תגובת ד"ר מיכל הרן למכתב של משרד הבריאות - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
ט׳ בניסן ה׳תשפ״ד | 16/04/2024
מדריך החירות בימי הקורונה

תגובת ד”ר מיכל הרן למכתב של משרד הבריאות

ד׳ בשבט ה׳תשפ״א (ינואר 17, 2021)

תגובת ד”ר מיכל הרן למכתב של משרד הבריאות

בעקבות החשש שהעלתה ד”ר מיכל הרן מחיסוני הקורונה של חברת פייזר, פרסם משרד הבריאות (3.1.21) באופן רשמי, מכתב המכפיש את שמה ומהלך עליה אימים – ראה בקישור:

https://www.health.gov.il/Services/Committee/deceive/Documents/2017204.pdf

בתגובתה הבנויה לתלפיות מפריכה ד”ר הרן את כל טענות משרד הבריאות ומשאירה את הקורא תוהה מדוע נזקק משרד הבריאות לסוג ירוד כזה של נסיון לסתימת פיות:

שתף את הפוסט:

6 תגובות

  • ד”ר מיכל הרן ערכה עבודת מחקר מעולה ומה שיותר מזה – היא העובדה שיש לה יכולת להסביר לאדם הפשוט את הדברים המסובכים – בגובה העיניים. היא שואלת שאלות מטרידות ביותר שראוי שכל אדם – במשטר דמוקרטי (שמדינת ישראל אמורה להיות כזו, לפחות כך רשום בהכרזת העצמאות של מדינת ישראל) יבין ויחליט בעצמו על גופו שלו. וינסה למצוא גם דרכים נוספות להתמודד עם דבר ולא דרך כפייה שנראה, על פניו שזה המצב דהיום.
    חבל מאוד שזה מה שעולה גם מהסיפור הזה של המתקפה חסרת הרסן של נציגי המשרד העליון האמון על הבריאות במדינתנו ועוד, מתקפה שמכוונת לעוד מדענים ורופאים מכובדים ובכירים מביני עניין. תודה על הזכות הזו להחשף לתמונה השלמה יותר – דרך האתר שלך כאן, משה פייגלין. אתה איש אמיץ וחכם. תודה ! ותודה גדולה לד”ר מיכל הרן שמאירה ומעירה דברים ענייניים, בצדק רב. דברים שאמורים היו להיות במקור בכל ערוץ תקשורת טוב באמת כשאמורים היו להציג את שני הצדדים באיזון מלא. מכיוון שאין איזון בתקשורת אלא רק מתקפות על הצד הזה שד”ר הרן מציגה תוך התיחסות מלאה לכל הדברים כולם – טוב שאתה מציג רק את הצד שלה. הצד האחר כבר ברור ומובן ממידע שנמסר 24/7 בכל המערכת התקשורתית כולה.
    תודה רבה לכם! יישר כוח!

  • קראתי את שני המכתבים.

    זה פשוט 1984 גרידא!!!!!!! המנובלים ממטרד הבריאות אשכרה מנסם להפחיד ולצנזר את ד”ר הרן, כאשר הם בעצם לא קראו חצי מן החומר שהיא קראה ואף לא הציגו נתון או מקור אחד לנתון או כל טענה עובדתית אחרת אשר יכולה להפריך ולו חצי טענה של ד”ר הרן…..

    אך היא צריכה להתקפל ולקבל את עמדת משרד בריאות כמו חיילת טובה, שמקבלת פקודה מן המפקדה.

    המדע לא עובד כך.

    האינקויזיציה הבולשביקית כן!

    מצד שני המכתב של של ד”ר הרן כתוב די טוב ואכן נותן להם בראש ושם אותם במקומם ואני מקווה שתמצו את הדין אם הנוכלים האלה ממטרד הבריאות!!!!!

    כל הכבוד לפייגלין ולמיכל הרן!!!!!!!!!!!!!

  • אני חושב שעם או בלי חשש לתופעות הלוואי של החיסון, השאלה הגדולה באמת היא האם עם תום קבלת המנה השניה לרוב האוכלוסיה שבסיכון ישחררו סוף סוף את המדינה מהמגבלות הארורות הללו. מסיכות, ריחוק, סגירת עסקים ופנאי, וכמובן הסגרים. שהרי כל הבסיס למגבלות ולסגרים היה הפחד על האוכלוסיות שבסיכון. וכעת, כאשר ניתן החיסון “המיוחל” – אין עוד תועלת בכל אלו.

    אך אם כל אלו ימשיכו – זו ההוכחה הניצחת לכך שהמגבלות לא היו האמצעי, אלא המטרה.

    • אני מציע לך לראות קצת מה יש לעוד תמיר טורגל לומר בנושא:https://www.facebook.com/watch

      /live/?v=459825098506987&ref=watch_permalink

      הוא אומר בקצרה: ש למה לנו לחשוב שהמדינה שלקחה בכוח את הזכויות שלנו היא תחזיר לנו אותם רק אם ניהיה ילדים טובים ו נתחסל ונחנק עם סמרטוטי פנים רק אז המדינה תחזיר לנו מה שלא בזכותה לקחת ומה שהיה שלנו מלכתחילה…………

      אני לצערי נוטה לצד שלו במקרה זה. אני מקווה שנדבדה ואכן נטעה ולא יהיה צורך במלחמה או דם……..

      אך ההיסטוריה יש לה את דעתה השונה והמחזורית………………

השאר תגובה