מי כאן הפייק? - ישראל מחר
הכרזותעלינו באתר חדש! במידה ויש שאלות או תקלות מוזמנים ליצור איתנו קשרליצירת קשר
ט״ו בניסן ה׳תשפ״ד | 23/04/2024

7 תגובות

  • אני מאמין שאף הורה שפוי בדעתו לא ינדב את ילדיו להתחסן .

    אבל יש חשש שהממסד ה”רפואי ” בתמיכת הממשלה יחסן את הילדים ללא הסכמת ההורים תוך שימוש בצווי חירום או מצג שווא על “סכנה מוגברת של המחלה לילדים בדמות ווריאנט זר ( כפי שנעשה כבר עם הווריאנט הבריטי ).
    וחיסון כזה עלול לגרום נזק בלתי הפיך אדיר גם לאנשים פרטיים וגם לעצם קיומם של מדינת ישראל ועם ישראל כי אם חלילה המוני ילדים יפגעו פגיעות קשות לא יהיה עתיד לישראל.

    גם בעבר מדינת ישראל ביצעה מהלכים שגרמו נזק בלתי הפיך תוך ידיעה ברורה שכך יקרה. כך קרה בהסכם אוסלו, בנסיגה מרצועת הביטחון בלבנון ובהתנתקות מרצועת עזה וצפון השומרון.

    אף אחד לא שאל את מתיישבי חבל עזה והשומרון מה דעתם בעניין ההתנתקות, או את אנשי צד”ל ויישוב י גבול לבנון בנסיגה ,או את אוכלוסיית יהודה ושומרון האם הם מוכנים לקבל עליהם את מרותו של אש”ף . בכל המקרים התשובה הייתה לא מוחלט כי לא היה שום היגיון בהחלטות הללו ולכן המהלכים בוצעו בכפייה

  • המניעים של גרוסמן ושותפיו כן חשובים כי הם מסבירים בהיגיון מדוע החלה כל שיגעון החיסונים .
    כי אם אין הסבר הגיוני מבחינה רפואית , מדעית או מוסרית אז הסיבה חייבת להיות רווח אישי של אותם רופאים / פקידים / פוליטיקאים ממתן החיסונים כגון תמלוגים כספיים נדיבים וקידומים מקצועיים/פוליטיים.
    ברור שאם חברות התרופות ימכרו יותר חיסונים הם ירוויחו יותר וכנ”ל אותם ” רופאים” המשמשים תועמלנים שלהן

  • היי שלום
    א. כל הכבוד על ההזמנה שלו לשיחה רוב האנשים פשוט זורקים דברים לאוויר בלי רצון להתעמת באופן מכבד
    ב. בזמן האחרון כל מי שקורא לעימות משתמש בניסוח:’ אם אתה לא מפחד/תאזור אומץ/מה יש לך להסתיר….’ וזה לא הכי מזמין וגם במבחן התוצאה לא עובד.. אולי ניסוח כמו שאמרת לפני כחצי שנה; הגיון בריא שכנעו אותי, אשמח אם יבוא מישהו שישכנע אותי שמדיניות הסגרים ו החיסונים כן נכונה.
    ג. אעביר לך השבוע כבקשתך את הספר ‘צבים כל הדרך למטה’ אשמח אם תוכל לקבל את חוות דעתם של מומחי הגיון בריא בנושא הספר

השאר תגובה