל בארגון ומימון ועושה קולות של מנהיג שרוכב על גבי תעמולה חזקה הרבה יותר ממנו אבל גם שמאלנים לא רואים בו מנהיג. החלילן מהמלין הוא מנהיג הרוב היהודי שהתחיל את כל הבלגאן הזה ועכשיו עסוק בעיקר בלהתראיין לפודקאסטים זרים ובלא להפריע לחורבן המדינה (המדינה, לא הבית). איך הוא אמר באחד הראיונות בצורה תמוהה (או שלא): גם היום יהודים לא יודעים לזהות סכנה קיומית.

    • זו הבעיה של הימין הישראלי שמתעקש עדיין לדבוק בקדושת המדינה בתצורתה הנוכחית: הוא מתעקש שהבעיה הבלעדית היא בפרסונות מזדמנות כמו מנדלבליט, שי ניצן, אלשיך, הדיקטטור האיום אהרון ברק, ממ”ז ת”א עמי אשד ועכשיו התמקדות באהוד ברק, ואם רק נתגבר עליהם הכול יפתר, מבלי להבין שהם רק תוצר של הכשל המערכתי בציונות (כשל שמפריע גם לאידאולוגים האמיתיים משמאל) שאני לא רואה איך משה פותר אותו. למרות שהוא מיטיב בלהציג את הבעיה.

  • לדעתי, ישראל סובלת עכשיו מתוצאות התנהגות השלטון שלה בתקופת COVID-19 .
    למי שחי מחוץ לערים המרכזיות התקלות, הפקקים, התאונות וחוסר המשילות, שכמעט לא משודרות בתשקורת, מפריעים לא פחות מההתפרעויות הפריבילגיות.

  • משה, בן גוריון פירק את הפלמ”ח מאותן שתי סיבות שהוא ירה על אלטלנה:

    1. חשש שהמדינה תיכנס למלחמה בכמה מילציות במקום צבא אחד
    2. ראשיו השתייכו למפלגה יריבה שלו

    אלא שבן גוריון היה איש המעשים, לעומתו הימין וראשיו הם לא. הם ימשיכו לכבד את כללי המשחק שנשברו כבר משמאל ועקב כך ימשיכו (אלו מבינהם שעדיין מאמינים באידאולוגיות..) להסתמך על “עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה” ואם חילופי האליטות והקודקודים הם נחשבים בעינהם גאולה אזי התליך ימשך שנים רבות ומה עם אמונה בגאולה בכל יום שתבוא?
    אלא שכמו שאמר לך יהודה עציון התהליך לשינוי אפשרי רק מבחוץ משום שהמאבק הוא על עצם השיטה ולא על איוש עמדות בכירות.

השאר תגובה