כשמוצאים את החור, לא צריך קונספירציות - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
ט״ו בניסן ה׳תשפ״ד | 23/04/2024
מחשבים מסלול

כשמוצאים את החור, לא צריך קונספירציות

כ״ב בשבט ה׳תשפ״ב (ינואר 24, 2022)

כשמוצאים את החור, לא צריך קונספירציות

“הדבר הכי משמעותי שאדם יכול לעשות” – מסביר ח”כ אלון טל –

“הוא להביא ילד אחד פחות לעולם”.

את חבר הכנסת – פרופ’ אלון טל מסיעת כחול לבן, פגשתי לראשונה בוועדת הבריאות של הכנסת, בדיון שנערך בשאלת אישור ההזרקה של ילדי ישראל בחומר המסוכן של פייזר.

מהר מאוד התברר שח”כ טל הגיע לדיון כדי לתמוך ולעודד את ההזרקה הזו. רשמתי לעצמי אז לנסות ולתהות על קנקנו של האיש. הרי להזרקות הללו, ובמיוחד אצל ילדים, אין שום ערך רפואי משום שהקורונה אינה מחלת ילדים. היום אנחנו כבר יודעים באופן חד משמעי, שהציבור שלא קיבל את הזריקות המפוקפקות הללו, נדבק באומיקרון הרבה פחות מהציבור שכן קיבל אותן, אבל כבר אז, כשנערך הדיון, ברור היה שמלבד העובדה שאין בהן שום צורך אצל ילדים, תופעות הלוואי מהזריקות הללו קשות ביותר.

קיצורו של עניין – כל בר דעת אמור היה להבין שהזרקת הילדים היא במקרה הטוב טימטום גמור, והיות ולא במטומטמים עסקינן – ייתכן ומדובר כאן פשוט במעשה נבלה, מן החמורים שידענו.

“מעניין יהיה לבדוק מדוע דווקא ה’עוף המוזר הזה’, הקפיד להגיע לדיון הזה, שכמעט כל חברי הכנסת בחרו להדיר ממנו את רגליהם” – אמרתי לעצמי –

כפי שבוודאי שמתם לב, אני מנסה להימנע מעיסוק בתיאוריות הקונספירציה. ולא משום שהן בהכרח מוטעות – אני חייב להודות שככל שעובר הזמן, הקונספירטורים הולכים ונשמעים יותר ויותר הגיוניים. הסיבה שאני לא נמשך לכוונים הללו, היא שאמונים עלי דברי חז”ל, ש

“לא העכבר גנב, אלא החור גנב”.

כלומר ברור שבסוף מי שגנב את הגבינה הוא העכבר – אבל גם אם תתפוס אותו, לא תתקן את המציאות, אם החור שממנו באים העכברים, יישאר פרוץ. חפש את החור – אומרים חז”ל – שם הבעיה – בעכברים.

ייתכן שביל גייטס או קלאוס שוואב ודומיהם, הם באמת עכברים שגונבים לנו את גבינת החירות שלנו, אבל ברור לי שלולי ה”חור” – כלומר אם לא היתה נוצרת תודעת שיעבוד מפותחת שקיבלה את מצעד הטוטאליטריזם הגלובלי הזה בזרועות פתוחות, , לא ניתן היה להוביל כך באף את העולם החופשי אל הסכמים מושחרים, סגרים מטורפים, בדיקות חסרות ערך, והזרקות כפויות.

במאמר “נגיף המהפכה” שפרסמתי כאן – הסברתי שהתודעה הפרוגרסיבית, שאינה אלא סוג של קומוניזם מודרני, היא שיצרה את אותו בית גידול תודעתי, לדיקטטורה העולמית החדשה.

ובדיקטטורה אידאולוגית שאין בה אלוהים, כמו בכל דיקטטורה אידאולוגית שאין בה אלוהים – חיי אדם הופכים לחסרי משמעות – כלומר לנטל.
“אין אנשים אין בעיות” – אמר סטלין,
אין ילדים אין בעיות – אומר עכשיו ח”כ אלון טל.

ומה היא התודעה שמובילה את אלון טל לתמוך באותה הזרקה מסוכנת, שממציא טכנולוגית ה mRNA שעליה מבוססים אותם חיסונים – ד”ר רוברט מלון – מודיע במפורש שהיא הולכת להרוג הרבה ילדים, ובכן מה גורם לפרופסור המכובד לזלזל כך באזהרה המפורשת?

אינני בוחן כליות ולב, ואולם עד מהרה התברר לי שפרופ’ טל, כיהן כראש החוג למדיניות ציבורית באוניברסיטת תל אביב, והיה בין המייסדים של מספר ארגונים סביבתיים לרבות “אדם טבע ודין”, “מכון הערבה ללימודי הסביבה” ו”צפוף – הפורום לאוכלוסייה סביבה וחברה”.

במילים אחרות – טל, הוא מאמין גדול ב”אבטיח” המורעל הזה, שמבחוץ הוא ירוק פרוגרסיבי, אבל מבפנים הוא אדום מדם קומוניסטי…

כשהבנתי מהו החור האידאולוגי שדרכו הגיח העכבר הזה אל חדר הוועדה, נפתרה לי התעלומה.

