למי שעוד שאל - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
ט״ז באדר ב׳ ה׳תשפ״ד | 26/03/2024
מחשבים מסלול

למי שעוד שאל

כ״ה בכסלו ה׳תשפ״ב (נובמבר 29, 2021)

למי שעוד שאל

הספונטניות בעולם הפוליטי והתקשורתי, מתוכננת בדר”כ היטב…
סביר להניח שהפצצה שהוטלה אתמול על ידי ח”כ שטיניץ, לא נתגלגלה כך סתם ללא סיבה אל שולחנו של אטילה שומפלבי.

קיימת גם סבירות לא קטנה שכששטיניץ מודיע שאם הממשלה תביא את ההצעה המזעזת הזו – לחסן את אזרחי ישראל בכפיה – אני אתמוך ואשכנע את חברי לתמוך, הוא בעצם מזמין את בנט להתחיל ולגלגל את המהלך הזה תוך שיתוף פעולה של הליכוד. קיימת גם האפשרות שהעניין נסגר מראש.

ומדוע נבחר אולפנו של שומפלבי.

טוב זה קל. ידיעות אחרונות הוא עסק מסחרי. עשרות מליוני שקלים כבר הועברו לקופתו מתוך תקציב התעמולה של משרד הבריאות ומשרדי היח”צ בשירות מנגנון התעמולה של משרד הבריאות יודעים היטב כיצד לקשור בין זרימת הכספים לקו הרצוי שאמור העיתון לייצר.

בן כך ובין כך, ליברליזם וזכויות אדם, מעולם לא היו ערכים שעיתונאים כשומפלבי, אברי גלעד ואחרים – באמת הבינו. ברגע המבחן העליון התברר שהם אטטיסטים מובהקים – כלומר רוצים כמה שיותר מדינה וכמה שפחות בני אדם. מתברר שלהיות ירוק, ופמניסטי, וצימחוני – וכל המסיכות הללו שבאמצעותם אתה מספר לעצמך סיפור הומני ויפה, כל המסיכות הללו נושרות ברגע האמת – אם רעיון החירות הבסיסי, העמוק, היסודי – החירות שלא יכולה לבוא בלי ההבנה שיש בורא לעולם ושרק אותו נעבוד, ורק על סולם הערכים שהוא נתן – כלומר על עשרת הדברות – אנחנו יכולים להישען ולטפס –

ובכן מי שחשב שהוא יכול להמציא לעצמו סולם משלו – מבקש עכשיו לשעבד חצי מדינה למזרק שלו.

ואנא אל תציקו לי עם השאלה איך זה שיש רבנים שבעד.
גם לבנט יש כיפה…כן… וסילמן שומרת שבת, וניר אורבך ממש מקפיד… אז לא חברים – אני לא מדבר על דתיות, אני מדבר על משהו עמוק ויסודי הרבה יותר.

אבל בואו נחזור אל ח”כ שטיניץ ואל ידיעות ושומפלבי.

אז שטיניץ מגיע אליהם ומוסר את הצהרתו. שומפלבי עושה פרצוף מופתע – ומאותו הרגע מתחיל תהליך העיכול המהיר. אם אין התנגדות של ממש, אז הי… בעצם למה לא? באוסטריה הרי כבר עושים את זה, ואולי באמת אין ברירא וכו וכו –

מדובר ברגע קריטי. כי אם הליכוד מקבל החלטה לתמוך בזוועה הזו, ברור שבנט יביא את החוק הזה ובתוך זמן קצר אנחנו כבר שם – חיסונים בכפיה על כל המשתמע מכך.

לכן הוצאתי מיד את המכתב לכל חברי סיעת הליכוד.

לשמחתי הרבה החלו להגיע מיד קולות המתנגדים ליוזמת שטיניץ.

צריך להבין, הליכוד אינו מפלגת בוטיק אידאולוגית מדוייקת. הליכוד הוא המיקרו קוסמוס של הציבור בישראל. ובתוך הסלט הישראלי יש גם שטייניצים.

אבל איך אמר אינשטיין: “העולם לא יחרב בגלל אנשים רשעים, העולם יחרב כי הטובים שתקו”.

אז למזלנו הייתי שם אתמול כדי לדבר, ומהר מאוד הצטרפו אלי נוספים, וייתכן מאוד שבזכות העובדה הזו ניצלה המדינה מחיסון בכפיה.

האם עדיין יש למישהו שאלה מה אני עושה בליכוד?

שתף את הפוסט:

29 תגובות

השאר תגובה