הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
כ״ג בסיון ה׳תשפ״ו | 08/06/2026
סימן קריאה

שניצל תולעים – הדבר הבא

י״ט בכסלו ה׳תשפ״ג (דצמבר 13, 2022)

  שניצל תולעים – הדבר הבא
ניקול קידמן מדגמנת את מזון העתיד

מתי החל הטירלול?

מתי התחלפו הערכים הישנים שבנו את האנושות, בסוג של טרפת?

מישהו הרי השקיע מליונים כדי להושיב את ניקול קידמן בשמלה מפוארת ובתפאורה מושלמת ולצלמה מכל הזוויות, אוכלת סוגים שונים של – תולעים….

מתי החלה הטרפת הזו, ואת מה בדיוק היא משרתת?

האם היו אלה מצעדי הגאווה שבישרו את השיטפון?

האם היתה זו תעודת הזהות הביומטרית?

ואולי היה זה שיגעון ההתחממות הגלובלית, וחנק מקורות האנרגיה?

או ביטול השירותים הנפרדים במבני הציבור?

או מגיפת שינויי המין אצל צעירים?

ואולי אלו המגפות המוזרות והסגרים והזריקות המזיקות?

או העלמותם של אבא ואמא – 

והחלפתם בהורה 1 והורה 2 ו3 ו4…

פורנו לילדים בבתי הספר 

ריהבילטציה על אש קטנה לפדופיליה

ועוד ועוד 

איך נוצרה הרשימה המשוגעת הזו?

ובכן קודם שהספקנו לנסות ולעכל מה הסיפור, מה מאחד את כל אלה – משהו חדש מתחיל!

התרגלו לעכל – 

תולעים…

התרגלתם לטרור הפמניסטי והלהט"בי? חשבתם שזה משהו נקודתי? נשתוק עד שהשגעון יחלוף?

אמרתם לעצמכם – נו טוב, מה רע בטבעונות? – שיהיה להם לבריאות!

חשבתם שטרפת הסגרים וההזרקות מאחורינו?

חשבתם שכל המוזרויות הללו שקפצו עלינו בעשורים האחרונים, הם סתם צבר של טירלולים, שצפו פתאום ויישטפו מאליהם עם זרם החיים הבריאים?

ובכן זה ממש לא כך. איכשהו, כל שיגעון, גורר אחריו שיגעון גדול ממנו, וקודם שאתה מספיק לעכל שזה אמיתי – אתה כבר במקום שאינך יכול לדבר כלל,

כי תמיד מגיע הטירלול רכוב על איזה ערך חשוב וחיובי.

והרי מי לא רוצה להכיל ולסייע לאומלל שנולד עם נטיה לבני מינו?

ומי לא רוצה לנשום אויר נקי?

ומי לא רוצה לשמור על כבודן וזכויותיהן של נשים?

או למנוע התעללות בחיות

או להציל את הכדור והקרחונים הנמסים,

וכמובן – מי לא ייקח איזו זריקה ניסיונית קטנה – מתוך דאגה לזקנים כמובן… 

הנה ראו את המלצתו האחרונה של ממונה הקורונה:

נו באמת… למה שלא נעזור קצת…?

הם תמיד מגיעים בתוך אריזת מתנה – הטירלולים הקטנים הללו, שמרכיבים יחדיו את הטירלול הגדול – כלומר את פני המפלצת.

ואם אינך מבין את הסיפור המאחד שמאחורי כל הסיפורים הקטנים, אין לך סיכוי להבין ולהתנגד כשעוד הפתעונת שכזו מופיעה לפתע, כי שוב תאמר – נו טוב, תולעים? מה אכפת לי, שיאכלו תולעים – מה זה קשור אלי? הם טוענים שזה מונע את ההתחממות הגלובלית, שיהיו בריאים…

אלא שכל ההסברים הנחמדים הם רק מסיכה. לכל הטרללת מטרה יסודית אחת – 

ליטול מן האדם את מארג הזהויות שברא האל ולתוכן נולד, זהויות המקנות לאדם את חירותו. להיפטר מבורא עולם ולהפוך את כולנו לעבדים.