אינני זקוק לתאוריות קונספירציה, אני גם לא חושב שהוא מקבל כסף מפייזר –

ח”כ, פרופ אלון טל, הוא פרוגרסיבי בכל רמ”ח איבריו. מצעד הטוטאליטריזם הגלובלי תואם לחלוטין את השקפת עולמו, והוא ממש לא יטריד את עצמו בזוטות כמו – מה בדיוק החומר הזה יעשה לפריון של הילדים שיקבלו אותו –

להיפך! מבחינת הנביא הפרוגרסיבי הזה – אם ילדו פחות, הרי שמדובר בברכה.

אגב – טיעוניו של טל, כבר הוכחו שוב ושוב כהבל ורעות רוח – כוחה הכלכלי של ישראל, נובע בין השאר מן הילודה הגבוה שבה –
הדבר הכי משמעותי שאזרח אחראי בישראל יכול לעשות

הוא לחשוף את פרצופו האמיתי של האנשים המסוכנים האלה, ולהוקיעם מעל כל במה.

שתף את הפוסט:

11 תגובות

  • חיכיתי ששמו של קלאוס שוואב יעלה באחד מסרטוניך. נשמע שאתה מודע ל-Great Reset ולהשפעותיו ההרסניות על חירותינו. אני מניח שמרבית חברי הכנסת מודעים לקיומו של ה-Great Reset אך שותקים בהסכמה.

    בעניין אחר, יכול להיות שח”כ טל מקדם את השקפתו הפרוגרסיבית ולא את האינטרס של פייזר או אג’נדה נסתרת אחרת, אבל לדעתי כשאתה אומר שהאידאולוגיה הפרוגרסיבית היא “החור האידאולוגי שדרכו הגיח העכבר” ובכך case closed, אתה מפספס את התמונה הגדולה- הפרוגרסיביות היא לא אידאולוגיה אותנטית שצמחה מעצמה באופן טבעי אלא מכשיר לשיעבוד. כלומר ברור שבסוף מי שגנב את הגבינה (=מי שהפיץ את האמונה באבטיח המורעל) הוא העכבר (=אליטות וארגוני ביון מסוימים) – אבל גם אם תתפוס אותו, לא תתקן את המציאות, אם החור שממנו באים העכברים (=הדרכים שבאמצעותן התעמולה הפרוגרסיבית שיבשה את דעתם של רבים), יישאר פרוץ. חפש את החור – אומרים חז”ל – שם הבעיה – בעכברים. יפים לעניין זה דבריו של עריק ה-ק.ג.ב יורי בזמנוב
    https://www.youtube.com/watch?v=IQPsKvG6WMI

  • הפעילות הפוליטית-חברתית של אחינו במרומי הפירמידה היא יש “קונספירציה” לכל דבר ועניין ותמיד הייתה כזו – והיא אינה יכולה לא להיות “קונספירציה” מסוג כזה או אחר גם אם אחינו במרומי הפירמידה היו רוצים בזאת מאוד מאוד.

    כשאדם במעמדי נהיה “פעיל פוליטית” או “חברתית” הוא הולך להפגנות, וכותב תגובות מיותרות באתר של משה פייגלין היקר.

    כשאדם אי שם במרומי הפירמידה נהיה “פעיל פוליטית” או “חברתית” הוא נהיה סורוס.
    אם סורוס היה עושה את מה שכבר עשה בגלוי אבל בחשאי – זה כבר היה נחשב ל”קונספירציה”. ובעולם המקביל שבו אכן כך הדבר אם מישהו היה מדבר על מעשיו (החשאים בעולם המקביל ההוא) של סורוס ברמת דיוק של 80% הוא היה נחשב לאדם “הזוי” שמאמין ב”קונספירציות”. וסורוס לא לבד בעולם, ולא הראשון או האחרון. (כפי שאמרתי, זה בלתי נמנע – כל “פעילות פוליטית” של בני המעמד הגבוה תמיד תראה “קונספירטיבית” מבסיס הפירמידה החברתית – אבל “מותר” לנו לקרוא לה “קונספירציה” רק אם היא חשאית – אם היא בגלוי אז הכל “בסדר”…)

    ומעשיו הלא גלויים (ושל כל שאר “הסורוסים” בעולם – הבן אדם רק דוגמה) הם בגדרknown unknowns.

    ו”החור” משה… מה אם מישהו קדח את “החור” הזה טוב טוב יום לפני? מה שחז”ל אמרו נכון אולי לגבי עכברים, אבל מה אם בן אדם שמחזיק מקדח ביד אחת, ואת הגבינה ביד השניה?

    ואם זאת, צודק אתה משה. עדיף לא לדבר על “קונספירציות” – זה עוד יפחיד את העכברים (והתועלת האופרטיבית מינורית עד אפסית). תוקפים את האויב איפה שהוא הכי חלש – ובמקרה הזה, כאן ועכשיו, זה ב”חיסון” העכברים המחלימים, והילדים (והבוסטר הרביעי גם כן).

השאר תגובה