האמת הולכת ומתבררת - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
י״ט באדר ב׳ ה׳תשפ״ד | 29/03/2024
מחשבים מסלול

האמת הולכת ומתבררת

י״ד בשבט ה׳תשפ״ב (ינואר 16, 2022)

האמת הולכת ומתבררת

עוד רופאה בכירה – פרופ’ עידית מטות מבית החולים איכילוב – אינה יכולה לשתוק יותר והודיע גלויות כי: “רוב חולי הקורונה בבתי החולים בכלל לא מאושפזים בגלל הנגיף”. ההנחיות הנכונות שצריכות להיות לדבריה הן ש “מי שחש לא טוב שישהה בבית. את כל השאר – שחררו לחופשי”
למעשה, חוזרת פרופסור מטות ומאשרת את דברי המומחים האמיצים, אנשי היגיון בריא ומטה החירום הציבורי, שכבר מדברים על כך שנתיים.

משרד הבריאות ממהר כמובן להשמיץ את פרופסור מטות, להאשימה ברדיפת פרסום – בדיוק כפי שעשה עם ממציא טכנולוגית ה mRNA ד”ר רוברט מלון, שהסביר שהזריקה הזו הולכת להרוג הרבה ילדים.

כשטענה ד”ר מיכל הרן לפני כשנה וחצי כי על פי נתוני פייזר עצמה, הולכת הזריקה שלהם להרוג יותר אנשים משתציל, צינזר יו-טיוב את הראיון שלי עימה והוריד חלקים ממנו מן הרשת (למזלנו כבר היה לנו אז את הערוץ ‘ישראל מחר’ ואפשר לשוב ולצפות בראיון המלא כאן בערוץ.)

משרד הבריאות, “כדרכו בקודש” ירד לחייה של מיכל, ואולם כיום חוזרים מדענים בכל העולם על דבריה.
הארגון – Canadian Covid Care Alliance – ארגון שכולל מעל 500 רופאים, אנשי מקצוע, ומומחים בתחום הבריאות אשר פועלים לקידום מדע מבוסס ראיות, פרסם לאחרונה דו”ח מקיף ביותר ומגיע בדיוק לאותה מסקנה שאליה הגיע מיכל בתחילת הטרפת.

“לסיכום” – כותבים המומחים בדו”ח – “אנשים רבים לא מאמינים שנתוני הניסוי הקליני של פייזר יכולים להיות פגומים כל כך ביסודם ושהם אף מצביעים על סיכון מוגבר למחלה ולמוות עבור המחוסנים (שבקבוצת הניסוי) בהשוואה לקבוצת הביקורת.”

“ממצאי ניתוח המחקר, המוצגים במסמך זה, מצביעים על הליקויים והמחדל המדעי וממחישים כי: יש לבטל את המשך מתן החיסונים באופן מיידי. יש להכיר באופן רשמי שכבר מההתחלה, פייזר והסוכנויות המפקחות על הניסויים שלהם לא פעלו לפי נהלי בטיחות ויעילות מבוססים ואיכותיים. זאת ועוד, ניתוח המחקר ממחיש כי ברמת ההוכחה העליונה ביותר ניסוי פייזר גרם יותר נזק מתועלת.”

את התרגום המדוייק והמלא של הדו”ח ניתן לקרוא ולהוריד כקובץ PDF כאן בערוץ ישראל מחר תחת הלשונית, מדריך החירות לימי הקורונה.

עכשיו, כשהאמת יוצאת לאור, ניתן רק להרהר מה יכולנו לעשות ב כ 200 מליארד השקלים שממשלת ישראל זורקת לפח במדיניות המטורפת שלה. לך תדע כמה מאזרחיה הממשלה הזו עוד תוסיף ותהרוג.

אגב, לא חסרים איומים קיומיים על מדינת ישראל. 200 אלף טילים מדויקים בידי החזבאללה משולים לאיום גרעיני (בלי הנשורת) – כך מסביר האלוף בריק.

כמה דיוני ממשלה היו בנושא הזה?
כמה אחוז מתוך הסכום הבלתי נתפס של 200 מליארד ש”ח, הוצאו על מנת להגן על אזרחי ישראל מפני האיום האמיתי?

שתף את הפוסט:

12 תגובות

השאר תגובה