צילום מסך מתוך פייסבוק של הפורום הכלכלי העולמי ((https://www.facebook.com/watch/?v=10153982130966479))

כי הרי כל הזהויות שברא האל, הזהויות שחשבת שנולדת אל תוכן, הן כולן המצאה אנושית. אנחנו ממציאים עכשיו הכל מחדש – לטובתך כמובן…

אין צלם א-לוהים באדם – פשוט משום שאין א-לוהים. זו המצאה אנושית 

כדי שתוכל לרצוח חיות ולאוכלן.

האדם המציא את אלוהים – יובל נח הררי. מתוך יוטיוב

אין "זכר ונקבה ברא אותם" – אתה יכול להמציא לעצמך זהות מינית ככל שתחפוץ, ומוטב בגיל צעיר.

אין זהות משפחתית, כמהות חיצונית חדשה ומרוממת, שאליה נישאים – כשנישאים… 

וכמובן שאין "יצב גבולות עמים" וזהות לאומית – הכל הרי המצאות אנושיות. 

מדובר במגדל בבל מודרני. איחוד (כביכול) של האנושות בתוך פרוייקט ריכוזי, שבו הופך האדם לפרור חסר חשיבות נוכח מטרה נעלה יותר.

"אולי זה טוב שהאנושות פחות פורה וזה ככה יצמצם את הילודה" – מסביר פרופ' חגי לוין  – ראש בית הספר לבריאות הציבור באוניברסיטה העברית – "הרי בני האדם הם המזהם הסביבתי הגדול ביותר, ואולי צריך להגביל את כמות האנשים" (מתוך כתבה בערוץ כאן 11, על ירידה בפוריות הגבר).

מתוך כתבה בכאן11 על ירידת ספירת הזרע אצל גברים

בלי משים, חושף הפרופסור את עידן היפוך הערכים שאליו נקלענו. האדם אינו נזר הבריאה, כלומר הכדור אינו למען החיים, אלא להיפך, החיים הם למען הכדור… 

"אם נפל אדם ומת (ממגדל בבל) לא היו שמים לבם עליו, ואם נפלה לבנה היו יושבין ובוכין ואומרין מתי תעלה אחרת תחתיה?!"  – (פרשת נח פרקי דרבי אליעזר) 

פעם היה זה המגדל שחיי האדם התבטלו כלפיו, היום זו תאוריית ההתחממות הגלובלית. אם נפלה אבן מהמגדל כולם בכו, אך אם נפל אדם, לאיש לא היה אכפת. 

גם תאוריית המגדל של אותו דור תנ"כי, וגם תאוריית ההתחממות וטרפת הפליטות בדורנו, נועדו למנוע  כביכול מבול חדש – קטסטרופה אקלימית –  על פני האדמה. 

בוני המגדל משוכנעים היו שכך יחזיקו את השמים ("נעשה לנו סמוכות בשמים") או כי שכך יילחמו באל וינצחוהו – 

הם לא היו טפשים, הם הרי הצליחו לבנות פרוייקט ענק – האם אלפי הבנאים ומנהלי העבודה הבינו כיצד המגדל הזה יציל בדיוק את העולם מהקטסטרופה האקלימית? כיצד נהרוג באמצעותו את אלוהים?

ברור שלא. אבל משהו באוויר גרם להם להאמין בכך ששם למעלה, מי שיזם את הפרוייקט, מבין יותר מהם. משהו רע באוויר גרם להם לתת אמון בהסבר המשוגע ביותר. למשהו הרע הזה שבאוויר קוראים כפירה. המשהו הרע הזה באוויר הוא הרצון האנושי הבסיסי ביותר להסיר מעליו את האחריות שבאה עם החירות. כי כשאין אלוהים, אין זהות ואין חירות ואין את האחריות שבאה עמה. "אהבתי את אדוני" –  אומרת כיום האנושות – "לא אצא חופשי". מה אכפת לי ללחוץ על הכפתור שחושף את כל חיי לאיזו חברה מסחרית תמורת איזה שידרוג של אפליקציה. מה כבר נותנת לי החירות הקטנה הזו להיות אדון לפרטיותי. הכל בחינם, האדם עצמו הפך למוצר. 

