הפודקאסט עם רצף לוי | חלק ג' - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
ל׳ בניסן ה׳תשפ״ד | 08/05/2024
הפודקאסט

הפודקאסט עם רצף לוי | חלק ג’

ו׳ בתמוז ה׳תשפ״ג (יוני 25, 2023)

הפודקאסט עם רצף לוי | חלק ג’

“ברגע שממשל רייגן, באמצע שנות השמונים, פטר את חברות התרופות מאחריות לפגיעות כתוצאה מחיסונים, כמות החיסונים שמקבלים הילדים, עלתה ביותר מפי 10!”

“במדינת ישראל יש תמותה עודפת שהולכת ועולה בשלושת השנים האחרונות!. אנחנו מדברים על אלפי אנשים! יותר ממספר ההרוגים במלחמת יום כיפור!”

החלק השלישי והאחרון בשיחה המרתקת עם פרופ’ רצף לוי.

(מומלץ לשבת ולהכין כוס מים…)

שתף את הפוסט:

4 תגובות

  • בס”ד
    רצף לוי אומר, הוא לא מאמין באלוקים. אז הוא כופר ואפיקורס. כסיל גמור. אין לו זהות אמיתית. הוא מכחיש את כל הזהות היהודית. הוא לא יודע בשביל מה הוא נולד ישראל. אם אין אלוקים, למה לשמור שבת? למה לעשות ראש השנה? למה לצום ביום הכיפורים? למה לעשות סוכה? מזמורי תהילים לא מדברים אליו, כי דוד המלך משבח שם את האלוקים. למה צריך הר הבית? למה צריך מקדש? למה צריך משיח? הכול נופל אצלו. אפילו ארץ ישראל נופלת בגבולותיה על פי ברית בין הבתרים. אגב היה שם גילוי אלוקים, לפיד אש עבר בין הגזרים. כל זה נופל אצל רצף לוי, הוא ריק מכל תוכן דקדושה. וזאת ההוכחה האובייקטיבית שבלי אלוקים האדם מתרוקן מכל תוכן ודוגל בזהות של כלומניקיות ובורות. ומאמין במדע. לכן רצף לוי הוא מוזרק בזריקת הקורונה. האמין באמונה תפלה בזריקות. השתתף בניסוי גנטי חמור שבו זמנית מכניס מיקרו-ננו-טכנולוגיה לגוף. כל זה כבר מוכח מחוקרים רבים בעולם. אבל בזה הוא לא מאמין. רצף תבין, מדע זה גם אמונה. ראית פעם פרוטון? חשת פעם המטען החשמלי החיובי שלו? מאיפה אתה יודע את קיומו? אאההה, אתה מאמין מה שמסרו לך שיש פרוטון. שהוא מתעלם באופן תדיר למציאות של גלי אנרגיה בהתנהגות גלית. כל זה אתה מאמין בבחינת מודל. אבל זה רק קירוב אל המציאות האמיתית. כי המציאות האמיתית מאחורי כל זה, זה אור אין סוף ברוך הוא שמהווה את הכול. הוא מקרין את כל המציאות. הוא היש האמיתי בעלמא דשיקרא. והבן זה היטב. כל המדע זה בשטח החיצוני והחומרי. המדע לא משיג את הצורה הרוחנית ופנימיות העניינים. פנימיות העניינים זה רק ביהדות. אם אתה מאמין במדע ומה שהמדע מוסר מדור לדור, אז אותו דבר ביהדות, תאמין מה שחכמים מסרו לנו כגילוי אלוקי. ואל תכפור. כי זאת בושה וחרפה לכל יהודי, ובפרט כשהוא דר בארץ הקודש. שבה השכנים שלנו עושים לנו ג’יהאד על כל הכפירות שלנו. על ידי הכפירה שלך אתה מביא אותם למצב שהם צריכים להזכיר לך את האלוקים שאתה כופר בו. זאת בושה לכל עם ישראל. אז כמו שאתה מאמין בגילוי הפרוטון, תאמין בגילוי האלוקי של עמוד הענן במדבר. או בירידת המן במדבר. תאמין מה שאנשים אמיתיים מוסרים לך. משה רבנו אמת ותורתו אמת. ה’ אלוקינו אמת וחותמו אמת.

השאר תגובה