את עזה חייבים לכבוש - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
ט״ז בניסן ה׳תשפ״ד | 24/04/2024
מאמרים ופוסטים מהעבר צבא ובטחון ריבונות ומדיניות חוץ

את עזה חייבים לכבוש

ל׳ בניסן ה׳תשע״ט (מאי 5, 2019)

את עזה חייבים לכבוש

את עזה חייבים לכבוש.
את חמאס וסייעניו חייבים לחסל/לגרש.
את האוכלוסיה חייבים לשחרר מציפורני החמאס ולסייע בנדיבות להגירתה ליעדים שתחפוץ.
״ביקשתם שלום במחיר השפלה, קיבלתם גם השפלה וגם מלחמה”. (צ’רצ’יל).
חשבתם שקניתם שקט תמורת מיליוני דולרים, קיבלתם גם את ההשפלה וגם את המלחמה.
כפי שהסברתי כחבר וועדת חוץ וביטחון במהלך צוק איתן:
זה או שנהפוך את עזה ליפו, או שהם יהפכו את יפו לעזה!
כבר פרסמתי בעבר את התכנית בת ששת השלבים לטיפול בבעיית עזה.
זה מה שעלינו לעשות באופן מיידי:
א. אולטימטום – הודעה מקדימה אחת מפי ראש ממשלת ישראל לאוכלוסיית האויב, לפיה אנו עומדים לתקוף כל מטרה צבאית באזור מגוריהם ומי שאינו מעורב ולא רוצה להיפגע, שיברח ומהר. סיני לא רחוקה ולא נמנע מהם לעזוב. בזה ימוצה הצד ההומניטרי. חמאס יוכל להיכנע ללא תנאי ובכך למנוע את התקיפה.
ב. תקיפה – תקיפת כל “בנק המטרות” בכל רחבי רצועת עזה בהספק התקיפה המירבי של צה”ל (ולא שבריר ממנו) ובכל האמצעים הקונבנציונליים שיש לו. כל המטרות הצבאיות והתשתיתיות יותקפו בלי שום שיקול של “מגן אנושי” או “פגיעה סביבתית”. די בכך שאנו תוקפים במדויק ושהזהרנו מראש.
ג. מצור – במקביל, הטלת מצור מוחלט על עזה. שום דבר לא ייכנס לעזה, אבל נאפשר לצאת ממנה (אזרחים יוכלו לעבור לסיני, לוחמים יוכלו להיכנע לכוחותינו).
ד. הגנה – כל מקום שבוצע ממנו ירי לעבר ישראל או לעבר כוחותינו יותקף מיד בכל העוצמה ללא שום שיקול של “מגן אנושי” או “פגיעה סביבתית”.
ה. כיבוש – לאחר שצה”ל ישלים את ריכוך היעד באש-מנגד, חיילינו יכבשו אותו, כולו, תוך שימוש בכל האמצעים כדי לצמצם ככל הניתן פגיעה אפשרית בהם, בלי שום שיקול אחר.
ו. טיהור – שב”כ וצה”ל יטהרו ביסודיות את עזה עד שלא יישאר דבר מכל אויב חמוש באשר הוא. אוכלוסיית האויב החפה מפשע שבידלה עצמה מן החמושים, תטופל בהתאם לחוק הבינלאומי, ותורשה לעזוב, ונסייע בנדיבות לעוזבים.
ז. ריבונות – עזה היא חלק מארצנו ובה נישאר לתמיד. רק שחרור חלק מארצנו לתמיד מצדיק סיכון חיי חיילינו בכיבושו. לאחר טיהור עזה מטרור, היא תהיה חלק ממדינת ישראל הריבונית, ותאוכלס בישראלים, מה שיקל מאד את מצוקת הדיור בארץ. קו הרכבת לאורך מישור החוף יוארך, מוקדם ככל שניתן, עד קצה רצועת עזה. לתושבי עזה הערבים, החפים מפשע, שעל פי כל הסקרים רובם חפצים ממילא להגר ממנה, יוצע סל הגירה נדיב – כלכלי ובין לאומי. אלו מתושבי עזה שלא יעזבו, יהיו לתושבי קבע בישראל, ובעתיד, אחרי מספר שנים של חיים בישראל והסתגלות אליה, ואחרי חקיקה מתאימה בכנסת, ועל פי שיקול דעתו של שר הפנים, תיפתח בפני אלו מהם שיקבלו עליהם אישית ובאופן מלא ואמתי את קיומה, שלטונה, מהותה ודרך חייה של המדינה היהודית המודרנית שלנו בארצנו, האפשרות להפוך לאזרחי ישראל.

שתף את הפוסט:

השאר תגובה