אז יאללה – בוא ושעבד אותי, קלף ממני עוד שכבות של אנושיות, הפוך אותי לעדר בקר שכזה, קלף מעלי את הזהות האנושית, המינית המשפחתית, הלאומית – את כל מה שעושה אותי אדם. 

גם פרוייקט מגדל בבל וגם פרוייקט ההתחממות הגלובלית, נועדו להוציא את האל מחיינו.

אינני יודע אם הם מפטרים את אלוהים כדי להיפטר מן החירות, או נפטרים מן החירות כדי להיפטר מאלוהים – בין כך ובין כך, מה שנדרש הוא לבטל את הזהות. כי בלי אלוהים אין זהות ובלי זהות אין חירות. הוצאת את הזהות מהמשוואה – נפטרת גם מאלוהים וגם מן החירות. לכן כל קונסטרוקצית הזהויות של האדם, נמצאת תחת מתקפה. המשותף לכל הטירלולים הוא שתמיד יהיה זה אגף כל שהוא של מבנה הזהות או החירות האנושית – שמותקף. זה לא החירות שמוקרבת למען הבריאות, זו הבריאות שמנוצלת בכדי לאבד את החירות.

אנחנו מבינים כיצד אכילת תולעים תמנע את הקטסטרופה האקלימית בדיוק כפי שבוני מגדל בבל הבינו כיצד ימנעו את המבול הבא מלהתרחש. 

ואולם בתירוץ של הצלת האנושות כביכול, מאסון אטמוספירי, או נגיף חמקמק, נוטלים אנו את שרביט המלוכה מידיו של הבורא, ומעבירים אותה לשליטים בשר ודם. מעתה, אנו האחראים על הבריאה – בלעדינו היא תיחרב!

וכשאין יותר מלך מעל המלכים בשר ודם, שיעבוד נורא יורד על היקום וחיי האדם הופכים חסרי כל משמעות.

פרופ' לוין היה בין הפעילים הבולטים בשכנוע הציבור ליטול את הזריקות של פייזר

"החיסון יעיל ובטוח גם בילדים מגיל 12 ומעלה" הסביר הפרופסור

לראיון המלא: https://www.youtube.com/watch?v=0-KnIns0tDc

ואולם עשרות אלפי מקרי מוות כתוצאה מן ההזרקות הללו, כבר דווחו, רק במערכת הדווח הרשמית של ארה"ב – VAERS – (וההערכה היא שרק אחוז אחד מדווח) . אם בעבר, על עשרות בודדות של דווחים באותה מערכת, חיסונים הורדו מהמדף, הרי שעכשיו, רבבות מקרי מוות, לא 'מזיזות' לאיש (כשמנסים לחשב על פי נתוני VAERS את מספר המתים מתוך כלל האנושות המוזרקת, מגיעים להיקפי מוות בסדר גודל של מלחמת עולם…).

לא! – פרופ' לוין לא ביקש חלילה להרוג אף אחד, אבל איך שהוא, זה מה שיצא ממי שפועל מתוך התודעה הפרוגרסיבית החדשה שנחתה על האנושות.

האם הייתם מוכנים לקבל טיפול אצל רופא שחושב ש"בני האדם הם המזהם הסביבתי הגדול ביותר, ואולי צריך להגביל את כמות האנשים"?

ועכשיו זה תולעים…

בשלב זה, מדובר כמו תמיד בטירלול לא מזיק.

