הפוסט הקודם
מלך המסגד
הפוסט הבא
למה היתה השואה?
תגובות אחרונות
קטגוריות
- 5X5
- 5X5
- Communication archive
- English
- Exclamation point
- Judaism and Culture
- live broadcasts
- Past Articles and פוסטים
- Society and the State
- Sovereignty and Foreign Relations
- Temple War
- Temple War – live broadcast
- The free zone
- The Temple
- Русский
- אקטואליה ופוליטיקה
- ארכיון וידאו והקלטות
- ארכיון תקשורת
- בית המקדש
- האזור החינמי
- הפודקאסט
- הרצאות ומפגשים וירטואליים
- חברה ומדינה
- חירות וזכויות אדם
- יהדות ותרבות
- כותבים אורחים
- כלכלה
- מאמרים ופוסטים מהעבר
- מדריך החירות בימי הקורונה
- מחשבים מסלול
- מלחמת המקדש
- מלחמת המקדש – שידור חי
- סימן קריאה
- עבר אקטואלי
- פייגלין מתארח
- פרשת השבוע
- צבא ובטחון
- רוח אחרת – אירוח בשידור חי
- ריבונות ומדיניות חוץ
- שידורים חיים
10 תגובות
מצטרפת למה שאחרים אמרו: בגלל שהסאנד כל כך גרוע, אי אפשר להבין מספיק כדי לעקוב אחר השיחה. נאלצתי להפסיק אחרי חמש דקות.
החילוניים של אותם הימים למעשה אהדו מאוד את שמירת המסורת וכיבדו מאוד את הדת. ברגע שנודע ברדיו שהר הבית בידינו – כולם יצאו בריקודים וראו בזה למעשה את בוא המשיח. זו היתה מלחמת אין ברירה. מיצרי באב אל מנדב נסגרו בפני ישראל ולמעשה ישראל היתה במצור מדרום.
משה שלום, מאוד קשה להאזין לראיון הזה. עצה לי לך לראיונות עתידיים – בכל מקרה לגבות בהקלטה נוספת נאמר הקלטת מכשיר קטן איכותי לא כחלק מהצילום אלא … כדי שאם ראיון או דברים שנאמרים משתבשים עכב בעיות טכניות מכשיר אודיו קטנטן יכול לגבות ואז … למרות השיבוש יש לפחות הקלטת אודיו איכותית שאפשר להשתמש בה עם תמונה מצילום הוידאו שהשתבש – כפי שעשיתם כאן עם התמונה
ראיון שאני מאוד מעוניין לשמוע וכל הכבוד על היוזמה, אבל אודה לכם מאוד אם תשימו כתוביות בבקשה ותעלו אותו שוב. איכות ההקלטה לא משהו ונסיתי להאזין גם במחשב וגם בנייד.
הסאונד לא טוב. אי-אפשר להבין כמעט כלום, מה גם שזה הורס את כל החוויה. חבל.
איזה פספוס , בקושי מבינים מה הוא אומר הסאונד לא טוב.
אכן פספוס. מצטער.
עשינו מאמץ לבצע את הראיון בביתו, ותקלה טכנית דפקה את החוויה. עובדים על רכישת ציוד חדש ותיקון.
עדיין שווה להתאמץ ולשמוע
ישר כח
מהו היחס בין המקדש העתידי למוסדות המדינה עפ"י הרב אריאל ? האם תהיה הפרדת רשויות ? הפרדת דת ממדינה ? האם המקדש יהיה כפוף לשופטי בג"צ ? מה תהיה סמכות הסנהדרין ? נראה שאלה השאלות הבסיסיות ביותר להתחיל איתן . ברגע שיהיו הסכמות רחבות על הנושאים הנ"ל הבעיות הטכניות יפתרו די בקלות
לגבי הפרדת רשויות מקובלני מרבותיי ש"משכן" זה ראשי תיבות: מ'לך ש'ופט[/תלמיד חכמים] כ'הן נ'ביא. וכך בתנ"ך משתדלים להבדיל בין 4 הרשויות האלו [להפריד זאת מילה קשה], וכל פעם שאחת נוגעת בחברתה, הדברים מתקלקלים ונהרסים. כשעוזיהו לדוגמא [שהיה מלך צדיק] מנסה לקחת את התפקיד של הכהונה ולהקטיר קטורת [משום ש"רם לבבו"], הוא מצטרע עד סוף ימיו. ועוד דוגמאות רבות לכך. [כמו למשל מה שהרמב"ן אומר על בית חשמונאי הכהנים, שנאבדו כי ניסו לתפוס את המלכות ששייכת ליהודה. וראה על כך עוד במסכת סנהדרין בפרק שני הנקרא "כהן גדול".]