חייבים להשמיד את תשתית הגרעין האיראנית - עכשיו - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
י״ח באדר ב׳ ה׳תשפ״ד | 28/03/2024
מחשבים מסלול

חייבים להשמיד את תשתית הגרעין האיראנית – עכשיו

כ״ז בכסלו ה׳תשפ״ב (דצמבר 1, 2021)

חייבים להשמיד את תשתית הגרעין האיראנית – עכשיו

איראן נמצאת במרחק חודש מנשק גרעיני, כך מבשרים לנו מומחים עם חידוש שיחות הגרעין.
חדי העין שבינינו הבחינו מן הסתם שמכל מני פינות “ביטחוניות/אינטלקטואליות” – מתחילים להרגיל אותנו למציאות הזו. ראה למשל דבריו של ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק (בראיון חגיגי לידיעות אחרונות) שם הסביר שאיראן כבר חצתה את הקו ולמעשה לא ניתן למנוע את גירעונה.

תתרגלו…

אינני יודע אם אכן נמצא עצמנו בקרוב מול איראן צפון קוריאנית שכזו. נכון לעכשיו הפגינו האייטולות הרבה יותר חכמה ממנהיג ישראל, גם יותר אומץ ובוודאי שיותר נחישות והקרבה על מנת להשיג את מטרתם.

אלא שחלק מחכמתם היה כנראה לאמץ סוג של ‘עמימות’, משהו הם בכל זאת למדו מאיתנו. גם אם כבר יש להם את הפצצה, הם לא ממהרים להכריז על כך. הם יודעים שכיבושו האמיתי של האדם המערבי, מתנהל לאט ובסבלנות.

אצל המוסלמים – החיפזון מהשטן.

גם אצל הסינים – אגב – כיבוש העולם מתנהל כמו מים שקטים שחודרים עמוק. פתאום, בלי ששמנו לב, צמחה לה מעצמה כלכלית שכבר עקפה את ארה”ב, עם יכולת גרעינית, טילים היפרסוניים שיכולים ככול הנראה להשמיד את נושאות המטוסים האמריקניות – שהן הבסיסי לכוחה המעצמתי של ארה”ב – ובכלל, צבא שאין שני לו.

‘שקט הוא רפש’ – אמר ז’בוטינסקי.

ברגע שפנתה ישראל לאסטרטגיה של הפיכת הבעיה האיראנית לבעיה בין-לאומית, במקום לפתור את הבעיה בעצמה (כפי שידעה לעשות עם הכור העיראקי והכור הסורי), הפך גירעונה של איראן לעניין של זמן בלבד.

אינני יודע מה יבוא קודם, התפרקותה של איראן, כפי שצופה ד”ר מרדכי קידר, או התגרענותה. ואולם ישראל אינה במצב בו היא יכולה להרשות לעצמה להמשיך ולהמתין.

התגרענות איראנית משנה בחטף את כל מאזן הכוחות. ייתכן שגם הסכמי השלום הטריים יתפוררו נכח המעצמה הגרעינית החדשה.

ישראל חייבת להשמיד את תשתית הגרעין האיראנית – עכשיו.

שתף את הפוסט:

4 תגובות

השאר תגובה