תגובות אחרונות
קטגוריות
- 5X5
- 5X5
- Communication archive
- English
- Exclamation point
- Judaism and Culture
- live broadcasts
- Past Articles and פוסטים
- Society and the State
- Sovereignty and Foreign Relations
- Temple War
- Temple War – live broadcast
- The free zone
- The Temple
- Русский
- אקטואליה ופוליטיקה
- ארכיון וידאו והקלטות
- ארכיון תקשורת
- בית המקדש
- האזור החינמי
- הפודקאסט
- הרצאות ומפגשים וירטואליים
- חברה ומדינה
- חירות וזכויות אדם
- יהדות ותרבות
- כותבים אורחים
- כלכלה
- מאמרים ופוסטים מהעבר
- מדריך החירות בימי הקורונה
- מחשבים מסלול
- מלחמת המקדש
- מלחמת המקדש – שידור חי
- סימן קריאה
- עבר אקטואלי
- פייגלין מתארח
- פרשת השבוע
- צבא ובטחון
- רוח אחרת – אירוח בשידור חי
- ריבונות ומדיניות חוץ
- שידורים חיים
8 תגובות
גם אם החוק (לאיסור המרת דת על קטינים) היה טכנית גם על היהדות, דוכני תפילין טכנית לא נועדו להמרת דת בנאדם ליהדות, ולכן לא עוברים על חוק.
במילים אחרות, הנחת תפילין זה לא כמו טבילה במים (או מה שזה לא יהיה) בנצרות
please send in short you tube the message from Misrad A brit avout CVA and MI
בהקשר לפיגוע שהיה היום, בו שוב נרצח יהודי ע"י ערבי, אשמח לשמוע מה אתה חושב בנוגע לאופי התגובה האזרחית הנדרשת כאן ובאופן כללי (כי ממערכת הביטחון כבר אין לנו באמת ציפיות לתגובה רצינית…)
*מחפש דווקא הפעם לשמוע את התשובה הטקטית, הרבה הודעות רצות בקבוצות שונות על הפגנות וחסימות ספונטניות – אבל הייתי רוצה לשמוע ממך האם יש משהו מיידי אחר/נוסף שעולה בדעתך שנכון לעשות…
משה פייגלין היקר,אני כל כך
מזדהה עם כל מילה שאמרת, ירבו כמוך!
משה, לצערי, בסוגיית האֵם האמיתית במשפט שלמה ומשמעותה ככזו שמחייבת אך ורק אותנו, קשה לי מאוד עם העניין. ”לא עובר לי חלק בגרון“. הצד השני לא מפחד כלל ועיקר – אם הוא מאיים במלחמת אזרחים (ואנחנו נכנעים לאיומים הללו ללא תנאי, כאחרוני הפייסנים, למען ’שלום־בית‘, כלומר למען שימור מדינת כל־אזרחיה עם רוב יהודי, לעת עתה). כך לא נראה פחד. כך נראה רצון לשלם את המחיר האולטימטיבי עבור הניצחון. זה מחיר שהם כן מוכנים לשלם ואנחנו לא. ולכן, באופן בלתי־נמנע, הם יכניעו אותנו בנקל רק באיומים, בלי לירות אפילו כדור אחד.
ההסתפקות בהצבת גבולות אי־ציות גרידא היא בבחינת ”לעקם את האף“. מי שמעקם את האף, יהיה עבד עם אף עקום.
שלום משה היקר,
המעט שלמדתי בכתבי הרב קוק וגישות נוספות, לימדו אותי שהמציאות והאמת היא מורכבת, ואפשר למצוא גרעין של טוב בכל דבר, אפילו אולי בפרוגרס. האם קיים שם טוב?
אני מודה שקשה לי פעמים רבות למצוא את אותו טוב.
איפה מבחינתך עובר הגבול בין לנסות וללמוד מן המציאות ולהבין שהשם מדבר אלינו דרכה, כי אין דבר שאין בו ניצוץ של טוב, לבין לזהות משהו ולהתנגד לו נחרצות?
אתה איכשהו מצליח תמיד להבדיל ולשמור על דרך המלך מבחינת המצפון המוסרי שלך, גם בזמנים קשים כגון תקופת הקורונה, שבה הוכחת מעל לכל ספק שאם מישהו רוצה להבין איפה הצפון, הוא פשוט צריך לראות לאן אתה פונה.
מה דרך המלך המחשבתית, מוסרית שאתה יכול להציע לעם ישראל שידע בעצמו להבדיל בין טוב ורע?
תודה רבה ושבת שלום,
יאיר
משה היקר שלום!
תמיד מסקרן אותי לדעת האם קהל המאזינים שלך גדל והאם ההשפעה של פעלך מתרחבת ומגיעה ליותר אנשים?
תודה