מגעיל נורא, אבל אם זה מה שהם רוצים לאכול, והם לא דוחפים לי את התולעים האלה לצלחת, אז שיהיו בריאים… 

אלא שעוד מעט יחזרו הילדים מבית הספר, ואותם ארגוני הקרן לישראל חדשה, שמטמטמים לילדי ישראל את הראש על כך שאולי הם בן בגוף של בת ולהיפך, יסבירו כמה זהמגניב לאכול תולעים, וכמה גיבורים ונחשבים הילדים שמצילים בצורה הזו את כדור הארץ.

והתקשורת תראיין ראיונות מלטפים ומעריצים, ילדים ומשפחות שיעברו לאכילת תולעים – מתוך אחריות לכדור הארץ כמובן, ועוד ועוד מוצרים עשויים מתולעים, יציפו את השוק בשלל אריזות מגניבות – אמנם למזלינו, מגבלות הכשרות יעכבו מעט את התהליך שבחו"ל כבר צובר תאוצה –

מתוך פסטיבל בברוקלין. צילום: מליסה באניין. לעמוד המקור לחץ כאן

קשה יהיה להניח אריזות של חטיפי תולעים על מדפי רמי לוי, אבל אל דאגה, הפתרון וודאי ימצא. אנחנו הרי לא יכולים להרשות לעצמנו את הכפיה הדתית הזו, שתמנע מאיתנו להתקדם עם העולם הנאור אל מציאות קולינרית שחוסכת לנו את פליטות המעיים של הפרות וכריתת היערות לצורך שטחי המרעה.

הנה – גם אצלנו הנדסת התודעה כבר החלה.

כתבה מתוך 'משחקי הביס'. כאן 11

לא נרחיב כאן עד כמה התיאוריות הללו המאשימות את ה'פלוצים' של הפרות בהתחממות הגלובלית, ואפילו את שטחי המרעה – פשוט מטומטמות. למי שמעוניין להרחיב בעניין מומלץ לקרוא את ספרו של מייקל שלנברגר – 'אפוקליפסה אף פעם' 

ואולם מה שברור הוא שמי שידע להרגיל אותנו למצעדי גברים בתחתונים, לשרותים מעורבים במסעדות, לחינוך להט"בי לילדי הגן ולשינויי מין אצל נערות בנות 12, ידע גם להפוך את התולעים הללו – לדבר הבא…

נותרה רק השאלה – למה?

איך התולעים הללו משתלבות בנוסחה שעליה הרחבנו?

למה הם דוחפים לנו את זה?

האם מי שאוכל תולעים מאבד את צלם הא-לוהים שבקרבו?

האם הוא הופך לעבד חסר זהות? 

תולעים הרי מגעילות אותנו. משהו בסיסי ביותר בנפש האדם מואס בהן.

יהודים שומרי כשרות, כאלו האמורים להיות קרובים יותר אל שורש הבריאה, מקפידים לאכול רק חיות טהורות – כאלה שאינן טורפות. על פי היהדות, שרצים נושאים עמם טומאה מיוחדת. גם מי שאינם יהודים, לא אוכלים כל דבר. יש דברים שהנפש מואסת בהם גם בלי צווי מפורש.

נדיר מאוד למצוא בני אדם שתולעים הם התפריט המרכזי שלהם. 

האם הם מנסים עם התולעים הללו, לרומם את האדם לדרגת מושיע הכדור הכחלחל? או שמא בדיוק להיפך, להפיל את המחסום הטבעי מפני הטומאה הזו, ולהנמיך את האדם לגובה התולעת…

אולי הדבר הבא, לאחר התולעת יהיה להיפטר מהבגדים שעל גופנו ולהפוך לחיות השדה.

אינני יודע כיצד גופינו העירום ישמור על כדור הארץ, אבל הם כבר ימצאו סיבה ראויה להסיר מאיתנו כל צלם אנוש.

ועכשיו הנה זה בא – באריזת מתנה של ניקול קידמן

תולעים…

אז מה הפתרון?
שתף את הפוסט:

השאר תגובה